Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

w E87 z 2006 r. coś mi stuka w tyle auta. Najczęściej przy ruszaniu na światłach i zmianie z 1 na 2 bieg, przy lekkim zahamowaniu i dodawaniu gazu. Hałas pojawia się w chwili zwalniania sprzęgła i dodania gazu. Wymieniłem tarcze hamulcowe, klocki i nadal występuję. Ogólnie hałas podobny do uderzenia tłumikiem o asfalt, dźwięk uderzeń blachy, metalu. Oczywiście przeglądając auto na podnośniku nic nie widać. Miał ktoś podobny problem? Co to może być?

Edytowane przez procet
Opublikowano
tylny most? Też ostatnio grzebałem w necie w tej sprawie i ludzie z identycznymi objawami pisali że to była wina mostu. Sam szukałem bo u mnie wyje tylko na 4 i 5 biegu gdy zpuścisz nogę z gazu przy wyższych prędkościach (100km/h). Pewien nie jestem, ale może Ci to coś pomoże :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Tak to wygląda. Jeśli to tylny most, to wymaga drobnej naprawy czy raczej grubsza sprawa?

Nagram wkrótce dźwięk i wrzucę plik.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tego to już nie wiem, ale ja zamierzam sie do tego zabrać samemu :) Nie wyglada to najgorzej patrzac po jakichs tutorialach

Cześć jak sytuacja zabrałeś się za to? pozdrawiam

Opublikowano

Nie miałem czasu nagrać. Ale rozmawiałem z mechanikiem. Mówi, że zna sprawę i ogarnie. Nie pamiętam jak to nazwał. Mówił, że to jakieś elementy które są zaciśnięte podczas jazdy i zwalniają się kiedy damy auto na podnośnik. Pewnie z tego powodu wielu mechaników nie może znaleźć przyczyny. Z tego co mówił koszt około 250-300 zł z robocizną.

 

A i jak byłem ostatnio na wulkanizacji, zaobserwowałem klienta z tym samym problemem w BMW (zdaje się 3-ce). Dokładnie ten sam stukot jak u mnie, kiedy wjeżdżał na stanowisko i później na wyjeździe :roll:

Opublikowano
Nie miałem czasu nagrać. Ale rozmawiałem z mechanikiem. Mówi, że zna sprawę i ogarnie. Nie pamiętam jak to nazwał. Mówił, że to jakieś elementy które są zaciśnięte podczas jazdy i zwalniają się kiedy damy auto na podnośnik. Pewnie z tego powodu wielu mechaników nie może znaleźć przyczyny. Z tego co mówił koszt około 250-300 zł z robocizną.

 

A i jak byłem ostatnio na wulkanizacji, zaobserwowałem klienta z tym samym problemem w BMW (zdaje się 3-ce). Dokładnie ten sam stukot jak u mnie, kiedy wjeżdżał na stanowisko i później na wyjeździe :roll:

 

 

Dzięki daj znać proszę jak będziesz miał załatwioną sprawę, żebyśmy się dowiedzieli co to :) pozdrawiam

Opublikowano
Tego to już nie wiem, ale ja zamierzam sie do tego zabrać samemu :) Nie wyglada to najgorzej patrzac po jakichs tutorialach

Cześć jak sytuacja zabrałeś się za to? pozdrawiam

 

Mam teraz sporo na głowie i nie mam się kiedy za to zabrać :P Jak ruszę z tematem to dam znać :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
sprawdz tłumik drgań od dyfra

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.