Skocz do zawartości

E60 520i, bierze płyn chłodzący.


Morfix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam następujący problem. Zaraz po zakupie auta w Listopadzie zeszłego roku, komputer powiedział mi, że mam za mało płynu chłodzącego. Zbiornik wyrównawczy był praktycznie suchy. Wymieniłem płyn chłodzący przed zimą, miałem stan, kontrolowałem przez kilka dni, jednak nie zauważyłem ubytków. Obecnie, po przejechaniu ok 20 tys km znowu zaskoczył mnie komunikat o zbyt niskim poziomie płynu. Musiałem dolać 1,5l płynu do stanu. Silnik jest suchy, nigdzie nie widzę żadnych nieszczelności, przez które mógłbym gubić płyn. Korek wlewu oleju również jest czysty, więc płyn nie przedostaje się do oleju. Czy to możliwe, że mój silnik, 2,2 M54 spala płyn chłodzący? Czy mam powód do niepokoju, czy pogodzić, się z tym, że po prostu co jakiś czas trzeba to skontrolować i ewentualnie dolać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz mokro pod zbiornikiem wyrównawczym?U mnie również ubywa ale jest tam mokro i pod wpływem temperatury ucieka,myślałem że się rozszczelnił ale przy głębszej analizie zdiagnozowałem że leci gdzieś spod czujnika,zamówiłem czujnik i wymienię.Kopci auto?Oleju nie przybywa?

 

Wysłane z Nexusa 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.