Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

znalazłem w końcu trochę czasu, żeby pochwalić się swoim nowym nabytkiem. E91 kupiłem w lutym tego roku od polskiego właściciela, który użytkował je przez 2 lata. Zakup kombi był uwarunkowany faktem, że muszę zmieścić wózek i kilka innych pierdół. Wyposażenie całkiem niezłe, skóry, panorama (to mnie najbardziej cieszy). Dzisiaj auto przekroczyło 210 tys. km. Nie mam pojęcia czy przebieg jest oryginalny, czy nie, ponieważ kupuję stan auta a nie przebieg. Silnik 2.0d oczywiście 163km 340Nm, czyli z łańcuchem, który nie rozciąga się tak szybko jak w wersji 143 i 177 konnej oraz zamontowany jest z przodu.

 

Po zakupie autko zaprowadziłem od razu do wg. mnie najlepszego warsztatu w Warszawie ACS Raszyn. Polecam wszystkim serdecznie :)

Zostały wymienione filtry oleje oraz dwa termostaty, które były padnięte. Po wymianie auto zaczęło palić 3-4l mniej.

 

Wcześniej przez dwa lata użytkowałem leona 1,9tdi zrobionego na 141KM. Porównując te dwa auta BMW bije na głowę konkurenta pod każdym względem. Pomimo, że LEONa darzyłem dużym sentymentem, po przejechaniu BMW 3 tys. km żałuję, że tak długo męczyłem się jeżdżąc poprzednikiem. Pierwsze co mnie zachwyciło w tym aucie, to słynny dopracowany w każdym calu niczym szwajcarski zegarek układ kierowniczy :D Myślę, że pod tym względem bawaria nie ma konkurentów w swojej klasie. Kolejna rzecz, na którą zwróciłem uwagę to silnik współpracujący z automatyczną skrzynią biegów. Oczywiście kultura pracy jest nie porównywalna z 6-cylindrowym dieslem, nie mówiąc już o silnikach 6-cylindrowych benzynowych. Jednak jak na R4 diesel jest całkiem fajnie, na wolnych obrotach słyszymy tylko delikatny warkot spod maski. Delikatne wibracje są wyczuwalne w środku auta, ale są one całkiem przyjemne :P Podczas jazdy zmiana biegów odbywa się bardzo płynnie, bez jakichkolwiek dziwnych anomaliów. Nawet przy maksymalnym przyspieszaniu odbywa się wszystko bardzo płynnie. Musiałem jednak przejechać "parę" kilometrów, żeby nauczyć się tej skrzyni. Teraz jeżdżąc na trybie D drive operując pedałem gazu to ja mówię skrzyni kiedy ma zmieniać biegi :wink:

 

Duży plus za fotele. Na początku szukałem sportziseów, ale po przejechaniu się w nich stwierdziłem, że są za twarde, aby komfortowo podróżować, a to był dla mnie priorytet. Te w moim BMW zarówno całkiem dobrze trzymają w zakrętach, jak i długa podróż nie jest uciążliwa. Bagażnik całkiem pojemny, wózek dziecięcy plus dwie torby mieszczą się bez większych problemów. Otwieranie samej szyby w klapie bardzo pomaga w załadowaniu pojazdu, za to duży pozytyw.

 

Poniżej zdjęcia z ogłoszenia poprzedniego właściciela

http://imageshack.com/a/img922/1613/YmSUln.jpg

http://imageshack.com/a/img922/5827/wNUh1H.jpg

http://imageshack.com/a/img923/6121/9x8Fun.jpg

http://imageshack.com/a/img922/3306/PCDFSe.jpg

http://imageshack.com/a/img921/9185/OaB50k.jpg

http://imageshack.com/a/img922/842/gQnyiT.jpg

 

Sporo ludzi krytykuje wygląd imitacji drewna w BMW, jednak moim zdaniem w połączeniu z czarną tapicerką całkiem fajnie się prezentuje.

 

Poniżej kilka zdjęć na letnich felgach. Autko trochę brudne, ale fotki robione były na szybko tuż przed wymianą kółek;p

http://imageshack.com/a/img923/575/m0yurI.jpg

http://imageshack.com/a/img921/2408/Wimbzw.jpg

http://imageshack.com/a/img922/5471/s7OSZl.jpg

 

Autko otrzymało ode mnie w prezencie nowy komplet kółek. Sami oceńcie, czy było warto :8)

http://imageshack.com/a/img923/4979/FTyqc9.jpg

http://imageshack.com/a/img924/6237/OscooF.jpg

http://imageshack.com/a/img923/131/yig8LN.jpg

 

Kolejne zmiany jakie planuje w aucie:

- wymiana przycisku start/stop

- podniesienie mocy

- myślę też nad zrobieniem czegoś z tylnymi lampami, podobno są jakieś folie do oklejania, ale zastanawiam się czy będzie to dobrze wyglądało

 

Może coś poradzicie.

 

BTW stary komplet kół jest do sprzedania.

 

ozkodowałem VIN:

VIN WBAVU31020KZ14858

Type code VU31

Model 320D OL (EUR)

E-F-R series E91

Series 3

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M47/T2

Displacement 2.00

Power 120 (163 hp)

Drive HECK

Transmission AUT

Paint code 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date 2006-09-22

 

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2BH BMW alloy wheel, double spoke 156

S4AB Fine wood trim burr walnut

S4AE Armrest front, retractable

P7RP Advantage package

P7RS Package Comfort

S8S3 Automatic locking during starting

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S386 Roof railing

S402 Panorama glass roof

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S464 Ski bag

S493 Storage compartment package

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S854 Language version, French

S863 Dealer List Europe

S881 Operating instructions, French

Edytowane przez dan216
Opublikowano
Ładne auto, dobrze że odpowiednio o nie dbasz. Zmieniłbym jeszcze kierownicę na wersję sport albo mpakiet (będziesz się cieszył z jazdy jeszcze bardziej) i zrobiłbym coś z końcówką wydechu (do dzisiaj nie wiem dlaczego BMW dopuściło się takiej stylistyki, pomijając kwestię DPF).
Opublikowano
Styling 193 robi robotę, chociaż ten lakier... :P

Nie gadaj, srebrny plus ciemna szyba plus 193 robią swoje :cool2: Za poprzednikami, końcówka wydechu i kierownica do zmiany (kolejność przypadkowa :wink: )

Opublikowano

Ja po prostu NIENAWIDZĘ srebrnych buniek, nic na to nie poradzę, jedyny jasny kolor który mi się podoba to biała perła :P .

 

Co do końcówek to planuje u siebie w wakacje też pozbyć się tego obleśnego rogu Asterixa...

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... zrobiłbym coś z końcówką wydechu (do dzisiaj nie wiem dlaczego BMW dopuściło się takiej stylistyki, pomijając kwestię DPF).

 

No właśnie nie da się pominąć tej kwestii ;) Auto nie ma dpf i końcówka jest w dół żeby spaliny nie waliły prosto w auto jadące z tyłu. Czy to coś daje to druga sprawa ;) W Audi A3 8P 1.9tdi miałem tak samo.

Opublikowano

BMW :cool2:

 

Srebny turas+ciemne szyby= :8)

 

Moim zdaniem zakup bardzo udany, szkoda tylko że nie ma lamp ksenonowych, ale wiadomo kupuje się to co jest, nie konfigurujemy nowego samochodu.

 

Nie słuchaj, że kolor nie ładny. Sam jeżdzę E90 w kolorze BLACK SAPHIRE METALIC i według mnie czarny jest najładniejszy, ale na drugim miejscu postawiłbym srebny, choć czasem chcialbym mieć Twój kolor jeśli chodzi o mycie.

 

Przycisk zmień na poliftowy z LCI (zobacz sobie w mojej galerii zmieniałem, dużo lepiej wygląda).

 

Gratuluje zakupu! Bardzo udany !

 

Piszesz, że wozisz wózek, żeby wszyscy tatusiowie takimi brykami jeździli :D

Opublikowano
Ja po prostu NIENAWIDZĘ srebrnych buniek, nic na to nie poradzę, jedyny jasny kolor który mi się podoba to biała perła :P .

 

Co do końcówek to planuje u siebie w wakacje też pozbyć się tego obleśnego rogu Asterixa...

 

Masz już coś na oku do kupienia w zamian tego czegoś?

Opublikowano

Przycisk start/stop wymienię na pewno, nie duży koszt, a cieszy oko.

Co do samego koloru to srebrny mi się już przyjadł, bo ostatnie moje auto też było srebrne, a i rodzice mają srebrne audi a4 b6 a brat z kolei srebrne e87. Można powiedzieć, że auto kupiłem pod kolor, żeby się nie odróżniało :P

Oczywiście w czarnym wydaniu te auta są przepiękne, ale tylko do kilku godzin po myciu;p

Opublikowano
Kolejne auto z takimi felgami jakie widzę.. i za każdym razem coraz bardziej mi się podobają takie felgi :D

Ogólnie autko fajne :)

 

Wg. mnie są to najładniejsze felgi BMW dedykowane do tego modelu.

Jeśli zdecydowałbyś się na zakup przygotuj się na pogorszenie komfortu jazdy. Wcześniej miałem 225/45/17, obecnie przód 225/40/18 tył 255/35/18 i stwierdzam komisyjnie, że auto jest twardsze, bardziej czuć dziury oraz koleiny są wielkim przeciwnikiem moich nowych kółek (trzeba trochę powalczyć z utrzymaniem pojazdu w odpowiednim torze jazdy).

Opublikowano
proponuję zmienić tłumik na RM Motors :)

 

Na allegro takie cudo kosztuje 800zł, masz jakieś kontakty gdzie można by było zdobyć to taniej?

Opublikowano

Rozkodowałem VIN:

VIN WBAVU31020KZ14858

Type code VU31

Model 320D OL (EUR)

E-F-R series E91

Series 3

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M47/T2

Displacement 2.00

Power 120 (163 hp)

Drive HECK

Transmission AUT

Paint code 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date 2006-09-22

 

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2BH BMW alloy wheel, double spoke 156

S4AB Fine wood trim burr walnut

S4AE Armrest front, retractable

P7RP Advantage package

P7RS Package Comfort

S8S3 Automatic locking during starting

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S386 Roof railing

S402 Panorama glass roof

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S464 Ski bag

S493 Storage compartment package

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S854 Language version, French

S863 Dealer List Europe

S881 Operating instructions, French

Opublikowano
Poważnie z tym drewnem mówisz? Nigdy bym nie powiedział, że to prawdziwe.

 

Co powiecie o tym:

http://www.moto.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=271415&p=2033854#p2033854

Nie duży koszt, a już będzie się przyjemniej patrzyło na zadek mojego auta

 

mnie się nie podoba. W ogóle Ulter do bmw to chyba dosyć słaby pomysł :)

Podobają mi się te cienkie rurki RM Motors co kolega wrzucił na poprzedniej stronie.

 

Co do drewna to 100% pewności nie mam, ale wydaje mi się, że bmw w przeciwieństwie do Volvo pakowało oryginalne drewno, zgłębialiśmy z ojcem kiedyś temat jak kupował swoje 10 lat temu.

Ja mam to samo co Ty + cytrynowa skóra z czarnymi plastikami fajnie mi się to komponuje, wygląda solidnie, dziury szkoda mi wiercić :) Jak chcesz oklejać to możesz coś tam małego sobie nawiercić z ciekawości :mrgreen:

Ale na Twoim miejscu nic bym nie zmieniał, z czarną skórką to ciemne drewienko się dobrze komponuje ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.