Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Podczas jazdy zaczęło zacinać się radio, najpierw grało jakby przepaliły się głośniki następnie tak jakby traciło sygnał (muzyka była z płyty) po przełączeniu na radio żadnej różnicy. Muzyka się zacinała aż w końcu przestała grać całkowicie. Załączała się po kilku sekundach ale tylko na chwile i nadal cisza. Postanowiłam się zatrzymać i odpalić auto jeszcze raz, niestety... po przekręceniu raz kluczyka wszystkie kontrolki świeciły tak jak powinny jednak po drugim przekręceniu cisza... przygasły tylko lampy i żadnej reakcji, auto nawet nie zakręciło. Spróbowałam jeszcze raz i też nic. Poczekałam ok 5 minut, spróbowałam kolejny raz i auto bez problemu odpaliło, muzyka grała. Po przejechaniu 100-200 m znowu muzyka się zaczęła zacinać, przestała grać całkowicie a dodatkowo zaczęła się zaświecać i gasnąć kontrolka ABS. W aucie kilka dni wcześniej była wymieniana lampa przednia oraz było robione podświetlenie pokręteł nawiewu. Podświetlenie jednak znowu nie działa, czy jest możliwość aby to co się dzieje z autem było winą naprawy tego podświetlenia lub wymiany lampy? Dodam, że auto od naprawy przejechało ok 200km i nic się nie działo (oczywiście podświetlenie w tym czasie już nie działało).

Edytowane przez xxmagdalenaxx
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może klemy warto sprawdzić i czy nie mam jakiegoś zwarcia po naprawie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Co ma alternator do odpalania. Jakby nie bylo ladowania to masz kontrolke. Auto bez alternatora jezdzi normalnie dopoki jest prad w akumulatorze.

 

Podmien akumulator, sprawdz ladowanie, zobacz czy nie sa luzne jakies przewody kolo akumulatora albo pod autem masowy kabel

szukam
Opublikowano

no to się wyczerpał akumulator i dlatego nie pali. Na dobrym akumulatorze odpali bez problemu.

 

A proponuje wyjąc zegary bo jeśli ta kontrolka sie nie świeci to może i inne się nie swiecą (czesta rzeźba przy sprzedaży aut zaklejenie albo wyrzucenie kontrolek które wskazują błędy). Trzeba sprawdzić bo po to są właśnie te kontrolki żeby informować co się dzieje.

szukam
Opublikowano
Miałem kiedyś podobny problem tylko w E 34 2.0 M50 i przyczyną na 100% byl alternator a dokładnie to miejsce na wirniku (nie wiem fachowo jak się nazywa) tam gdzie chodzą szczotki zjechało się prawie do zera i bardzo szybko ścierało szczotki , zakładając nowy regulator napięcia już po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów szczotki były zjechane a co za tym idzie nie było pełnego ładowania no i wiadomo po kolei się wszystko wyłączało i zapaliła się właśnie kontrolka od ABS-u.Uratowało mnie dowiezienie nowego aku i tak wróciłem do domu prawie 50 km jadąc bez świateł itp. odbiorników prądu... pozdro..
Opublikowano
Auto jak chwile postało zgaszone to bez problemu odpalało i to mnie zastanawiało. Po przejechaniu się 1 km, zgaszeniu, próba ponownego odpalenia kończyła się na ciszy. Dopiero po ok 5 min auto kręciło. Akumulator był wymieniany na nowy ok pół roku temu. Po wyjęciu alternatora nie było już żadnych wątpliwości, że nadaje się tylko na śmietnik i jest przyczyną problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.