Skocz do zawartości

e39 2002r 530i auto touring trzesie na jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,auto trzesie na jałowym ciepłe i zimne,odpala normalnie,przyspiesza normalnie,chyba troche wiecej pali jakieś 1-2litry pali sie check engine dwa razy auto zgasło podzczas chamowania do zera,po podłączeniu do kompa pokazuje misfire cylinder 2i3 oraz bład mieszanki bank 1i2 po dpaleniu na zimnym smierdzi benzyna z wydechu,po chwili zapach znika.Mam e39 525i na podjezdzie i podmieniłem z niej cewki lecz bez zmian.Czy moge wykorzystać jeszcze jakieś cześci z 525i żeby wyeliminować usterke?dziekuje za uwagę.
Opublikowano
Swiece nowe ngk,piltr paliwa i powietrza nowe mann,fajki cewki podmienione z 525i w której chodza ok,ortografia leży przepraszam.Błąd wykasowany wczoraj,dziś wrócił.
Opublikowano
Sprawdz zawor disa tam jest uszczelka ktora czesto przepuszcza i z tad pojawiaja sie bledy mieszanki itd. =nierowna praca,przygasanie..uszczelka kosztuje 9zl..wymiana banalna
Opublikowano
Witam,dzieki za sugestie.Jak powinien sie zachowac ten zawow po adlaczeniu wtyczki gdy silnik pracuje,jak powinien sie zachowac po przekreceniu zaplonu (zawor wymontowany podlaczonya wtyczka).U mnie nie ma zadnych zmian w pracy silnika gdy go odepne w trakcie pracy silnika,jak rowniez nie rusza sie gdy przekrece zaplon w pozycje 2 gdy jest wymontowany za to silnik zaczyna rowniej pracowac gdy odepne przeplywke.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Disa po odpaleniu powinna się zamknąć - skraca długość dolotu. Po przekroczeniu jakichś obrotów powinna się otwierać i na zgaszonym też powinna być otwarta.

 

Jak nie działa to podepnij pod 12V. Nie otworzy się bez podciśnienia, więc tylko sprawdź czy cyka (ewentualnie podciśnienie strzykawką możesz zrobić)

 

JAk będzie cykać, ale nie działa jak jest w dolocie to może nie trzymać podciśnienia, albo w silniku nie masz podciśnienia.

 

A jak nie masz w silniku podciśnienia to będzie telepał, wypadał zapłony, może też błędy sond pokazywać. (za dużo powietrza dostaje jak jest dziurawy dolot.

 

Przejrzyj gumy od przepływki po przepustnicę, sprawdź wężyki podciśnienia, te za dolotem też (na czuja).

 

 

Odpalony

http://static.pokazywarka.pl/i/6514172/241213/odpalony.jpg

Zgaszony

http://static.pokazywarka.pl/i/6514172/832579/zgaszony.jpg

Opublikowano
Witam,dzieki za podpowiedzi dotyczace mojego przypadku.Problemem okazala sie rozerwana gumowa tuba pomiedzy przeplywomierzem a przepustnica.Narazie druciarsko zakleilem tasma i ten zabieg sprawil ze silnik pracuje ok,obroty stoja w miejscu i auto nie gasnie tylko check jeszcze bije w oczy dzis bedzie skasowany.Swoja droga odczyt z kompa pewnie pokazywal prawde odnosnie cewek i sond lecz pokazywal skutek a nie przyczyne co moglo zakonczyc sie wydaniem sterty pieniedzy bez uzyskania oczekiwanego rezultatu.pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.