Skocz do zawartości

Cały czas pracuje kontrol trakcji [318i]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem ponieważ auto na 16 calowych oponach jeździło dobrze, czasem mialem wrażenie że skręcanie w lewą stronę jest dłuższe, a gdy kręcimy w prawą to razu skręca.

To wszystko na oponach 16 calowych. Dodam, że auto miało robione przednie zawieszenie (wahacze i inny osprzęt). Dzisiaj założyłem 17 calowe felgi z oponami. Fakt skręca się ciut ciężej ( ale mnie sie podoba )

Problem jest taki, że auto po wyjechaniu na asfalt skręciło mocno w lewo.. Czasem odbija sobie w prawo. Trzeba trzymać kierownicę, ale nie zawsze, bo raz jedzie prosto..

Dodam, że jak wyłączę kontrole trakcji to jest w 90% wszystko okej, nie pocę rąk, auto nie skręca sobie co jakiś czas. Wiem, że za kilka dni przyzwyczaję się do tego i będę czuł się jak na 16stkach..

No ale dziwi mnie ten fakt, że tak się dzieje.

Zbieżność była robiona, samochód ma całe prowadnice = brak dzwona. Felgi są proste, opony w bardzo dobrym stanie, przednie mają tylko mocniej zjechany bieżnik, ale nadają się do jeszcze na 2 sezony = Dobry bieżnik, ale nie najlepszy.

Tył za to ma praktycznie nowe opony. Opony dunlp sport maxx rt najnowsza odmiana.

 

Proszę grzecznie moderatora o nie zamykanie tematu. Szukałem odpowiedzi, ale nie znalazłem. :(

 

Jutro mam wizytę w ASO, może sprawdzą? Pewnie za takie błahe rzeczy sobie policzą.. Ile? :[

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pięknie się opisałeś ale nie podałeś najważniejszego: szerokość opon. Jak masz na przedniej osi 225+ i koleiny na drodze to w sumie normalne, że rzuca po drodze, a kierownicę trzeba trzymać kolanami.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy takiej szerokości nie dziw się, że na koleinach/dziurach zarzuci autem. Za to na równej drodze powinna jechać jak po sznurku. Ja mam na lato 215 i też czuję różnicę po zimowych 205 ale nie znowu aż taką, żeby się DSC musiało włączać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Praca DSC nie jest związana z rozmiarem opon. Układ nie powinien się włączać tylko dlatego że są trochę szersze opony z przodu.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Niestety, ale problem leży po naszych dziadkowskich drogach. Byłem nie dawno w Niemczech...przy duzych predkosciach mozna nogami sterowac kierownicą... albo przejść się na fotel pasażera..

Tragedia, tam gdzie mi tak autko lata z lewej na prawej, miałem mały wypadek z zającem... A Asfalt położony tam był rok temu. Nie ma dziur, ale auto tak ściąga że szok..

Masakra, jakie to żałosne :|

Opublikowano
Poważnie twierdzisz, że po przekroczeniu granicy wszystkie problemy ustały? Przecież to jakiś absurd. Zresztą, na lato mam koła 18", jeździłem po koleinach i jakoś DSC mi się nie włączało.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Drogi jakie są to są ale zacznij szukać przyczyny u siebie w aucie, bo nie jest to normalne nawet przy najgorszej nawierzchni.
Opublikowano

Nie wszystkie, ale mówię o konkretnym przypadku.

Zresztą i tak sprawdzę zawias jeszcze raz. :D

 

PS: DSC włącza się jak mocno mu wciskam gazu i skrecam... W takich przypadkach.. Załóżmy.. W normalnej jezdzie nie.

 

Ale chodzi mi o prace DSC, jak nie świeci się kontrolka.. Nie wiem jak to nazywać.

Po prostu czuć ze koła same się sterują? Jak skręcam to np. czuje ze on sam skręca w ten zakręt.. jakby sam pierwszy zaczynal..

Nie wiem, czy nie jestem upośledzony, czy to jakiś system BMW.. czy po prostu cos z oponami, albo zawiasem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.