Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dodam jeszcze ze patrzyłem w karte pojazdu i pierwszym włascicielem była nim 50 letnia babka hehe

no właśnie... HEHE :lol:

 

hahaha :mrgreen:

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Osobiście nidgy bym nie kupił auta od kobiety. Niby wszystko ładnie bo kobieta , zadbane i wszyscy sie na to łapią. Ale patrząc jak jeżdżą to każdy na nie narzeka - taka prawda. A teraz kilka przykładów z życia. Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego prawie pusty znacznie poniżej minimum , dolewanie płynu chłodniczego do silnika - korek był to wlałam , oddawanie auta do aso płacenie za wymiane oleju z filtrami potwierdzone na paragonie a filtry stare ( brak wiedzy żeby sobie sprawdzic juz nie mówiąc co gdzie sie znajduje) nie umiejętność wymiany koła (jazda na kapciu) , na desce świeci sie jakaś kontrolka no ale samochód jedzie

Nie tyczy sie to tylko jednej kobiety.

Potem auto sie psuje jak dla mnie nic dziwnego po takim właścicieli i trafia na allegro ze auto zadbane po kobiecie.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Witam,

Podpięcie pod kompa powinno pokazać prawidłowy przebieg dzięki modułowi świateł, ciężko go jest przerobić. Dlatego mało kto tam zagląda.

Opublikowano
Bez pzresady bardzo łatwo jest to zrobić i jak panowie kręcą liczniiki to w kazdym module. Jedynie zostaje szacowanie po godzinach pracy żarówek i wciśnięciach swiatel stopu.
Opublikowano
Osobiście nidgy bym nie kupił auta od kobiety. Niby wszystko ładnie bo kobieta , zadbane i wszyscy sie na to łapią. Ale patrząc jak jeżdżą to każdy na nie narzeka - taka prawda. A teraz kilka przykładów z życia. Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego prawie pusty znacznie poniżej minimum , dolewanie płynu chłodniczego do silnika - korek był to wlałam , oddawanie auta do aso płacenie za wymiane oleju z filtrami potwierdzone na paragonie a filtry stare ( brak wiedzy żeby sobie sprawdzic juz nie mówiąc co gdzie sie znajduje) nie umiejętność wymiany koła (jazda na kapciu) , na desce świeci sie jakaś kontrolka no ale samochód jedzie

Nie tyczy sie to tylko jednej kobiety.

Potem auto sie psuje jak dla mnie nic dziwnego po takim właścicieli i trafia na allegro ze auto zadbane po kobiecie.

 

zgadzam się w 100 %

 

oczywiście że nie wszystkie takie są ale raczej to wyjątki

przykład , moja znajoma miała VV , kiedyś z nia jadę i nagle cos zaczeło piszczeć i to naprawdę głośno , patrzę a to wkaźnik oleju niski stan ,zapytałem się czy może nie pojedziemy na stacje i nie dolejemy - na to ona że już tak jej miesiąc piszczy i nic się nie stanie i że niedawnoi przegląd robiła :), zaczełem z nią rozmawiać o samochodach i totalna masakra, piersze co mi powiedziała to to że ona nie lubi wydawać kasy na samochód i naprawy (na torebki szminki pomadki to jej nie żal) to ja jej delikatnie mówię że niestety jak chcę się jeździć to trzeba naprawiać w zwłaszcza 14 letnim samochodzie , to mi tylko odpowiedziała że pilnuje przeglądów i wymienia olej co 10 tys i nic więcej , 2 lata ma od zakupów te auto i na moje oko nie miało wogóle zwiasu , zwróciłem uwage to odpowiedziała że ona wolno jeździ nie tak jak ja i nie musi mieć dobrego zwiasu - to już sie nie odzywałem bo się prawie na mnie obraziła ,

 

po tygodniu zajomy mi powiedział że zatarła silnik , nie dolała oleju , widuje teraz ją jak chodzi z buta - może to ją czegoś nauczy , wcale mi jej nie żal , i unika mnie :) kurczę a co ja jej złego zrobiłem , kazałem jej tylko dolać oleju bo zatrze silnik , jak to kobieta nie zrobiła tego , a teraz chyba ma żal do mnie że ja zepsułem jej samochód ,

 

no i jak dać kobiecie samochód , tylko pod kontrolą , one po prostu są z Marsa i takimi przyziemnymi rzeczami się nie zajmują

Opublikowano
Bez pzresady bardzo łatwo jest to zrobić i jak panowie kręcą liczniiki to w kazdym module. Jedynie zostaje szacowanie po godzinach pracy żarówek i wciśnięciach swiatel stopu.

 

wcisnięc stopu i czasu pracy zarówek nie można zmieniac??

Opublikowano

Ludzie którzy kreca liczniki jak chcą to tak wyczyszcza ze nikt nie dojdzie chyba ze po VIN w ASO

jesli auto masz np 2001 i ma 210tys a ostatni serwis 2005 i 150tys to latwo sobie policzyc

 

ja mialem na liczniku 205000 w swiatlach i godzinach pracy silnika tez tak wychodzilo dopóki przez przypadek sie nie dowiedzialem ze auto mialo ponad 400tys

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sadzę że BMW swoją instalacją wykrywa przelatujące w pobliżu UFO, lub reaguje na testy dotyczące nowej broni magnetycznej Rosjan, którą niedawno strącili polski samolot. :norty:

Kto mi powie dlaczego w samolocie nie wolno używać komórki ?

655350.00 to nowy numer szatana

 

Mi się od razu skojarzyło 2^16

Jakieś przepełnienie pamięci czy coś w tym guście :)

  • 2 lata później...
Opublikowano
Np. auto z przebiegiem 180k, a błędy zapisane przy przebiegu 244k? Bo i taką sytuację miałem w diagnozowanym przeze mnie aucie.

Jak ktoś kręci licznik, to chyba takiej prostej czynności, jak wykasowanie pamięci błędów raczej nie pomija chyba.

 

A co powiecie na to? ;D

Moja Buma ma na liczniku 180 tys, moduł swiatel 180 tys, historia serwisowania ASO się zgadza i..... wyskakuje mi błąd w silniku przy 241 tys? oczywiście błąd jest nowy, po skasowaniu po jakims czasie wyskauje również z przebiegiem ponad 241 tys (wraz z upływem km), Skąd on może zczytywać taki przebieg? :P

 

A np już błąd czujnika ABS wyskakiwał z przebiegiem takim jak na liczniku. :D

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

 

Mam BMW e46 318i z 2003 roku. Byłem dzisiaj u mechanika poniewaz mi wpiernicza olej. Przebieg mam 280 tysiecy. Mechanik wszedł do auta poszperał cos w testach zegara i stwierdził że licznik był kręconu i ze prawdziwy przebieg to ponad 400 tysiecy. Pyanie czy mozliwe jest odczytanie przebiegu z testów zegara, czy mechanik chce mne naciagnąc na koszta wkrecając ze silnik to złom po takiej liczbie km. Z góry dzieki za pomoc!!!

Opublikowano (edytowane)
Byłem kiedyś w ASO i miałem podłączany komp i prosiłem o sprawdzenie przebiegu i mi koleś powiedział, że jak został profesjonalnie cofnięty to on tego nie sprawdzi.(na serwisowym kompie) A mechanik w teście zegarów to sprawdził, sranie w banie. :nienie: To każdy mógłby sobie tak sprawdzić, i handlarzom zaraz by się ukróciło jak by ludzie tak prosto odkrywali szwindel. Co nie zmienia faktu, że faktycznie mógł być cofany. A zresztą kto cofa na 280k km cofa się na 150k :D Edytowane przez zbyszek80
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oszukuje cię. Z tego testu nic się o przebiegu nie dowiesz. Po podłączeniu INPY można mniej więcej coś wywnioskować.
Opublikowano

Moje zegary w 330Ci pokazują przyszłość , znam numery dużego totolotka ale jestem uczciwy jak twój mechanik i nie naciągam totalizatora sportowego.

 

Twój mechanik zna się ale chyba na robieniu lachy. Po zegarach nie da się stwierdzić czy był kręcony czy nie.

 

Aby sprawdzić przebieg to trzeba porównać przebieg wszystkich modułów ze sobą nawzajem ale i to nie daje nic jak spec od cofania był dobry i przejechał się po wszystkich modułach

 

Tak poza tym w e46 zapala się kropka przy przebiegu jeśli tylko w jednym module został zmieniony przebieg.

 

Podobno w e46 aby zmienić przebieg w module świateł trzeba wylutować pamięć a więc zostają ślady lutowania. Ale jak gostem jest dobry w lutowaniu i ma dobry sprżet i topniki i izopropanol do mycia płytek to nie poznasz nic.

Opublikowano
tez własnie mi coś smierdziało jak mi tak powiedział, tym bardziej ze przed kupne auta podpinalem go pod komputer z osoba która sie na tym raczej zna. i sam wyglad auta i praca silnika nie wskazuje na 500 tysiecy
Opublikowano

 

Podobno w e46 aby zmienić przebieg w module świateł trzeba wylutować pamięć a więc zostają ślady lutowania. Ale jak gostem jest dobry w lutowaniu i ma dobry sprżet i topniki i izopropanol do mycia płytek to nie poznasz nic.[/quotex]

 

Nic nie trzeba lutować. Przerabialem to u siebie. Wyztarczy Pasoft i kebel.

I z tą kropka to tez do konca niejest tak. Zmienialem u siebie modul swiatel mam roznice 200km miedzy modulem a licznikem i kropka nie swieci. Swiecila tylko jak Vin modulu nie zgadzal sie z vinem auta

JEST TYLKO JEDNA MARKA AUT:)

Rozkoduje VIN

Opublikowano

Motogodziny można sprawdzić i ostatnie sensowne wpisy po kluczyku w aso.

Po zegarach to chyba żaden czarodziej z księżyca nie stwierdzi na 100%

Opublikowano

Ale wiele ludzi w sieci wypisuje takie rzeczy (niesłusznie)

Podejrzewam że jakiś model z lat 80 tak miał i mechanicy niektórzy się nauczyli i dalej to powielają :mrgreen:

Bo coś musi być z tym przebiegiem w testach.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam, robiłem testy z pozycji licznika i wyświetlił mi się ogromny przebieg, a normalnie jest pokazywany o wiele mniejszy. Błąd czy było cofane?

http://www.iv.pl/images/19312810665598277703.jpg

http://www.iv.pl/images/02216225431902231276.jpg

Opublikowano
To nie błąd w testach tylko ktos wcześniej zegary zmieniał w aucie o czym świadczy kropka przy przebiegu. Różnią się przebiegi z innymi modułami vin się nie zgadza i wywala kropeczke:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.