Skocz do zawartości

[E84] Rheingold - interpretacja błędów 00A733 oraz 004C9B


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

VCDS takowe posiada a Rheigold niestety nie, jeśli tego nie wiesz to usuń to zdanie w swoim podpisie

Szanowny panie , w moim poprzednim pytaniu zawarta jest odpowiedź. W Rheingold jest więcej, niż w VCDS. Też mam VCDS, ELSA i wszystko do pracy z VAG group. Uwierz mi, wiem, co mówię. Pomyśl trochę, spójrz na menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold. Prawdę ci mówię, zapomnisz o VCDS jak o straszny sen )))))))))))

Opublikowano
Pomyśl trochę, spójrz na menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold. Prawdę ci mówię, zapomnisz o VCDS jak o straszny sen )))))))))))

 

jeśli to jest podpowiedź do dziękuję http://www.vwgolfv.pl/images/smilies/thank_you.gif nie dziw się proszę, kiedy ktoś kto dopiero 1 dzień ma w swoich rękach Rheingolda pyta, dla obytych w temacie pytania wydają się śmieszne i błahe, dla drugich niekoniecznie, jak zaczynałeś przygodę z diagnozowaniem miałeś te same problemy

 

Przybliż proszę bliżej stwierdzenie "menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold", będę wdzięczny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomyśl trochę, spójrz na menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold. Prawdę ci mówię, zapomnisz o VCDS jak o straszny sen )))))))))))

 

jeśli to jest podpowiedź do dziękuję http://www.vwgolfv.pl/images/smilies/thank_you.gif nie dziw się proszę, kiedy ktoś kto dopiero 1 dzień ma w swoich rękach Rheingolda pyta, dla obytych w temacie pytania wydają się śmieszne i błahe, dla drugich niekoniecznie, jak zaczynałeś przygodę z diagnozowaniem miałeś te same problemy

 

Przybliż proszę bliżej stwierdzenie "menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold", będę wdzięczny

 

Kolega, na pierwszym zdjęciu w prawym dolnym rogu ekranu - plan kontrolny, czytaj dalej co tam proponuje zrobić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przetwornica DC/DC

Przy częstych procesów rozruchu z powodu obciążeń elektrycznych mogą mieć miejsce spadki napięcia w instalacji elektrycznej. W celu zapewnienia napięciem zasilania niektórych wrażliwych do zasilania elementów elektrycznych w połączeniu z MSA jest używana przetwornica DC/DC. Przetwornik DC/DC zapewnia oba przekaźniki "kontakt 30" napięciem nawet podczas uruchamiania silnika.

 

Tłumaczone przez Google , niby OK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak samo zrób na drugim błędzie - i wszystko się uda , nie martw się. Życie na VCDS nie kończy, choć bardzo mi się podoba ELSA swoimi elektrycznymi schematami i strukturą. Powodzenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziękuję za info, w chwili wolnej połączę i potestuję. Mniej więcej w tym samym czasie został dezaktywowany system Start/Stop, może ma to jakiś związek. Druga kwestia to został dezaktywowany system przypominania o zapięciu pasów i też czytając błąd "message driver detection" może o tym świadczyć, robione to było w BMW Kwiatkowski w Luzinie

 

Poczytaj w ISTA, zrozumiesz dlaczego tak - tam wszystko jest napisane .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.