Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jeżeli to vanos to błedów nie bedzie, a dokładniej zespół regulacyjny wałków rozrządu jest winowajcą to błedów nie bedzie, mam problem z vanosem od 3 lat i zero błedów a jak odłącze jedez z elektrozaworów wszystko wraca do normy jeździłem tak z odpiętym i nic sie nie stało check sie nie zaświecił tylko w inpie pojawiają sie wtedy błedy od vanosu, auto nie przechodzi w tryb awaryjny tylko w tryb sterowania przepustnicą (ale to dotyczy n52) nie wiem jak jest dokładnie z n53 ale napewno mozesz odłączyć kostkę i zobaczyć czy falują, jeżeli sie uspokoi to znaczy ze owy zespół regulacyjny wałków do wymiany, (czyli dwa ssący i wydechowy)
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
I znów zaczął świrować na zimnym silniku i zaświeciła się kontrolka silnika . Zgasze motor odpalam ponownie i ruszam i pomału dochodzi do siebie i tak codziennie na zimnym silniku.po podpięcia pod kompa Błąd 29ce - wypadanie zapłonu na 2 zylindrze. Wymieniłem świece i cewki i dalej to samo wiec i wtryskiwacz i dalej to samo . Jest możliwe ze pozostałe wtryski nie są kompatybilne z nowym . Wcześniej był wymieniany wtrysk na 4 zylindrze . Auto brało udział w akci serwisowej w 2010 r gdzie wymienione były cewki,świece,pompa wysokiego ciśnienia, sady lambda,wtryskiwacze i NOX sensor.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Z tego co przeszłam z wtryskami w mojej n53, to na dziś już wiem, że wtryski wymienia się wszystkie na raz. Tak jak świece i cewki. Jak któryś Ci nie dolewa, to inne nadrabiają i nie dowiesz się w jakim stanie są rzeczywiście pozostałe. Musiałby Ci sprawdzić ktoś parametry na specjalnej "maszynie". Po wymianie jednego reszta pada po pewnym czasie. Tak było u mnie. Najpierw wymieniłam tego który miał niby największe odchyły i przelewał. Jeździłam autem całe popołudnie. Na drugi dzień po odpaleniu auto szarpało, smród paliwa na całą ulice. Okazało się, że padł następny. I to ten, który parametry miał chyba najlepsze. Przelewał tak strasznie, że auto wrąbało się aż a tryb awaryjny. Także pozostawiam temat do przemyślenia
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A wiec problem w moim aucie polegał na tym ze po wymianie wtrysków i ich zakodowaniu po jakimś czasie (mniej niż 24 godziny) znów wracały wartości fabryczne do kompa tak jak by gubił pamięć . Panowie w BMW stwierdzili ze to jakiś fenomen normalnie . Przed wczoraj przyjechał magik informatyk z BMW München walczył z autem kilka godzin resetował , programował i tak wyczarował ze zamienił jakiś układ w kompie i .... auto chodzi normalnie . Dzis je odebrałem i jak na razie jest ok. Zobaczę rano jak sie zachowuje bo zaufanie mi już dawno przeszło do mojego auta przez tych wszystkich mechaników i mondralinskich
Opublikowano
ze zamienił jakiś układ w kompie i .... auto chodzi normalnie .

 

Pamietasz kody bledow?

Czy przelutowal ci mosfety msd80 w kompie ?? Miales robiony/robiles update softu kiedys lub poprzedni wlasciciel?

N57
Opublikowano

Sterownik miał jakiś nie wielki defekt , dlatego jakimś cudem resetował sie . Nie wiem co tam cudowali dokładnie (bo to ich jakaś tajemnica :mad2: ) , ale soft został wgrany z powodzeniem .

Wtryski, soft,montaż kosztowało mnie 1900€

Wcześniej wymieniłem tez NOX , świece i cewki to jakieś 400€

A wiec auto doinwestowalo sie trochę i mam nadzieje ze polata jeszcze pare lat u mnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.