Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w tytule słychać huczenie podczas jazdy, im wyższa prędkość tym głośniej huczy i co ważne tylko i wyłącznie na luzie albo po wysprzęgleniu i ewentualnie przy jezdzie z idealnie stałą prędkością. Podczas przyspieszania i hamowania silnikiem jest cisza. Ma ktoś pomysł co to może być? Jak na podpore wału huczy za bardzo z tyłu samochodu, lożysko koła chyba huczało by non stop, zostaje jeszcze dyfer ale PONOĆ zużyty dyfer huczy głównie przy hamowaniu silnikiem. Oby to nie był dyfer bo szpera 25% tania nie jest :(

Wszelkie pomyśły mile widziane :D

Opublikowano
Ja obstawiam łożysko. Ściągnij koło, zacisk, jarzmo i tarczę. Zakręć piastą i zobacz jak się kręci i jaki dźwięk się wydobywa, zużyte łożysko będzie słychać w ten sposób, może być również luz na piaście.
Opublikowano
lepiej podnieś jedno kolo na lewarku, zabezpiecz żeby auto nie uciekło, wrzuć 5 bieg i słuchaj

Ja do tego bym dodał: wrzucić 3 bieg rozpędzić koło powiedzmy do 100km/h po czym wrzucić luz i szybko wyłączyć silnik, dzięki temu praca silnika nie zakłóci dźwięku który chcemy zlokalizować.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Dyfer dyfer. Ale jeszcze pojezdzi

U mnie huczy przy wyższych prędkościach 120+ i przy przyspieszaniu.

Pojeździ jeszcze czy rozglądać się za innym?

Opublikowano
Dyfer dyfer. Ale jeszcze pojezdzi

U mnie huczy przy wyższych prędkościach 120+ i przy przyspieszaniu.

Pojeździ jeszcze czy rozglądać się za innym?

 

 

Teoretycznie możesz jeździć do czasu stukania, głuchego uderzania w dyfrze aż skończy Ci się napęd. Pod warunkiem, że wiesz że to na pewno dyfer a nie np. łożysko :)

Przykład:

Opublikowano

To co posłałeś to ewidentnie stukanie, u mnie dudni (jakbyś za dużo bassu w muzyce miał :D).

Posadziłem dzisiaj znajomego z tyłu żeby nasłuchiwał skąd to idzie. Wyszło na to, że prawe tylne koło.

Niebawem będę zmieniał koła, zobaczę co dalej będzie.

Opublikowano

Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, dźwięki podwozia lubią oszukiwać, sam też kiedyś tego doświadczyłem jak myślałem że piszczy/trze mi coś z tyłu, a wyszło na to że tarcza kotwiczna z przodu haczyła mi o zęby abs`u w piaście :)

 

Sprawdź to na podniesionym aucie, najlepiej na kanale, żeby słyszeć skąd dokładniej dochodzą dźwięki :). Zajechany dyfer masz podany u mnie w linkach na yt, także już mniej więcej wiesz jak to brzmi, głuche stuki, czasami huczenie, wiesz że dźwięk wydawany z głośników może się bardzo różnić od dźwięku słyszalnego, także obadaj to dokładnie bo po co niepotrzebnie ładować kasę :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.