Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
panowie, proponuje wahacze mayle hd z gumami. orginalne starczają max na 200 tys km przy niskim profilu opony. producent mayle daje gwarancje na 30 lat w niemczech :cool2: koszt cos kolo 1000-1200zl za komplet.
Opublikowano

no u nas masz na 4 lata gwarancje :cool2:

dodatkowo tuleje w myle sa tylko gumowe czyli w aucie bardziej czujemy nie równości drogowe.

Tuleje jak z oryginalu powiny być olejowo gumowe np. lemforer.

No i dodatkowo jak wybija sie sworznie to trzeba je tez kupic czyli koszto 250-300zl. no i do tego wymiana raczej nie kazdy ma prase w domu:P.

Czyli suma sumarum sie nie opłaca.

Lepiej kupic tańsze srl na gwaransji z iso 9000 i zaplacic polowe ceny meyle.

Takie jest moje zdanie

Pozdro

Opublikowano

Nugat18

 

ja kupiłem od tego kolesia z linka te wahacze, ale do mojej poprzedniej E46 pojeździłem mało bo jakies 4000km i było ok. Co do wyglądu po otrzymaniu przesyłki wyglądały jak nowe z "pudełka".

 

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no u nas masz na 4 lata gwarancje :cool2:

dodatkowo tuleje w myle sa tylko gumowe czyli w aucie bardziej czujemy nie równości drogowe.

Tuleje jak z oryginalu powiny być olejowo gumowe np. lemforer.

No i dodatkowo jak wybija sie sworznie to trzeba je tez kupic czyli koszto 250-300zl. no i do tego wymiana raczej nie kazdy ma prase w domu:P.

Czyli suma sumarum sie nie opłaca.

Lepiej kupic tańsze srl na gwaransji z iso 9000 i zaplacic polowe ceny meyle.

Takie jest moje zdanie

Pozdro

 

Zgadza się, oryginalne tuleje i Lemfordera są olejowo-gumowe, ostatnio rozcinałem stare tuleje i jedna była jakąś podróbą, okazało się że to była tylko guma i to ona najbardziej stukała, jak zacząłem rozcinać drugą, to polało się bardzo dużo oleju, nie wspomnę już o grubości gumy i jej twardości. Moim zdaniem jeśli chcemy mieć spokój i naprawdę dobre zawieszenie to lepiej zainwestować w Lemordera i cieszyć się jazdą, a nie martwić się kiedy padnie zamiennik o gorszej jakości wykonania.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Witam Kolegów. Mnie powiedziano,że w stary oryginalny wachacz wprasowuje się oryginalne tuleje(radzili kupić w ASO). To daje większą trwałość od nowych nieoryginalnych. Z kolei wcześniej w tym temacie ktoś pisał,że oryginalne wachacze mają niewymienne tuleje. Więc o co chodzi? Też mnie czeka zabawa z przednimi wachaczami... Doradżcie! Dodam BMW 320d touring,rok 2003,przebieg 132tys. w pełni udokumentowany.Dzięki :oops:
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Oryginalnie są niewymienne ale jak to w Polsce kombinatorstwo i partactwo nie zna granic, nawet w kwesti bezpieczeństwa. Przez takich "mechaników" jak ci doradzali jeździ po naszych drogach tyle złomu
Opublikowano
Oryginalnie są niewymienne ale jak to w Polsce kombinatorstwo i partactwo nie zna granic, nawet w kwesti bezpieczeństwa. Przez takich "mechaników" jak ci doradzali jeździ po naszych drogach tyle złomu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Kolegów. Mnie powiedziano,że w stary oryginalny wachacz wprasowuje się oryginalne tuleje(radzili kupić w ASO). To daje większą trwałość od nowych nieoryginalnych. Z kolei wcześniej w tym temacie ktoś pisał,że oryginalne wachacze mają niewymienne tuleje. Więc o co chodzi? Też mnie czeka zabawa z przednimi wachaczami... Doradżcie! Dodam BMW 320d touring,rok 2003,przebieg 132tys. w pełni udokumentowany.Dzięki :oops:

 

Kolego tuleje sa wymienne ale nie sworznie. Jedni je wymieniają ale to jest tzw rzeźba

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 miesiące temu...
  • 5 lat później...
Opublikowano
Jak w temacie ,obeznani na pewno wiedzą ,że wachacze w s226a maja pod innym katem osadzeny sworzen ale do sedna chciałem powymieniać w nich sworznie na Meyle HD jak się okazało to nie takie proste bo w wachaczu jest mniejszy otwór niż w standarcie o prawie 4 mm , dzisiaj fachowiec to obejrzy i jeżeli nie da się tego z głową rozwiercić, tak będe musiał wymienić całe wachacze , z racji ,że Meyle HD ma wachacze tylko do Stanadartu a na dodatek mam już sworznie na wymiane do tych wachaczy co by mogło się zmienić jak bym dał tam takie wachacze do s226a ,ktoś już wymianiał w takiej kombinacji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.