Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co sądzicie o tym kombiaku? jadę w czwartek oglądać

cena nie jest trochę zawyżona jak na ten rocznik?

 

sprzedawca poinformował o wymianie oleju w automacie i zawieszeniu gwintowanym

auto bezwypadkowe i nie lakierowane, jak to mówią sprzedawcy idealne :)

 

http://lanscar.pl/O99009308c6

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBAVU31060KZ00512

Kod typu VU31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)

Tapicerka STOFF/LEDER CITRUS/ANTHRAZIT (FFAT)

Data prod. 2005-10-05

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S200A DIESELPARTIKELFILTER Filtr cząstek stałych

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2CYA LM RAEDER STERNSPEICHE 158 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 158

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S386A DACHRELING Reling dachowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

P735A BASICPACKAGE Basic Package

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

umówiłem się na czwartek rano, dzwoniłem już do BMW Szczepaniak w Nowym Sączu, sprawdzają wszystko za 350zł więc się tam udam na oględziny i poznam historię

miał może ktoś już styczność z tym serwisem?

Opublikowano

tak tez własnie zrobiłem przed chwilą

czekam na info :)

 

może mi ktoś w takim razie polecić miejsce gdzie niedrogo i dobrze sprawdzą mi auto w czwartek przed 10-tą w Nowym Sączu?

Opublikowano

Obawiam się że ciężko będzie oprócz tego Szczepaniaka. Nawet chłopaki z Klubu BMW Nowy Sącz nie umieli polecić nikogo, gdy kiedyś pytałem. Właściciele komisu będą proponować swoją 'zaprzyjaźnioną' stację kontroli pojazdów za free, ale raczej bym tam nie jechał z wiadomych względów.

 

Koniecznie daj znać jak poszło i powodzenia.

Opublikowano

29.05.06 - 18 898 km - diagnostyka komputerowa pojazdu, regulacja drzwi tylnych

22.12.06 - 34 258 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

11.05.07 - 46 273 km - zawór ogrzewania, diagnostyka komputerowa pojazdu, serwis klimatyzacji

16.07.07 - 51 404 km - serwis klimatyzacji

27.08.07 - 54 852 km - opona letnia Continental, zmiana opony, wyważenie koła

17.10.07 - 58 367 km - mikrofiltr, płyn hamulcowy, kontrola pojazdu, wycieraczki przód, diagnostyka komputerowa pojazdu

13.03.08 - 68 037 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, kontrola pojazdu, siłowniki klapy bagażnika, diagnostyka komputerowa pojazdu

16.05.08 - 73 692 km - klocki i tarcze hamulcowe przód, klocki hamulcowe tył

21.07.08 - 79 344 km - kontrola pojazdu, kolumna kierownicy, diagnostyka i programowanie pojazdu

05.09.08 - 83 441 km - wzmacniacz anteny , diagnostyka komputerowa pojazdu

31.03.09 - 85 481 km - kontrola pojazdu

13.11.09 - 95 662 km - mikrofiltr

17.02.10 - 99 792 km - uzupełnienie oleju

22.07.10 - 108 842 km - geometria kół pojazdu

04.03.11 - 127 306 km - badanie techniczne, płyn hamulcowy, kontrola pojazdu

19.04.11 - 131 022 km - turbosprężarka, uszczelki, elementy technologiczne

29.04.11 - 131 705 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, kontrola pojazdu

18.05.13 - 159 776 km - diagnostyka komputerowa pojazdu

03.03.14 - 212 055 km - turbosprężarka, uszczelki, elementy technologiczne

06.05.14 - 215 154 km - diagnostyka i programowanie pojazdu

31.07.14 - 219 629 km - diagnostyka komputerowa pojazdu

 

Ostatni szczyt z kluczyka - 237 435 km.

 

Historia OK

byłem oglądałem, auto prezentuje się naprawdę świetnie nie jest wystukane i wyobcierane, gdzieniegdzie slady na zderzakach,prowadzi się dobrze, automat przechodzi płynnie, silnik cichutki nie pyrkota nie widziałem żadnych wycieków, wszystko suche

tylko brak informacji o rozrządzie, warto coś przy tym robić po zakupie ? czy zostawić i czekać jak pojawią się jakieś objawy?

teraz czekam tylko na decyzję kredytową i na 99% biorę beemke

Opublikowano

Mam nadzieje że nie kupujesz ładnych felg... cena wg mnie jest wysoka jak za 11latka. Chociaż opłaty celne w tej cenie?

Szkoda że jakiś ekolog zażyczył sobie DPF do przedlifta.... ale jak robisz trasy to nie powinno Cię to boleć.

Nie wiem jak to jest w automatach ale u mnie sprzęgło klękło przy 230tys w e91 a przy 160tys w e46 oba manuale 320d.

Oby polska tablica rej. zakryła te paskudne dziury w zderzaku :mad2:

A tak to wszystko fajno, opcja zacna i ładny kolorek, jak u mnie :)

Opublikowano
Kolego jesteś pewien, że chcesz ten egzemplarz z początków produkcji ze skręconym licznikiem?

gdzie tu masz krecony licznik? wkleilem historie z bmw-check i nie widze tam krecenia

 

Cena + oplaty lacznie 36500, jest sporo nie powiem ale jak patrze po tych wszystkich ogloszeniach to ciezko znalezc auto w dobrym stanie i zeby nie bylo gole

tutaj jak ogladalem to wszytko wyglada na zadbane, widac ze ktos dbal o to auto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

P

gdzie tu masz krecony licznik? wkleilem historie z bmw-check i nie widze tam krecenia

Jeżeli auto miało 1 właściciela w co wątpię, to można by uwierzyć w przebieg. Jednak jeżeli właścicieli było 2, a drugi od ~2013r to w rok auto robiło u niego ~50-60 tysi. W związku z tym auto może być o kilkadziesiąt tysięcy cofnięte.

Opublikowano
miało by to sens? od 2013 mozna stwierdzic ze zmienil sie wlasciciel patrzac po przebiegu ale cofac licznik o taka niewielka ilosc ?
Opublikowano

O małe ilości to jeszcze pikuś, ale z niewielkiego przebiegu na jeszcze mniejszy, to już przegięcie.

A był kiedyś taki przykład, jak mutant popromienny cofnął z 90 na 70tyś

Cofanie liczników należy w tej chwili do obowiązku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukając mojej obecnej e91, brałem pod uwagę audi A4 jako opcję awaryjną. Sprawdzałem kilka aut pod katem przebiegu i jedna A4 była cofnięta o 17tyś :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gdzie tu masz krecony licznik? wkleilem historie z bmw-check i nie widze tam krecenia
To otwórz oczy: 31.07.14 - 219 629 km blisko 2 lata później jedynie 20 tyś. więcej. Z tego co podałeś ewidentnie widać że auto było bardziej eksploatowane od 2013 r. Ty kupujesz, ty płacisz moim zdaniem przebieg zaniżony - nie zrozum mnie źle, dla mnie grzebanie przy przebiegu dyskwalifikuje auto, a handlarzowi należy się siarczysty kop w tyłek.
Opublikowano

auto moglo wtedy zmienic wlasciciela, w sumie nawet tego nie sprawdzilem w dokumentach

ale z automatu widze kazdy przebieg jest przez ludzi traktowany jako krecony lub podejrzany jak tylko jest w jakims okresie wiekszy lub mniejszy, powodow moze byc wiele a tutaj kazdy juz zaklada ze krecenie

tu juz nie chodzi o to czy kupie czy nie tylko o to ze 90% aut w tym dziale jest kreconych wedlug ludzi, to jest strasznie meczace :mad2:

Opublikowano
tylko o to ze 90% aut w tym dziale jest kreconych wedlug ludzi, to jest strasznie meczace :mad2:

To jest forum ogólnodostępne więc każdy z kolegów może się wypowiedzieć na temat samochodu, który wrzucasz do oceny. Nie spodziewaj się, że wszyscy będą zachwyceni i będą klaskać tylko dlatego, że wrzuciłeś tutaj jakieś auto, które się tobie mniej lub bardziej podoba.

Moim zdaniem każda sugestia powinna skłonić do refleksji - tym bardziej, że cofanie liczników przez handlarzy stało się "sportem narodowym".

Jeśli nie przyjmujesz do wiadomości wypowiedzi, sugestii kolegów z forum i męczysz się czytaniem o kręceniu liczników to rzeczywiście powinieneś dać sobie spokój z autami do oceny i kupić to, na co masz ochotę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z automatu widze kazdy przebieg jest przez ludzi traktowany jako krecony lub podejrzany jak tylko jest w jakims okresie wiekszy lub mniejszy,

Piotr proszę nie odbierz moich sugestii źle, ale bywam w DE, znam Niemców i to są bardzo pragmatyczni i oszczędni ludzie. Uwierz, że niewiele osób jest które kupują diesla żeby robić 20 tyś. rocznie. Oni liczą swoje pieniądze, te które wydają i te które mają wydać. Dlatego też każdy diesel z DE będzie w Polsce skręcony, ponieważ przy 10 letnim aucie przebieg będzie od 300+ tyś w górę. Jak pisałem duży przebieg nie dyskwalifikuje auta, ale zwykle jego sprzedawcę który oszukuje.

Diesel z małym przebiegiem, serwisowany od Niemca sprzedaje się na pniu. Handlarzyna nie musi ciągnąć go do PL, ponieważ samochód sprzedaje się wśród znajomych, kolegów z pracy etc.

Opublikowano

Dziekuje za opinie, myslalem dosc intensywnie na temat tego samochodu i wymyslilem ze jeszcze sie bede rozgladal

powod - mam auto ktorego jeszcze nie sprzedalem wiec sie nie spiesze a cena 36500 za 2005r po przemysleniach wydaje mi sie duzo przesadzona

 

jak by ktos byl zainteresowany chetnie podziele sie opinia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
cena 36500 za 2005r po przemysleniach wydaje mi sie duzo przesadzona
Jeżeli byłby to samochód w bardzo dobrym stanie z pewną historią serwisową to można się zastanowić. Ww. egzemplarz jednak tego nie spełnia. Za 7-8 tys. euro można już rozglądać się za benzynowym R6.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z automatu widze kazdy przebieg jest przez ludzi traktowany jako krecony lub podejrzany jak tylko jest w jakims okresie wiekszy lub mniejszy,

Piotr proszę nie odbierz moich sugestii źle, ale bywam w DE, znam Niemców i to są bardzo pragmatyczni i oszczędni ludzie. Uwierz, że niewiele osób jest które kupują diesla żeby robić 20 tyś. rocznie. Oni liczą swoje pieniądze, te które wydają i te które mają wydać. Dlatego też każdy diesel z DE będzie w Polsce skręcony, ponieważ przy 10 letnim aucie przebieg będzie od 300+ tyś w górę. Jak pisałem duży przebieg nie dyskwalifikuje auta, ale zwykle jego sprzedawcę który oszukuje.

Diesel z małym przebiegiem, serwisowany od Niemca sprzedaje się na pniu. Handlarzyna nie musi ciągnąć go do PL, ponieważ samochód sprzedaje się wśród znajomych, kolegów z pracy etc.

 

Nie przesadzaj. Mogę Ci pokazać kilkunastoletnie diesele w Niemczech z przebiegami około 120-150 tys. km. Takie auta są i jest ich sporo, ale do Polski jeżeli trafiają, to po jakiejś stłuczce. Inaczej by nikomu się nie opłacało ich sprowadzać, bo by stracił zamiast zarobić, ze względu na bardzo zaniżone ceny rynkowe.

 

Pamiętaj, że większość diesel'i w Niemczech jeździ pierwsze kilka lat w leasingu albo innej formie wynajmuj długoterminowego i potem idzie w prywatne ręce, a wtedy nawet przebiegi rzędu 10 tys. km rocznie są normą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mogę Ci pokazać kilkunastoletnie diesele w Niemczech z przebiegami około 120-150 tys. km. Takie auta są i jest ich sporo
Pokaż.
Pamiętaj, że większość diesel'i w Niemczech jeździ pierwsze kilka lat w leasingu albo innej formie wynajmuj długoterminowego i potem idzie w prywatne ręce, a wtedy nawet przebiegi rzędu 10 tys. km rocznie są normą.
Przesadzasz. Przez pierwszych kilka lat, gdy auto jest leasingowane, diesle nakręcą grubo ponad 200 tyś. O tym żeby trafiały do prywatnych rąk i robiły po 10 tyś. pierwsze słyszę. Trafiają zwykle do Turków, Rusków lub innych "eksporterów". W DE płacisz podatek za diesla i nie wszędzie możesz nim wjechać - nie dotyczy to już nowych kopciuchów z DPF. Ceny paliwa są porównywalne, różnica jest niewielka - podobnie jak w PL. Ludzie kupują diesle ponieważ (podobno) są bardziej żywotne i mają mniejsze spalania, ale oszczędności widać dopiero po przejechaniu dużej ilości km.

Poza tym. Czy ja napisałem że takich aut nie ma? Diesli z małym przedbiegiem prawie nie ma w prywatnych rękach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.