Skocz do zawartości

E39 525 tds 97' 10 Spritzbeginnregelung, kąt wtrysku, wtrysk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

kupiłem nie dawno fajne e39 tds 97" m51

WBADF71050BS39150

 

i teraz w końcu na wiosnę doprowadzić silnik do max sprawności

proszę o konkretnie wypowiedzi które mogą doprowadzić do naprawy a takie które bezpośrednio nie rozwiązują problemów na PW.

 

Mam 3 błędy:

8 gluehzeitsteuerung - świece żarowe, obecnie nie istotne auto odpala ok ciepłe i zimne

10 Spritzbeginnregelung - początek sterowania wtryskiem, sterowanie kat wtrysku- wartosc oczekwana 2.67 a aktualna 7,84 , spada jak daje gazu :P

6 AGR-Regelung - EGR - pewnie czyszczenie, jeszcze nie robiłem nigdy z tym nic, tu tylko poproszę o info na PW jak to czyścić sprawdzać

 

skupię się na 10. czzy to bezpośrednio dotyczy wtrysku sterującego? jeszcze go nie mierzyłem, czy może dotyczyć nastawnika ?

proszę o instukcję sprawdzania testowania wtrysku sterującego, mam mozliwość pomiaru prądu / napięcia oscyloskopem, lecz proszę o spodziewane i poprawne wartości z pomiaru.

 

Wartości

kat wtrysku- wartosc oczekwana 2.67 a aktualna 7,84 jak daje gazu lekko to wzrasta wartość do ok 10 ale jak mocniej to spada poniżej 7

dawka 7,42 , Cisnienie 997,55

PWG (potencjometr gazu) 431.37 -

Schieberweg- jeśli się nie mylę nastawnik- zadana 2470. jest - 2529,41 ( utrzymuje się mała różnica w wartościach)

luft mase !54 i wzrasta jak lekko daje gazu do !150 -nie wiem co to za wyniki

 

bieg jałowy ok, ogólnie jest falowanie obrotów na 2gim biegu i biegu jałowym - faluje mocno aż cały samochód buja

 

nie chcę w ciemno kupować tego wtrysku a raczej nie mam możliwości aby go pożyczyć chyba że by ktoś chciał to obdaruję flakonami :P

 

proszę o wszelkie informacje dotyczące tego kodu błędu nr 8, jakie mieliście sytuacje, naprawy, objawy, i wyniki pomiarów.

Proszę o info co jak mieżyć mam inpę dis a jeszcze nie ogarniałem .

 

Proszę raczej na PW najlepiej się sprawdza jak w 1 poście piszę obecną syt a nie przewijam 20 stron postu który jest nic nie warty i tylko denerwuje.

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc bo moja betka ma już wszystko zrobione oprócz abs (tylny lewy czujnik) i silnika :P - w sumie sporo ale błędy tylko 3 :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

proszę o konkretnie wypowiedzi które mogą doprowadzić do naprawy a takie które bezpośrednio nie rozwiązują problemów na PW.

 

 

 

To jest forum, więc pisze się w temacie, a nie na PW.

Poza tym ton Twoich "próśb", bardziej przypomina żądania, a to niezbyt ładnie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kąt wtrysku to nie wtrysk

masz taka duza rozbieznosc w kacie wtrysku bo masz rozciągniety łancuch rożrżadu

regulacja kata wtrysku polega na pochyleniu pompy na silnik lub od silnika

falowanie obrótów masz bo jest nastawnik do roboty lub zle ustawiony (jego dawka)

nastawnik to to co jest na górze pompy przykrecane na 4 sruby

 

ogólnie kupiles tds-a i mało znawców mechaników co ogarniaja 1.9 tdi i ine pierdólki potrafia ogarnąc tds-a

 

ja miałem tdsa przez 3 lata,

 

 

sory za błedy i brakujące--- -ą -ę -ś -ć -ł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.