Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Jak wygląda trakcja 535d z RWD przy wyłączonej kontroli ?

Standardowa skrzynia automatyczna i powiedzmy takie dwa przypadki:

 

1) pełny gaz z postoju.

2) jedziemy spokojnie 50-60km/h i nagle wciskamy pełny gas

2a) w trybie automatycznej zmiany biegów

2b) w trybie ręcznej zmiany biegów

 

 

Pytam o to ponieważ w moim 330d RWD z lekkim chipem (ok 270 KM) to przy nagłym wciśnięciu gazu z wyłączoną kontrolą potrafi zerwać przy 60 km/h, a przy 90 km/h wyraźnie tańczyć.

Opony mam 18/40/235.

 

A tutaj jest ponad 300 km w standardzie.

 

 

Dzięki i pozdrawiam,

Michał

Opublikowano
Jakieś pipki masz tam a nie opony, jakbyś miał 255 podejrzewam ze by problemu nie było. Moim zdaniem trakcja przy 535d bedzie oprócz pierwszego przypadku jak ruszysz z butem w podłodze.
Opublikowano

Micheliny Pilot coś tam , 1 roczne.

Dzięki za pocieszenie, nie mniej no właśnie nie do końca byłbym o to taki spokojny.

Może 275 się uda włożyć na tył. To ma mieć 800 Nm.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie w 330d 600Nm i 250 KM opony szerokość 245 i zrywa na 3 biegu przy około 70 - 80 km/h, więc opona musi być jeszcze dużo szersza aby nie zrywało w 535d
Opublikowano

Dzięki !

Potrzebuję właśnie takich statystyk, żeby podjąć decyzję pomiędzy RWD i 4x4.

Kumpel ma M4 295 na tył, 550Nm (oczywiście przełożenie inne niz disel, wiec odpowiada pewnie jakies 750Nm w dizlu) i mówi, że z wyłączoną kontrolą to i na 3 biegu mu zrywa, ale że M robią tylko RWD, więc nie miał wyjścia.

 

Jeszcze pytanie, czy np. inne opony mogą pomóc ze względu na inne klejenie.

Dużo mówią o :"Dunlop SP Sport Maxx RT "

 

Swoją drogą jak to jest w takich corvetach i innych co mają szerokie kapcie ? To pewnie jest jakieś 600 a i tak zrywa poniżej 100.

 

 

Ciekawe, czy ktoś jest tu na forum, kto ma 800Nm i RWD i jak sobie radzi.

Opublikowano

Miałem te Dunlopy i powiem szczerze ze dla mnie były przeciętne. Obecnie mam Micheliny PilotSuperSport i to jest zupełnie inna liga. Świetne miałem tez Continentale ContiSportContact 5 a teraz wyszła już 6tka.

Te dwie mogę z całym sumieniem polecić.

A swoją droga to już lada moment M-ki bedą w napędzie 4x4 wiec kolega będzie mógł wybierać :D

Opublikowano
Tak, taki switch jak przy hard-topie. Odpinasz cały przedni napęd i zostawiasz w garażu ;-)
Opublikowano
Przy dużej mocy ma zrywać z rwd - w końcu po to kupujemy RWD i dużą moc, no nie?
Opublikowano
Po zaczipowaniu mam 770 Nm i kapcie 4 x 245. Nawet ze startu trudno stracić trakcję. Na codzień to bardzo pożądana cecha, ale czasem marzy się taki switch.
Opublikowano

Parę samochód w życiu się miało i parę zestawów opon :

 

Continental według mnie ma miętko gumę i opony szybko się zużywają . Miałem nokiany bdb opony ,Brigstone jak najbarziej fulda może być . good year okej .

 

Ale na chwilę obecną jestem posiadaczem opon MICHELIN pilot sport 3 na felgach 19stkach i jednak tu nie płacimy za "znaczek i napis"

cichutkie opony na felgach 19stkach myślałem że będzie jak wóz na drewnianych kołach a jest komofortowo i cicho . Za jakość płacimy.

Zobaczę jak z ścieralnością mam nowe opony ale słyszałem że tak szybko się nie zużywają

Opublikowano

Odnośnie zużycia mam te same odczucia. Conti dosłownie znikały w oczach.

A Micheliny ścierają się w normalnym tempie.

Opublikowano
Skoro mowa juz o Conti i Michelin, to ja cos powiem o Brodgestone. Od zawsze jeżdzę na Brodgestone i potenza ma dość twarda mieszankę. Opona sie praktycznie nie zużywa. Takie sa moje odczucia. Po 7 latach jeżdżenia zostało mi 3.5-4mm, opony wrzuciłem juz ze starości i znowu kupiłem potnze :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja też nigdy Bridgestone, mam niedobre doświadczenia z modelem Dueller H/P Sport, wcześniej z Potenza RE.

Zgadzam się, że zużywają się wolno, ale są bardzo twarde - przez co nie "kleją" się dobrze do drogi.

 

Coś za coś, albo opona jest bardzo przyczepna przez co szybciej się zużywa, albo twarda, wtedy z przyczepnością gorzej.

Każdy musi znaleźć sobie swój "złoty" środek.

Mnie najlepiej jeździ się właśnie na Continentalu i Dunlopie.

Ale jak widać - ilu kierowców, tyle opinii :D

Opublikowano

Nt Bridgestone mam te same odczucia, tym samym jest to chyba jedyny konsensus osiągnięty na forum internetowym :)

Kupiłem teraz te nowe Conti 6, bardzo dobre, podobają mi się, trochę chyba twardsze niż conti 5. 255KM, rwd, tylko 225mm z tyłu i nawet na lunch control nie zrywa przyczepności. A trochę tańsze niż PSS.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.