Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam gorąco :)

chciałbym zapytać czy ktoś jest zorienowany w nowym interfjsie do BMW o wdzięcznej nazwei NEXT

jakie sa zalety takieg zestawu.

chciałbym móc samemu diagnozować swoje auto a mój znajomy mechanik niedawno chwalił sie na fb swoim nowym cackiem.

lubię dłubać w przy swoim autku i chciałbym dodawać sobie nowe dodatki i diagnozować poblemy.

czekam na treściwe wywody :)

  • Odpowiedzi 158
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na razie to żadnych zalet w porównaniu do A2 , ma być trochę szybszy, procesor oparty jest na architekturze ARM , działa tylko z najnowszymi softami, ISTA D i ISTA P , czytałem o problemach z wykryciem go w menadżerze urządzeń ISTA D, pewnie ze względu na licencje, na pewno działa z ISTA online

na Allegoro cena 6000zł lekko przesadzona viewtopic.php?f=48&t=236657&start=585#p2152099

Do 2018 roku nie ma konieczności kupować ICOM NEXT wszystko będzie współpracowało z A2 i A1

Ale kup i podziel się opinią :D

Opublikowano

heheh teraz to nie kupie :)

dzięki za cenne informacje

kiedyś też czytałem albo widziałem w tvn turbo fajny gadżet do BMW

nie pamietam jak sie to nazywalo ale wygladało to jak tablet i mówiło co i jak naprawić w BMW - taki mobilny podręczny mechanik :D

może słyszał ktoś coś o tym, czy ma to wejść do sprzedaży?

  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam ceny icom next stopnialy.

Jak wygląda teraz kompatybilność z Ista d Ista p.

Ncs oraz inpa działa bez problemu ?

Raczej nie stopniały, pojawiły sie podróbki to nic innego jak A2 w innej obudowie ICOM NEXT

ori icom ma swoją cenę i kosztuje nie mniej niż 530euro chyba że używka

chodzi bez problemu z ista D i P ale programowanie CIC A+B icom nadal problem mimo że nota informacyjna do wydania ista P informuje że problem naprawiony z nowym firmware, do CIC lepiej używać A2 z most interfejsem (ICOM B)

Programowanie NBT i kombi (zegary ) F-seria nadal problematyczne z ISTA P z ICOM (NEXT i tak samo A2 i A1), mimo że niektórzy sobie radzą

podłączając icom przez ruter, lepiej używać ESYS z ENET do tych modułów

  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wlasnie... da sie kupic nowy A2? czy problemy z dzialaniem next juz zostaly wyeliminowne? z next chyba tez jest w zestawie glowica MOST do CIC? Nie dziala to prawidlowo? Podobno do starszych modeli (seria E) lepiej sie sprawdza A2. czego w takim razie nie ogarnia next?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a właśnie że nie , nadal niektórzy maja problemy ICOM NEXT A + ICOM NEXT B i to nie wiadomo dlaczego w eserii , programowanie dochodzi do

pewnego etapu i zatrzymuje się , a poprawka icom A2 nawet clone kończy bez problemów

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak już pisąłem wielokrotnie do E-serii już się nie opłaca kupowac NEXT ori

jak dla mnie tylko do F, G serii jest potrzebny NEXT , do E serii to clone ci nawet w zupłności wystarczy

a płacić 400- 500 $ za ori A2 się nie opłaca ponieważ już tylko do 2018 roku bedzie wspomaganie oprogramowania dla A1, A2

pozostanie dostepny dla starego oprogramowania ale już do nowszych z końca 2018 roku nie będzie dostepny

ISTA P już niedługo zakończy się po usunięciu całkowitym serii F (pozostało już tylko F01X i F02X) pozostanie tylko seria E

która juz dawno się nie rozwija a dla niej jak piasałem clone wystarczy

do serii F , G icom B nie potrzebny ISTA+ będzie tylko w 2019 roku z NEXT chodziła

ale jak ci zależy na ICOM A2 ori to na ebay coś znajdziesz ale ceny jak icom NEXT

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no ale z tego co piszesz nadal next jest bardziej sensowny i rozwojowy niz a2 poza tym zakup klona jest ryzykowny. bedzie dzialal albo nie bedzie. cholera wie gdzie kupowac. w pl nie znalazlem pewnych a z chin nie bede sprowadzal. lepiej doplacic i miec oryginal z gwarancja.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety dla BMW to seria E to juz zabytki nie bardzo się nimi zajmują, a w serwisie wiedzą aby używać ICOM A2 i to robią oni mają ich kilka zawsze więc nie ma problemu , może ustalimy co jest przyczyną problemów z ICOM NEXT B +A dlaczego niektórzy nie mają problemów a u innych jest problem

wszystkie problemy miała rozwiązać ostatnia aktualizacja oprogramowania ICOM NEXT , a tak to było zalecenie w bmw aby pozostać na starszym icom A2

do serii E .

Zreszą oni nawet z NEXT mają problemy , nadal pozostaje problem konfiguracji ICOM next dla programowania NBT Evo2 , kombi , RSE w najnowszych modelach

i ISTA + nie pomaga to dla nich główny problem

Kupowanie ICOM clone to loteria przyznam sam musiałem kupować 2 razy z pierwszym razem nie miałem szczęścia , ale już za drugim trafił mi sie ok

wykonałem wiele programowań K-line , DCAN i MOST i żadnego problemu

polecam A1 jest lepiej wykonany 1 do 1 sklonowany

A2 to już przeróbka A1 z inną obudową , a A3 to juz inwencja twórcza PRC , icom next to A2 w innym opkowaniu

jest prawdą jak ktoś kupi ok clone to już nie sprzedaje ponieważ cięzko kupic clone sprawny na wszystkich liniach

podkreśle !!! jak jest sprawny to niczym nie różni sie od ori

Jedyna wada A1 to ma delikatną obudowę i potrzeba do diagnostyki przedłużacz OBD

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niestety cena klonow nie zacheca. sa praktycznie w cenie oryginalu. jesli to tylko kwestia softu a sprzetowo to w zasadzie to samo co a2, to moze ktoras kolejna aktualizacjia calkowicie rozwiaze problemy i juz. a wtopic kase 2x na niesprawnego klona... slabo to widze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
heh... no ja w zasadzie jestem zdecydowany na ori next, ale troche slabo jak z czyms tam sobie nie poradzi... tym bardziej, ze jak widac jest to problem wybiorczy. troche jak yeti. wszyscy o nim mowia ale nikt nie doswiadczyl problemu osobiscie. tym bardziej, ze jesli - jak pisze Din - sprzetowo a2 i next to to samo, to problem moze byc tylko softwareowy a to chyba dosc latwo rozwiazac (o ile juz nie zostalo rozwiazane)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ori ICOM next z ACTICA to nie to samo co A2 ori czy clone A, A2

ICOM NEXT oparty jest na innej technologi , jest tam procesor ARM taki jak w komórkach oprogramowanie też jest inne ,

wymaga karty sieciowej gigabajt , usb które się łączy z ICOM B jest to USB 3.0 a w starym A2 jest usb 2.0 (dlatego nie nadaje się do next stary ICOM B)

ICOM NEXT clone PRC jest taki sam jak A2

Oczywiście w tej chwili lepiej kupić ICOM NEXT koszt w serwisie bedzie w granicach 4tyś za A i B pamiętajcie że nie wolno testować na

nie orginalnym oprogramowaniu , nie jest to dowód uszkodzenia w razie nie sprawności , które też się zdarzają w ori NEXT ACTICA

może się zdarzyć przy próbie reklamacji że sprzedawca zarząda podania numeru umowu z AOS :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ee... koszt w serwisie chyba jest nizszy za ori next... poza tym przeciez on jest sprzedawany w zestawach (next, most + kable - obd x2, motocyklowy, usb, skretka zolta) testowac to mozna na dowolnym oprogramowaniu. nawet na inpie zadziala jesli dobrze sie wszystko skonfiguruje. pod tym wzgledem nie rozni sie od A2.

 

a moze i nie w zestawach? kazda glowice kupuje sie osobno?

 

cena A to chyba cos ok 2500. B nie jest w zestawie? trzeba kupic osobno? C tez nie ma w zestawie? jest w C jakas elektronika czy to tylko przejsciowka taka jak po pare groszy na allegro?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszytko jest osobno.

Ori icom next A chodzi poprawienie z Icom B clon.

Nie pisz bzdur kolego ,i nie jest to tylko moje zdanie mogę wkleić linki , to że da się uruchomić i chodzi to nie znaczy że wolno uzywac icom B clone z ori icom next A

jak wiesz ista p w modelach E po 2007 roku podłączając icom A programuje tylko sekwencyjnie czyli jeden po drugim sterownik wszystkie osobno,

podłączając złącze most tworzy bloki programuje równolegle nawet po kilkanaście sterowników w tej samej chwili

uzywa dwóch portów can i MOST poprzez moduł GW icom A next przesyła dane przez port USB 3 według swoje specyfikacji z szybkością większą

ok 10razy w stosunku do usb 2 jaki ma clone ICOM B ktróy zawiera elektronikę

http://blog.obdexpress.co.uk/wp-content/uploads/2015/12/bmw-cim-a2-b-c-fix-not-work-photo-4.jpg

bedziesz ryzykował zniszczenie wielu sterowników ??

jak ktoś kupuje ICOM NEXT ori to ma być obowiązkowo ICOM NEXT B wtedy jest szansa na poprawną prace

icom next ori pcb w itoolradar jest podpisane ICOM NEXT po tym mozna tez rozpoznać

 

http://www.bmw-icom.org/wp-content/uploads/2016/05/BMW-ICOM-NEXT-A-2.jpg

ori ICOM NEXT B zależnie od miejsca od 850zł do 1000 zł czyli ponad 200$

czyli dokładamy ok 100$ i mamy clone A+B i mamy zapasowy do diagnostki idelany icom

icom next C ori nie miałem okazji oglądać clone zawiera tylko diode Schottky'ego na pinie 14 KL30 jest to tylko przejściówka i płacić 130$ to lekka przesada

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ori ICOM NEXT B zależnie od miejsca od 850zł do 1000 zł czyli ponad 200$

icom next C ori nie miałem okazji oglądać clone zawiera tylko diode Schottky'ego na pinie 14 KL30 jest to tylko przejściówka i płacić 130$ to lekka przesada

 

 

co masz na mysli piszac "zaleznie od miejsca" w sensie ze rozne aso moga miec rozne ceny?

 

skoro icom next C to tylko przejsciowka, to znaczy ze mozna skorzystac z takiej dostepnej na allegro za pare groszy? bo to raczej tez tylko przejsciowki do kabla kdcan.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.