Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podnosił może ktoś z forumowiczów moc w swoim bmw e63 ?

Ja mam akurat 645ci fabrycznie 333km z czego na hamowni wyszło teraz 324

Z tego co sie orientowalem sa mozliwosci podniesienia z 333 na 352 wedlug katalogow przyrostow

Jest sens dla tych 20 km wydawac kase ? silnik nie dostanie po dupie?

spotkalem sie tez z aukcja w ktorej sprzedawca niby podniosl w bmw te 333 km to 380 co troszke wzbudzilo moje podejrzenia wobec prawdziwosci tego faktu

Opublikowano
nie no danyblack usun ten temat pasuje do e46 gdzie mlode wilki kupuja 318 i pytaja jak podniesc moc :duh: odpowiedz jest prosta malo mocy jest m6 poza tym benzynowe wolnossace silniki nie nadaja sie do chiptuningu :roll: pozatym przy mocy 333km 20 koni nie zrobi z niego demona a obciazy podzespoly to moje zdanie ktore i tak sie nie liczy :P

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

A po co ci te dodatkowe konie? Masz w planach jakieś wyścigi, upalne i kręcenie baczkow ? Dyfer szybko zniszczysz a po nim skrzynie jeśli masz automat

Najtaniej będzie sprzedać i kupić inne auto, najlepiej z turbina. Wtedy wielu speców ci podkręcić łatwo te magiczna moc, której pragniesz. Ja mam te 367 minus te co zdechły i nie bardzo wiem po co aż tyle.

Opublikowano
nie no danyblack usun ten temat pasuje do e46 gdzie mlode wilki kupuja 318 i pytaja jak podniesc moc :duh: odpowiedz jest prosta malo mocy jest m6 poza tym benzynowe wolnossace silniki nie nadaja sie do chiptuningu :roll: pozatym przy mocy 333km 20 koni nie zrobi z niego demona a obciazy podzespoly to moje zdanie ktore i tak sie nie liczy :P

 

nie mam parcia po prostu pytam bardziej informacyjnie

po jakims czasie auto wydaje sie juz wolne i chce sie cos jeszcze wycisnac wiecej

wiele osob przeciez poddaje swoje auto takiemu zabiegowi

M6 moje marzenie ale wiesz jest 2 razy drozsze a do tego naprawy jak tu sa drogie to tam jest jeszcze drozeeeej :(

Opublikowano
A po co ci te dodatkowe konie? Masz w planach jakieś wyścigi, upalne i kręcenie baczkow ? Dyfer szybko zniszczysz a po nim skrzynie jeśli masz automat

Najtaniej będzie sprzedać i kupić inne auto, najlepiej z turbina. Wtedy wielu speców ci podkręcić łatwo te magiczna moc, której pragniesz. Ja mam te 367 minus te co zdechły i nie bardzo wiem po co aż tyle.

hehehehe nie nie ...swoim autem bym nigdy nie pojechal na tor swirowac.

Lubie czasem sobie po prostu dynamicznie jezdzic zreszta chyba kazdy posiadacz bmw 6 wie o czym mowie :)

Auto sprzedam jak sie dorobie na m6

Opublikowano
Danyblack nie jesteś pierwszy, z tego co wiem to były już 645 z dołożonym turbo kit, ale jak to się odbijało na żywotności silnika i podzespołów to nie mam pojęcia, ale można się domyślić.
Opublikowano

Tego silnika wolnossącego lepiej nie modyfikować z uwagi na możliwe skutki uboczne.

Zalecam jedynie drobne korekty filtrem, woltem powietrza, kanałem powietrza itp.

Możliwy jest jeszcze intercooler ale wtedy konieczne jest wzmocnienie elementów mechaniki silnika

Opublikowano
z tego co wyczytalem na zagranicznych forach to koszty tego turbo kit czy innych modyfikacji srednio sie oplacaja i dodajac to do ceny zwyklej 6 wyjdzie m6 :)
Opublikowano
A tak przy okazji tego tematu, macie u siebie zmodyfikowane układy dolotowe-sportowe filtry powietrza etc... Daje to coś, czy tylko ciekawsze odgłosy zasysanego powietrza. Nie mówię tu o stożku gdyż testowałem i nie polecam.
  • Moderatorzy
Opublikowano

W wolnossącym silniku "chip tuning" to ciężki temat. Z reguły jeżeli już się ktoś za to bierze to w głównej mierze polega na przesunięciu odcinki, przeprogramowaniu zapłonu itp. Efekt ? 10-15 KM czyli nieodczuwalny = wydana kasa w błoto.

Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, żeby wolnossące auto przyspieszyło trzeba przede wszystkim zająć się wydechem. Sportowe katalizatory + niska waga (najlepiej z tytanu) + soft pod ten wydech. Auto wtedy stanie się szybsze od seryjnego, ALE zauważysz to tylko mając porównanie bezpośrednio z drugim seryjnym egzemplarzem. W codziennym użytkowaniu różnica nie wyczuwalna.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Podnosił może ktoś z forumowiczów moc w swoim bmw e63 ?

Ja mam akurat 645ci fabrycznie 333km z czego na hamowni wyszło teraz 324

Z tego co sie orientowalem sa mozliwosci podniesienia z 333 na 352 wedlug katalogow przyrostow

Jest sens dla tych 20 km wydawac kase ? silnik nie dostanie po dupie?

spotkalem sie tez z aukcja w ktorej sprzedawca niby podniosl w bmw te 333 km to 380 co troszke wzbudzilo moje podejrzenia wobec prawdziwosci tego faktu

 

Jestem po korekcie softu i coś mogę powiedzieć na ten temat. Ogólnie nie ma co liczyć na wielkie przyrosty bo to wolnossak wiadomo :) moje 545i manual w serii wypluło 335 KM i 444 NM co jest zajebistym wynikiem...(kolegi 645i hamowane po mnie 317 KM tylko ) Po chipie 350 KM i 467NM. Ja różnice poczułem od razu. Auto kopie z samego dołu potężnie i tak do odcinki. Szybsza jest reakcja na pedał gazu, auto stało się bardziej narwane. Dla mnie super...Dodatkowo zdjęli mi ogranicznik prędkośći i przesunęli odcinkę zapłonu.

Opublikowano
tak dany to ten sam silnik n62b44 bez wzgledu na serie 5 6 7 pytanie ile ci poleci jak bym slyszal dzieciaki za oknem :? jesli nie sciagnie blokady to 260 jesli sciagniesz blokade mozna pojechac seryjnym 280 :wink: dany widze korci sie podniesienie mocy malo ci 333 ps?? :nienie: pozostaje tylko m6 :twisted:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

czysta ciekawość ile maksymalnie jedzie po zdjęciu blokady...mocy już mało jak się przyzwyczaisz do auta :) Podnosić nie ma sensu bo to paręnaście konii za ponad kafla.

Wolałem to wydać na Ulter który jutro przyjdzie kurierem...

NA m6 przyjdzie jeszcze czas póki co nie stać mnie na utrzymanie emki :(

Opublikowano

Ja jestem innego zdania jeśli chodzi o chiptuning. Niby przyrostu 15KM ale moment obrotowy podciągnięty z samego dołu-w ogóle inne odczucia z jazdy..Nie mocą auto jedzie a momentem obrotowym :) Druga kwestia to pytanie czy auto trzyma seryjną moc...z moich obserwacji wynika że nie specjalnie n62 trzyma serie :) kolega ma 545i które w porównaniu z moim to totalny muł, drugi przykład 645i z chipem (podobno na 360KM) hehe jechało jeszcze gorzej od tej mułowatej 545i.

Co do prędkości maksymalnej jeszcze nie sprawdzałem-nie mam za bardzo gdzie a na autobane niemiecka specjalnie nie będę jechał. Będzie okazja to sprawdzę i napisze.

Opublikowano
bartek wrzuc wykres z pomiaru przed i po :norty: te silniki raczej trzymaja moc nie sa wysilone 333 koni z 4.4 oczywiscie wszystko zalezy od tego jak je eksploatowano i serwisowano jaka oliwa ale opowiadasz jak by twoje 545 bylo jedynym i najszybszym bmw z tym silnikiem reszta jak mowisz muly :? w seri 6 sa inne odczucia z jazdy jest ciszej niz w e60 mialem wiec wiem co mowie i moze ci sie wydawac ze jest wolniejsze opony nastepna sprawa :wink: wrzuc wykres zobaczymy jak zmienila sie krzywa momentu

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

U mnie zostały 324 km jak mierzyłem...Na benzynie 95 nie na 98 nie wiem czy to ma w tym przypadku znaczenie ? Kolega po chipie miał 20 km mniej niż mu obiecano i firma tuningowa stwierdziła że to wina tego że zalane było 95.

Tyle że on ma 528i f10 więc to troszkę inny silnik.

Opublikowano
bartek wrzuc wykres z pomiaru przed i po :norty: te silniki raczej trzymaja moc nie sa wysilone 333 koni z 4.4 oczywiscie wszystko zalezy od tego jak je eksploatowano i serwisowano jaka oliwa ale opowiadasz jak by twoje 545 bylo jedynym i najszybszym bmw z tym silnikiem reszta jak mowisz muly :? w seri 6 sa inne odczucia z jazdy jest ciszej niz w e60 mialem wiec wiem co mowie i moze ci sie wydawac ze jest wolniejsze opony nastepna sprawa :wink: wrzuc wykres zobaczymy jak zmienila sie krzywa momentu

 

Poniżej wykres specjalnie dla Ciebie :D

 

https://zapodaj.net/a71266642515b.jpg.html

 

Z tym trzymaniem serii to nie masz racji...Widziałem nie jeden wykres N62 i jeździłem kilkoma i wiem jak ma jechać zdrowa 545i czy 645i. A ty na jakiej podstawie twierdzisz ze te 4.4 trzymają moc?? Bo ci się tak wydaje...? Hamowałeś swoją? Jeśli nie to sprawdź i zapodaj wykres...(rękawice zostały rzucone) Iloma N62 jeździłeś?? Z iloma stawałeś na kresce?? Jak znam życie to z żadna....O jakich odczuciach w serii 6 ty do mnie piszesz? Jeździ tak samo jak seria 5. Jeśli chodzi o koła i opony to nie szukaj dziury w całym bo były w tym samym rozmiarze. Moje 545i jest szybkie i jak chcesz możesz się na własnej skórze przekonać :8) Każdy chwali swoje-wiadomo ale ja na co dzień robię przy takich autach i wiem jaka jest rzeczywistość. Dużo N62 nie domaga a użytkownikom się wydaje ze jeździ super....poniżej wykres 645i znajomego któremu jak i tobie(prawdopodobnie) się wydaje że ma zdrowy silnik :D

 

https://zapodaj.net/11efa5c5ac79a.jpg.html

 

Jeśli chodzi o paliwo to robiliśmy testy na hamowni i większej różnicy nie było. Najlepiej wypadały na 98 ale to były może i błędy pomiarowe a nie wzrost mocy :) Tak czy siak na pewno przereklamowane jest Nitro + nic nie daje a taki obiecują odczuwalny przyrost mocy....

Opublikowano

Jeśli chodzi o paliwo to robiliśmy testy na hamowni i większej różnicy nie było. Najlepiej wypadały na 98 ale to były może i błędy pomiarowe a nie wzrost mocy :) Tak czy siak na pewno przereklamowane jest Nitro + nic nie daje a taki obiecują odczuwalny przyrost mocy....

 

Ja przy Nitro + mam wrażenie że bak starczy na przejechanie więcej km ale może to tylko subiektywne odczucie bo np. po tankowaniu jeżdżę mniej lub więcej ekspresówką niż po mieście.

W każdym bądź razie przejadę czasem 400 km na Nitro + tak jeżdżąc na co dzień natomiast przy 95 nie więcej niż 350 km ( mowa o sezonie letnim ).

Wzrostu mocy nie odczuwam jak to niektórzy wychwalają....Oszczędność też żadna bo niby starczy na dłużej ale kosztuję też dużo więcej.

Ale spotkałem się z opiniami że na 98 można mieć parę kucy więcej.

 

ps u Twojego kolegi widzę to nawet 300 km nie ma :( nic dziwnego że Twoim zdaniem muli :D

Opublikowano (edytowane)
co do wkresu widac ze auto zyskalo w dolnym zakresie i moc na wysokich obrotach ale czy gra warta swieczki dla 15 km i 4nm oczywiscie mowie tu o koszach jesli komus malo zawsze moze kupic 650 lub 635d i modzic do woli bo mozna wyciagnac z niego 4.. Edytowane przez BMK
reszta postu nie na temat

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.