Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie tylko midów i gwizdków bez zmieniania wzmacniacza, subów i dodawania 5 nowych głośników - jest lepiej niż było na głośnikach HiFi. Musiałem mocno przesunąć scenę do tyłu (o jakieś 3 kropki) bo tylne głośniki nie grały prawie wcale.

 

Docelowo będzie pełne Top-HiFi z F01 więc powinno być bardziej niż okej. Szczególnie że zamierzam z całym modem zmieścić się poniżej 400 € :8)

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Też mnie czeka większość tych rzeczy odnośnie audio. Rób zdjęcia wszystkich czynności :D

 

Co do uszczelniania montażu głośników to nie jestem pewien czy to jest w E90 sensowny pomysł. Zwróćcie uwagę że głośniki i tak nie są stabilnie przymocowane do karoserii samochodu tylko do elastycznego boczka, więc dodanie jeszcze elastyczności uszczelek nie wiem czy bardziej nie popsuje dźwięku. W F30 ten problem widziałem że został rozwiązany i drzwi mają metalowy szkielet do którego mocowany jest głośnik.

 

Może warto byłoby wygłuszyć drzwi? Widziałem że ludzie kleją maty od wewnątrz do boczków.

Opublikowano

Zastanawiam się nad tym.

 

Trochę mnie odrzuca koszt, nie znam się na tym na tyle żeby zrobić budżetowe ale dające różnicę rozwiązanie. Nie lubię przepłacać za rzeczy które mogą być tańsze.

 

Jak widzę koszt za wygłuszenie drzwi na poziomie 1000 zł to mnie trochę odrzuca...

 

Może ktoś ma jakieś sugestie? :)

Opublikowano

 

Docelowo będzie pełne Top-HiFi z F01 więc powinno być bardziej niż okej. Szczególnie że zamierzam z całym modem zmieścić się poniżej 400 € :8)

 

400 euros ???? brac w ciemno bo wszystko gra lepiej niz hifi wE90 :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

No to ogarniamy mechanikę. :)

 

http://i.imgur.com/OSm0neF.jpg

Zawory porysowane przez nieumiejętnie założone przez poprzedniego mechanika uszczelniacze, do wymiany:

http://i.imgur.com/5iLY5ew.jpg

Nagar w cylindrach, na szczęście ścianki idealne:

http://i.imgur.com/PNgjssN.png

http://i.imgur.com/VMEQmlT.jpg

Pierścienie zapieczone:

http://i.imgur.com/hHZ5c72.png

http://i.imgur.com/xygefJV.jpg

Opublikowano
Wymieniłeś tłoki na nowe? Z ciekawości, sprawdzałeś czy nie ma luzów pomiędzy wałkami rozrządu a ich obudowami/panewkami?

Tłoki są stare, nowe pierścienie :) A co do luzów, przekaże mechanikowi, sprawdzi.

 

EDIT: nie ma luzów na wałkach. A co, te silniki tak mają?

Opublikowano
U osoby z rodziny był luz między wałkiem wydechowym a obudową (200kkm, N52B25, 2006 rok) i widziałem że ktoś tutaj no forum miał ten sam problem. Z jednej strony może być to powodowane złą cyrkulacją oleju a z drugiej wykonaniem tej obudowy z niewłaściwego materiału.

U mnie nie ma tego problemu. Przynajmniej jedno jest okej :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to remoncik skończony. Wymienione:

 

- pierścienie

- komplet uszczelnień góry silnika (głowica, pokrywa itd)

- uszczelniacze

- zawory (używane po 55k przebiegu, poprzednie zniszczone przez błąd byłego mechanika)

- jeden z popychaczy

- łożysko igłowe wałka wydechowego (rozpadło się, błąd montażu poprzedniego mechanika)

- zimmering przedni wału

- uszczelka miski olejowej

- komplet śrub alu (pokrywa, głowica, miska olejowa, pompa oleju + smok)

- mała DISA (nowa)

- czujnik jakości i poziomu oleju (używka po małym przebiegu)

- masa silnika

- wąż wody pompa -> termostat (pogryziony przez kunę :|)

- Jedna z rurek odmy (był zamiennik i rozpadł się po małym przebiegu :/

- jakieś duperele, oringi

- olej Valvoline 5W40, filtr

 

Silnik oczywiście od góry do dołu przejrzany, wyczyszczony, gotowy na kolejne 150-200 tysięcy.

 

Kwota remontu zamknęła się na około 6000. Z tym że wszystko miało być zrobione, np. DISA mogła jeszcze poczekać a zawory można było próbować regenerować. Ale nie zamierzałem się potem martwić więc było zrobione na porządnie.

 

Czas 2 tygodnie, ale roboty było sporo, założyłbym 3 tygodnie dzisiaj.

 

Auto na ten moment po 1400km nie pobrało ani łyczka oleju. Nowa DISA uspokoiła auto na niskich obrotach.

 

Ale oczywiście nie mogę się jeszcze cieszyć, łożysko zaczęło huczeć, trzeba zrobić :)

 

http://i.imgur.com/pUnEEu9.jpg

Opublikowano
whao :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Otóż świecą. :)

 

http://i.imgur.com/14a25JX.jpg

 

Auto brudne jak świnia. W rzeczywistości są trochę mniej zielone, choć prawa ma trochę inny odcień niż lewa. Ale po przejściach z innymi markerami nie chce mi się z tym walczyć. Świecą, nie są żółte, nie kosztowały 500zł. ;)

 

Przy takim świetle to wszystko będzie świecić :D, w normalny pogodny dzień zwyczajnie ich przecież nie widać :P

 

 

Możesz zdradzić co to za markery? :)

Opublikowano
Jesli pytasz mnie to takie za 2 stowy z allegro, potem poszukam fotkę. Srednio jestem zadowolony, moze jak zmienie ksenony z 4300 na 5500 bedzie lepiej ale na razie tak sobie sie zgrywaja. Nie sa niebiesko-białe, wpadają lekko w zielony.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Do auta wpadło parę fajnych modów (jeden widać na zdjęciu, ciekawe czy ktoś zgadnie :8) ) i była jedna duża przygoda...

http://i.imgur.com/gruDoo9.jpg

 

Autko aktualnie w trakcie naprawy, uszkodzenia są stosunkowo niewielkie - do zrobienia poszycie słupka A (tylko i wyłącznie - nienaruszona konstrukcja auta!) i wymiana blach na zewnątrz. Auto odstawione do chyba najlepszego blacharza - lakiernika w mieście. Przy okazji szyba i reflektor wymienione na fabrycznie nowe. Będzie pięknie :)

 

No i wpadło takie padło jako drugie auto:

http://i.imgur.com/DzZUP6F.jpg

Opublikowano
i się nie psuć :D

 

Chyba zła marka :D

 

Wiesz, w tym momencie auto nie odpala z podejrzeniem padniętego ECU (po nieudanej prewencyjnej wymianie rozrządu) więc coś w tym jest :D ale przebieg 80k więc raczej powinno jeszcze trochę pojeździć ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nowa DISA uspokoiła auto na niskich obrotach.

 

Mógłbyś coś wiecej na ten temat?;)

Jaki miałeś problem z niskimi obrotami i czy stara disa całkiem nie pracowała?

Opublikowano
Nowa DISA uspokoiła auto na niskich obrotach.

 

Mógłbyś coś wiecej na ten temat?;)

Jaki miałeś problem z niskimi obrotami i czy stara disa całkiem nie pracowała?

Auto bardziej harmonijnie przyspiesza z niskich obrotów, nie czuję takiego zawahania które się czasem zdarzało wcześniej. Dodatkowo disa ma taką uszczelkę dookoła, zniszczona uszczelka powoduje przeciekanie powietrza i nie zamyka skutecznie tunelu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.