Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Walka trwa, okazało się, że w zbiornik paliwa jest dwuczęściowy i w lewej nie było nic paliwa. Elektryczna pompka nie dawała znaku życia, winny był przytarty przewód, pompka zaczęła działać ale auto nadal nie odpala. Paliwo dochodzi na pewno do filtra paliwa, który profilaktycznie został wymieniony od razu na nowy, Komputer wywala błędy: słabe ciśnienie na szynie CR, świeca żarowa 1, 3, 5. Możliwe, że wystarczy teraz tylko odpowietrzyć układ? Martwię się bo powoli dochodzimy do pompy wysokiego ciśnienia.
Opublikowano
Walka trwa, okazało się, że w zbiornik paliwa jest dwuczęściowy i w lewej nie było nic paliwa. Elektryczna pompka nie dawała znaku życia, winny był przytarty przewód, pompka zaczęła działać ale auto nadal nie odpala. Paliwo dochodzi na pewno do filtra paliwa, który profilaktycznie został wymieniony od razu na nowy, Komputer wywala błędy: słabe ciśnienie na szynie CR, świeca żarowa 1, 3, 5. Możliwe, że wystarczy teraz tylko odpowietrzyć układ? Martwię się bo powoli dochodzimy do pompy wysokiego ciśnienia.

Kolego, miałem podobne problemy i układ common rail nie trzeba odpowietrzać bo jeśli pompa wysokiego ciśnienia ma dobrą wydajność to bez problemu po kręceniu rozrusznikiem około kilku sekund powinien wytworzyć ciśnienie potrzebne do uruchomienia silnika, w twoim przypadku masz błąd niskiego ciśnienia na szynie podczas rozruchu i to świadczy o kilku rzeczach które musisz sprawdzić, pierwsze pisałeś że w zbiorniku w jednej połówce nie miałeś paliwa a w drugiej było w zbiorniku jest tylko jedna pompa paliwa która ma za zadanie wytworzyć ciśnienie wstępne dla pompy wysokiego ciśnienia jeżeli pompa w zbiorniku nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia wstępnego to pompa wysokiego ciśnienia nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia na listwie, zrób taki test zalej zbiornik paliwa do ponad połowy zbiornika i spróbuj odpalić auto, być może masz problem ze zwężką Venturiego zastosowaną w zbiorniku paliwa i pompa nie może zassać paliwa z drugiej połowy zbiornika, piszesz że paliwo na pewno dochodzi do filtra paliwa, to możesz zrobić jeszcze test pompy czy ciśnie dalej wywal kolektor ssący i odkręć cybant przy wlocie do pompy wysokiego ciśnienia i niech jedna osoba kręci rozrusznikiem i zobaczysz czy pompa wstępna w zbiorniku podaje paliwo jak paliwo będzie lecieć dość ostro to znaczy że pompka wstępna jest w porządku, sprawdź to i napisz jakie efekty i koniecznie dolej paliwa do zbiornika by było ponad połowę paliwa, natomiast co do błędów świec żarowych to nie mają teraz żadnego wpływu na odpalanie auta ale przy mrozach może być problem a w związku z tym że musisz zrzucać kolektor to przy okazji wymień wszystkie świece a jak chcesz to dzwoń do mnie to Ci pomogę, mój numer podam Ci na priv.

Pozdrawiam Mariusz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Chyba w końcu znalazłem dobrego mechanika bo wszystkie czynności, które opisałeś Mariuszu, zrobiliśmy wczoraj. Wyszło, że wszystko jest sprawne, w akcie desperacji z tego co zrozumiałem mechanik wgrał nowego softa i auto magicznie odpaliło, mechanik nie ukrywał zdziwienia i powiedział, że to jego drugi taki przypadek. Po nastawieniu się na spore koszty zapłaciłem 200zł i z uśmiechem odjechałem w strone zachodzącego słońca :lol: Już napisałem Ci to na priv tutaj też powtorzę, pozwól, że zapisze numer telefonu, może się kiedyś przydać i gratuluje pięknego auta, mam nadzieję, że będzie mi dane zobaczyć kiedyś na żywo :roll:
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Chciałbym kupiłem swoje pierwsze bmw i niestety po tygodniu odmówiło posłuszeństwa. Auto jest sprowadzone z Austrii i było po lekkim ponoć wypadku, a dokładnie miało przemyślana całą prawą stronę. Auto chodziło prawidłowo przez cały tydzień aż pewnego dnia po krótkiej jeździe zasiłek je i juz od tamtej pory nie chce zapalić. W aucie rozładował się akumulator, ponowne naładowania nic nie dało. Klema pirotechniczna jest wystrzelona ale to chyba inny temat, napewno jest do wymiany, chociaż według elektromechanika który się autem zajmuje nie jest to główna przyczyna, ponoć podpisał akumulator bezpośrednio gdzieś przy silniku i tez to nie pomogło. Komputer pokazał błędy :

-5 świec do wymiany

-Zapchany filtr paliwa

-Problem z ładowaniem

6 świec zostało wymienione ale komputer pokazuje błąd na 5 świecy i trzeba będzie sprawdzić czy to nie moduł.

Padł rozrusznik w środku była czarna maź jakby wcześniej dostawało się tam paliwo lub olej. Został naprawiony.

Filtr paliwa wymieniony ale ponoć pompa nie daje wystarczajacego ciśnienia i mechanik czyści właśnie jakiś zawór obok filtra.

Narazie cierpliwie czekam co będzie dalej. Może ktoś z Was miał podobny przypadek każda pomoc się przyda .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W pompie paliwa w zbiorniku też jest filtr i jeżeli jest zapchany to cała pompa do wymiany.

 

Co to w ogóle znaczy "podpiął akumulator bezpośrednio przy silniku" :duh: Klemę pirotechniczną należy wymienić i akumulator podłączyć tam gdzie powinien być.

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.