Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ave BMW,

 

Proszę wszystkich kumatych Petrolheads o radę w przypadku tego ogłoszenia:

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0129kmserwisclimatronickomputerniemcy-ID6yeqyf.html#a8c25d43e1

 

VIN: WBAVA51070VA58981

 

Był może ktoś oglądać? Namierzyło coś wasze doświadczone oko na tych zdjęciach? - trochę martwi mnie gałka od skrzyni biegów (nie origo - dziwna pozycja?)

Wiem że silnik to żadna rakieta - potrzebuję samochodu z 90% miasto = krótkie odcinki, częste odpalanie. Mój budżet to 30-40k więc może poczekać i poszukać

coś jeszcze w lepszym stanie? (szukam benzynę 1.8/2.0 przedlift)

Rozkodowałem podstawowe info i na razie się zgadza..

 

Dzieki za każdą radę..

Edytowane przez Tori_CZ
  • Moderatorzy
Opublikowano

Dla mnie ogłoszenie gdzie na siłę naciąga się rocznik i potwierdza w opisie, nadaje się do przewinięcia dalej.

Wyprodukowany i zarejestrowany w 2005 roku.

Sprawdź historię po vin.

Opublikowano
Dla mnie ogłoszenie gdzie na siłę naciąga się rocznik i potwierdza w opisie, nadaje się do przewinięcia dalej.

Wyprodukowany i zarejestrowany w 2005 roku.

Sprawdź historię po vin.

Kolega ma racje.

To taki handlarski tani chwyt zeby komus wcisnac tego golasa

Bardzo Miły Właściciel
Opublikowano
Może tyle mieć. Tanie E90 318i to z reguły uszczelniacze zaworowe (plus inne "bonusy" :) ). Przy ciepłym silniku przegazuj go trochę i zobacz czy nie będzie dymić.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Dla mnie ogłoszenie gdzie na siłę naciąga się rocznik i potwierdza w opisie, nadaje się do przewinięcia dalej.

Wyprodukowany i zarejestrowany w 2005 roku.

Sprawdź historię po vin.

Kolega ma racje.

To taki handlarski tani chwyt zeby komus wcisnac tego golasa

 

Standardowa "procedura" w ofercie dla osób, które kupują "rocznik" w samochodzie, a nie stan techniczny, a tych w Polsce nie brakuje. Fakt, że takiego golasa to dawno nie widziałem. Co do handlarzy z Ostrowi Mazowieckiej (radziłbym zachować zwiększoną czujność) to opinia podobna do tych z Radomia i Gniezna :roll: ale uogólniam trochę, bo przecież uczciwi handlarze też się zdarzają :norty:

Opublikowano
Może tyle mieć. Tanie E90 318i to z reguły uszczelniacze zaworowe (plus inne "bonusy" :) ). Przy ciepłym silniku przegazuj go trochę i zobacz czy nie będzie dymić.

 

Dzięki za info - wiesz może ile +- wychodzi wymiana uszczelniaczy? - znalazlem że same uszczelniacze to pikuś, ale do tego trzeba zdejmować głowicę, nową uszczelkę pokrywy zaworów itd..

Warto się pakować w ten siłnik?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za około 1500 zł masz wymieniony rozrząd, uszczelkę pokrywy zaworów i uszczelniacze, nie trzeba zdejmować głowicy, żeby je wymienić. To praktycznie jedyne wady tego silnika, nawet ciężko to wadami nazwać, po prostu elementy eksploatacyjne.

 

Co do ogłoszenia, to podejrzewam, że z pierwszym właścicielem to też kit nad kity, tradycyjnie już. Takie starsze E90 po pierwszym właścicielu to może 5% wszystkich aut. Tam naturalne jest, że pierwsze kilka lat auto jeździ gdzieś w leasingu albo innej formie finansowania, potem idzie dopiero w kolejne ręce prywatne, a często po kilku latach w kolejne itd. Ja w tym żadnej wady nie widzę, ale handlarzyny na potęgę wciskają ludziom ten kit, bo wiedzą, że Polaczki kochają ten tekst, tak samo jak "oryginalny lakier".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.