Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Planuje zdemontować wtryski w moim 2.0d n47d20a 177 km.

Wytryski pójdą na maszynę do sprawdzenia.

Powód: nierówna praca po odpaleniu zimnego silnika przez 3-4 sekundy i wtedy puści białą kłębę dymu (dpf wycięty), dodatkowo jest mokro wokół wtryskiwaczy - wszystkich 4 szt - chyba oringi puszczają (nie wiem mogą być od tego mokreku jakieś skutki uboczne?)

 

Jak auto jedzie wszystko jest ok. Tylko ta poranna nierówna praca i dym.

Świece i modół sprawdzone i są ok.

 

Koledzy z waszych doświadczeń wtryski lekko wychodzą czy często są zapieczone i trzeba to robić przyrządem?

 

Jak po montażu odpowietrzyć wtryski?

 

Z góry dzięki za wszystkie cenne rady.

 

Pozdrawiam

Krzysiek

 

:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak uszczelnienia puściły to wtrysk do wyjęcia tylko specjalnym przyrządem jak uszczelnienia ok to wyjdzie w miarę łatwo. Wtrysków nie trzeba odpowietrzać, oczywiście po robieniu czegokolwiek z układem paliwowym trochę dłużej pokręci. Ale mokro jest raczej od uszczelek w kolektorze dolotowym

 

Wrzuć jakie masz wartości korekt i zrób próbę przelewową zanim je wyciągniesz, może wystarczy przeczyścić układ paliwowy i jeszcze pojeżdżą.

3A0jS9b.png
Opublikowano

mokro od uszczelek w kolektorze dolotowym - to raczej nie od tego - kolektor w n47 jest całkowicie z boku silnika a wtryski na górze. Wymieniałem kolektor tydzień temu i poszły do niego wszystkie nowe uszczelnienia.

 

Na wtryskach są oringi i myślę że to one puszczają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Same oringi są właściwie tylko po to żeby nic nie leciało pod wtrysk wbrew pozorom (a nie odwrotnie), wtrysk jest uszczelniany miedzianą podkładką na dnie. Jeżeli podkładki są przedmuchane to wyjęcie wtrysków może (ale nie musi) być trudne.
3A0jS9b.png
Opublikowano

jutro zrobię test przelewowy.

 

Dzięki za podpowiedz :)

Opublikowano

Nie robiłem testu przelewowego - wolałem mieć pełna diagnozę. Wtryski wyszły lekko - zruszylem je kluczem i wyszły w palcach.

Zostały wyczyszczone, sprawdzone i nadano im nowe kody IMA. Wyszły ok.

Juz włożyłem je do auta i dałem nowe podkładki pod wtryski bo stare puszczały.

 

Auto odpaliło i faktycznie noe trzeba było odpowietrzać.

 

Jutro podjade je przypisać w kompie. Nie wiecie jak idzie numeracja wtrysków w BMW? Idzie od grodzi czy od chłodnicy i czy po kolei?

Opublikowano

jeśli dobrze kojarzę wtryski numeruje się od strony gdzie silnik ma rozrząd czyli w N47 od strony ściany grodziowej...

numery idą kolejno

Opublikowano

Tez tak myślałem.

Jednak w BMW numeruje sie wtryski od przodu tj chłodnicy (wcześniej rozrząd był z przodu w BMW znaczy przed silnikiem n47 z tad błędna nasza logika myślenia).

Sprawdziłem - odpiolem wtyczkę od wtrysku tego przy chłodnicy i wywaliło w kompie błąd na pierwszym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.