Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Malowanie rączki kierowcy. Najpierw ustawianie starego gumolakieru:

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160711/1fd6dbdb2d4565ba41b95dac729e802c.jpg

 

 

Fantastyczna robota. Od lat chcę odnowić tą badziewną rączkę. Jeśli mógłbyś napisać w jaki sposób ja oczyściłeś i wypolerowałeś (o ile miałeś taką potrzebę) to byłoby super.

Aha - i czy zdjęcie sterowników opuszczania elektrycznych szyb jest skomplikowane? I czy nie da się wyjąć tej rączki całkowicie z boczku drzwi?

 

Dzieki

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jak bys mi powiedzial jakiego urzadzenia uzywasz do tych grafikow to bym go kupil i zrobil test u siebie bo mam pompe pierburg i orginal BMW termostat wymieniony 3 miesiece temu. Zobaczymy jak tam tempy miedzy nami wygladaja.

 

Wtyk OBD2 ELM327 na Bluetooth, aplikacja Torque, logi wyciągnięte do CSV, wrzucone na Google Drive i przepuszczone przez dodatek "Torque Log Analyzer".

 

Fantastyczna robota. Od lat chcę odnowić tą badziewną rączkę. Jeśli mógłbyś napisać w jaki sposób ja oczyściłeś i wypolerowałeś (o ile miałeś taką potrzebę) to byłoby super.

Aha - i czy zdjęcie sterowników opuszczania elektrycznych szyb jest skomplikowane? I czy nie da się wyjąć tej rączki całkowicie z boczku drzwi?

 

Rączkę wyczyściłem rozpuszczalnikiem, nie powiem teraz dokładnie jakim, teść miał taki duży baniak 5L ;) Rączki nie zdemontujesz, jest przynitowana. Zdjąłem cały boczek i przeniosłem na warsztat ;) Miałem taką sztywną folię (widać ją na zdjęciu), wepchnąłem ją tak głęboko jak się dało między rączkę i skórę, a wszystko powyżej i poniżej dokładnie zabezpieczyłem taśmą malarską i gazetami. Potem dosłownie zalałem i opryskałem spryskiwaczem z rozpuszczalnikiem ten plastik. Następnie wystarczy poczekać - guma sama zejdzie do czysta. Można ew. parę razy po chwili przejechać paznokciem żeby rozpuszczalnik szybciej spenetrował pod spód. Po oczyszczeniu, wysuszeniu i odtłuszczeniu psiknąłem lakierem dorobinym pod kolor w mieszalni.

 

Panel sterowania szyb można podważyć śrubokrętem (a jeszcze lepiej plastikową szpatułką). Jego po prostu wrzuciłem do pojemnika z rozpuszczalnikiem na pół godziny, tak samo przyciski szyb pasażera i z tyłu :)

Opublikowano

No to drobny update. Wymieniona mniejsza DISa, stara się poddała po 196k. Tu zdjęcie poglądowe - moja mała DISA (silniczek zalany olejem, cały środek pływa, poza tym do uratowania) i duża zniszczona DISA (nie z mojego auta, urwana klapka):

http://i.imgur.com/BIjJwx7.jpg

Wstawiona sprawna używana (kupiony cały kolektor z 2 DISAmi za 140zł :8), jeśli znowu się podda, kupię aluminiowy zestaw naprawczy od ruskich i naprawię na stałe.

 

Poza tym, ręczny m-pak w średnim stanie, pewnie będzie obszywany:

http://i.imgur.com/MJ7ertM.png

 

Podłokietnik zregenerowany:

http://i.imgur.com/tiEQJwE.png

 

Listwy polakierowane, ale pewnie oddam do lakierowania z pistoletu bo nie wyglądają tak dobrze jak powinny:

http://i.imgur.com/LGunboh.jpg

 

Przycisk Start/Stop LCI, tak wyglądał przed regeneracją:

http://i.imgur.com/7zDPdnC.png

 

Tak w trakcie regeneracji:

http://i.imgur.com/1LaRo81.jpg

 

A tak po:

http://i.imgur.com/AvyNbcb.png

 

No i auto dostało fabrycznie nowy ksenon:

http://i.imgur.com/rWnPq3r.jpg

http://i.imgur.com/0HMSgTv.png

 

Na razie bez ledowych ringów bo się poddały. ;)

Opublikowano

no jak zawsze szczena mi odpada :) :cool2:

 

Moze bys byl zainteresowany navi CIC, to bym sobie zainstalowal NBT :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Kasa na pierdoły na ten rok wyczerpana, chyba że ktoś się skusi na moje CCC ;)

 

Jeszcze wpadnie mały modzik z przodu auta, ale wszystko zależy od dostępności pewnej części z dopiskiem zaczynającym się na "p" a kończącym na "e" :)

 

Aha, jeśli ktoś byłby zainteresowany upgradem przycisku start/stop do LCI, mam jeszcze dodatkowy pierścień (srebrny i czarny) LCI dookoła przycisku w stanie idealnym - jeśli ktoś ma ładny przycisk PreLCI to można podmienić, "środek" z napisem jest taki sam.

Opublikowano
Jeszcze wpadnie mały modzik z przodu auta, ale wszystko zależy od dostępności pewnej części z dopiskiem zaczynającym się na "p" a kończącym na "e" :)

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2151895-kratka-ozd-z-wys-polczar-prz-le/vKT56286

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2151897-oslona-przedniej-pokrywy-czarna-lewa/vKT56286

jest dostępna :cool2: :mrgreen:

Opublikowano
Jeszcze wpadnie mały modzik z przodu auta, ale wszystko zależy od dostępności pewnej części z dopiskiem zaczynającym się na "p" a kończącym na "e" :)

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2151895-kratka-ozd-z-wys-polczar-prz-le/vKT56286

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2151897-oslona-przedniej-pokrywy-czarna-lewa/vKT56286

jest dostępna :cool2: :mrgreen:

No nie trafiłeś. Ale tok myślenia dobry. ;)

 

Jak dostanę tę cześć (jedną, nie parę) ;) to się pochwalę. Ale na razie sza, nie zapeszam, wg ASO nie do kupienia temat.

Opublikowano
nie widze zadnej czesci performance nie dostepnej. znalazlem wszystkie albo na stanie (te ktore nie sa juz produkowane) albo do zamowienia. Tez jestem ciekaw.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Korci mnie, ale nie powiem. Naprawdę nie chcę zapeszyć :)

 

W sklepach w necie jest na zamowienie, w bmwfans jast koniec produkcji, a w ASO niedostępna. :)

 

Btw, wiecie ile ASO chce za diagnostykę spalania oleju w N52? Od 1000 do 6000zł :D

Opublikowano
Jedynej rzeczy z katalogu Performance, która nie jest już dostępna w ASO (w Polsce) wg mojej wiedzy - koniec produkcji, to carbonowe splittery na przód do zderzaka zwykłego, nie mpakiet, pre LCI. Reszta powinna być "na stanie" do realizacji (51 19 0 403 207/51 19 0 403 208 ).
Opublikowano (edytowane)

Nie powiem :D

 

Zapomniałem napisać o jeszcze jednej, rzadko spotykanej modyfikacji.

 

W wypaśniejszych wersjach N52 (Z4, 130i) występuje pomiędzy przepływomierzem i przepustnicą tzw. soundgenerator:

http://www.3er-faq.de/images/soundgenerator/bmw-soundgenerator-n52-R6-nachruesten-e90-faq-de-4.jpg

(zdjęcie nie moje)

 

Jest to szczelna puszka rezonansowa, poprawiająca brzmienie silnika.

 

Kupiłem toto za 50 zł (nówka 130 euro, sprzedający nie wiedział co ma), zamontowałem, i rzeczywiście auto brzmi trochę lepiej... Ale tylko przy pełnym bucie. Ja jeżdże raczej spokojnie więc różnicy praktycznie nie ma. No, przygazówki brzmią lepiej ale jakbym dał więcej niż dałem to byłbym wkurzony.

Edytowane przez marvel.marv
Opublikowano

Fajnie modzisz i widać że masz z tego frajde :)

z jakiego miasta jestes ? może skusiłbym się na upgrade przycisku start stop heheh

Opublikowano

No to mogę ujawnić tajemnicę.

 

Chciałem kupić przedni zderzak Performance, bo zestaw doposażeniowy ma świetną cenę.

 

Jednak okazuje się że zderzak jest kompletnie niedostępny, ani w żadnym z polskich ASO, ani w centrali.

 

Więc temat rypnął :mad2:

 

Jeśli ktoś ma dostęp do stanów magazynowych w ASO poza Polską lub może załatwić, to proszę o kontakt. :)

Opublikowano
sprecyzuje ze chodzi w wersje pre lci bo post lci jest droga i dostepna.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

 

Kupiłem toto za 50 zł (nówka 130 euro, sprzedający nie wiedział co ma), zamontowałem, i rzeczywiście auto brzmi trochę lepiej... Ale tylko przy pełnym bucie. Ja jeżdże raczej spokojnie więc różnicy praktycznie nie ma. No, przygazówki brzmią lepiej ale jakbym dał więcej niż dałem to byłbym wkurzony.

 

czy to przypadkiem nie jest zalezne od wersji 3.0 silnika a ty miejac 2.5 nie korzystasz z tego w pelni ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

 

Kupiłem toto za 50 zł (nówka 130 euro, sprzedający nie wiedział co ma), zamontowałem, i rzeczywiście auto brzmi trochę lepiej... Ale tylko przy pełnym bucie. Ja jeżdże raczej spokojnie więc różnicy praktycznie nie ma. No, przygazówki brzmią lepiej ale jakbym dał więcej niż dałem to byłbym wkurzony.

 

czy to przypadkiem nie jest zalezne od wersji 3.0 silnika a ty miejac 2.5 nie korzystasz z tego w pelni ?

 

Możliwe, na pewno te 50 koni więcej zaciągają więcej powietrza i rura wchodzi w inne wibracje.

Opublikowano
na stronie francuskiej o BMW seri3 gdzie troche pisze, pokazalem im naprawione plastiki i bardzo mnie prosza o tutorial. Pytanko : przetlumaczyl bym im wszystko ze zdjeciami i napisze ze to od ciebie a ja tylko tlumacze. ok ? potrzebowal bym wiedziec czym usuwales gumolakier BMW.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Zadbane BMW :cool2:

 

Sam jeździłem dużo E90 325i bo mój bliski przyjaciel taką posiadał, ale nadmierne spalanie oleju zmusiło go do sprzedaży samochodu, nawet po wymianach odmy itd, cudowania.

 

Silnik fajny, w miare dynamiczny, sprawdzane idzie równo z moją e90 po programie :)

 

+ za stan, wyposazenie , ciezko spotkac

Opublikowano
wracajac na chwile do twojegho problemu grzania lub nie w miescie, mozesz jeszcze miec wersje racing termostatu a ta otwiera sie przy 75 a nie 95 stopniach. Kazdy prawie termostat na rynku wystepuje w obu wersjach, przyklad tutaj wersje racing zamienika Mishimito dla N52 : http://www.piecesautoperf.com/calorstats-racing/2884-calorstatthermostat-racing-pour-bmw-type-moteur-n52n54n55.html

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.