Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od pewnego czasu marzy mi się nowy samochód i chciałbym aby to było BMW. Na wszelkich formach można dużo poczytać o zarówno o wyższości BMW nad Audi i odwrotnie - chyba na końcu decyduje i tak własne przeświadczenie i upodobania.

Generalnie BMW i Audi wychodzą cenowo dosyć podobnie - różnice są nie wielkie i mimo iż teoretycznie w Audi można wyszarpać większy rabat to nie są to różnice finansowe które decydują o zakupie. Przy aucie za 200 tysięcy powiedzmy sobie szczerze, te kilka tysięcy nie jest czynnikiem wpływającym na decyzje którą podejmuje się na kilka lat.

 

Z drugiej strony pojawia się pytanie skąd wsiąść na to pieniądze - niestety nie mam na koncie wolnego ćwierć miliona wiec chciałem się zapytać czy ktoś ma doświadczenie z finansowaniem w BMW.

 

BMW ma w swojej ofercie produkt, który nazywa się Comfortl Lease. Wydaje się być ciekawą propozycją - na przykład wpłacamy 10% wartości auta a potem 48 nie za wysokich rat - po 4 latach możemy auto oddać lub wykupić za jego wartość końcową.

 

Kalkulator finansowy na stronie BMW dla bazowej F31 330i o wartości 185 900 podaje dane (kwoty brutto) przy przebiegu rocznym 30 000km:

Wpłata 18590 pln

Rata 48x2857pln

Koszty wykupu po 4 latach 66271pln

 

Policzyć można że koszt całkowity wyjdzie ok 222 tysiące czyli kredyt kosztuje nas 36 tysięcy chyba że po 4 latach kończymy zabawę i oddajemy auto - to ma o tyle sens że jeśli rodzina zmieni skład to może będzie potrzeba innego auta. Jak po 4 latach oddamy auto to koszt będzie ok 155735 pln brutto + ew opłaty za naprawy - tutaj na stronie BMW mamy mniej więcej opisane jakie uszkodzenia są akceptowalne.

 

Co mnie zastanawia to fakt że Audi tez ma podobny produkt w swojej ofercie a właściwie dwa produkty Perfect Leasing i Perfect Credit.

Kalkulator Audi podaje dl tych samych parametrów dla Audi A4 w wersji 2.0 TFSI przy tej samej kwocie auta 185 900pln:

Wpłata 18590 pln

Rata 48x2280pln !!! 577 pln miesięcznie taniej!

Koszty wykupu po 4 latach 78915pln dodatkowo w tej kwocie jest już wliczone ubezpieczanie na pierwszy rok użytkowania (4648 pln wg kalkulatora) - coś o czym nic nie pisze na stronie BMW.

 

To daje całkowity koszt auta 206 945pln a odejmując ubezpieczenie 202 297 - czyli realnie wynika że koszt kredytu to 16 397 - aż 20 tysięcy taniej niż BMW!!! to jest ponad 10% to już może wpłynąć na decyzje o zakupie auta. Co wiecej dzięki wyższej wartości końcowej jeśli chcemy oddać auto po 4 latach to koszt wynosi 128 tysięcy za 4 lata a to jest 27 tysięcy taniej niż BMW - dużo.

 

Policzyłem też koszty dla leasingu na 3 lata z wpłatą na poziomie 20% (ceny brutto bo tak podają kalkulatory):

 

BMW:

Wpłata 37 180 pln

Rata 2574 pln

 

AUDI:

Wpłata 37 180 pln

Rata 1751 pln (1424 pln netto)

Audi nie podaje na swojej stronie kosztów wykupu

 

Te różnice są ogromne - z ciekawości chciałem zobaczyć co Mercedes oferuje - ich wartości są bardzo zbliżone do BMW ale nie liczyłem tak dokładnie

 

Nie rozmawiałem jeszcze ani z audi ani z BMW w tej sprawie a może te kalkulatory coś źle liczą? Trochę zastanawiające są różnice ponieważ są dosyć duże.

Może w BMW coś jest wliczone w cenę czego nie bierze się pod uwagę. Czy może to taki zabieg marketingowy ze strony Audi - coś jak wałek z silnikami Diesla - niby wygląda że fajnie a dopiero potem się okaże ze to wcale nie jest tak fajnie.

Czy ktoś z tego korzystał i ma jakieś informację czy warto rozważać taką opcje finansowania?

Opublikowano

Słyszałem w BMW ASO, że Audi ma nieporównywalnie lepszą ofertę finansowania od nich, więc ta różnica mnie nie dziwi.

 

Na Twoim miejscu zwróciłbym uwagę na jedną rzecz - jeśli nie decydujesz się na wykup po 4 latach to amortyzacja auta (lub tzw. sunk cost) jest dosyć duża ok.18tys. + ok.135tys (48x2800), czyli w sumie ponad 150tys. PLN. To w zasadzie jest koszt porównywalny z wartością nowego BMW, więc z punktu widzenia inwestycyjnego strata jest bardzo duża (oczywiście przy zakupie auta zawsze jest strata, pytania tylko na jakim poziomie). Dlatego przy finansowaniu auta skupiłbym się na jak najniższej wartości początkowej auta (np. używany, PS, etc.), bo wtedy koszt finansowania będzie również mniejszy (proporcjonalnie większy wkład własny + oprocentowanie od mniejszej kwoty).

 

Nie wiem jaka gotówką dysponujesz, ale na Twoim miejscu rozważyłbym samochód roczny/demo od dealera z opcją leasingu lub kredyt do brakującej części z banku (można ustrzelić coś za około 6-7%p.a.)

Opublikowano

BMW ma w mBanku kredyt 60/40 - wpłacasz 60% wartości, a pozostałe 40% albo w całości po roku, albo rozbite na 24 równe raty miesięczne.

Zero prowizji i zero odsetek czyli RRSO=0.

f30 320i xd automat LCI
Opublikowano

Jakis czas temu kalkulowalem rozne opcje i najlepsze finansowanie wynajmu dlugoterminowego mialo Audi i Volvo.

BMW niestety ma ten produkt bardzo drogi.

Opublikowano

Proponuje nie korzystać z finansowania w bmw bo nie ma takiego obowiązku.

 

Na rynku jest bardzo dużo banków i firm leasingowych, które mają ofertę lepszą niż bmw a także audi.

 

Należy także pamiętać, że na całościowy koszt zakupu wpływa również: możliwy do uzyskania rabat przy zakupie i utrata wartości auta. I może się okazać, że ostateczna kalkulacja będzie wyglądać inaczej.

 

Jężeli udałoby Ci się uzyskać wysoki rabat i wynegocjować tani leasing w firmie zewnętrznej to napewno bmw może się okazać tańsze od audi.

 

Mi się udało :) .

 

Pozdrawiam

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano

ComfortLease odpuść, jest kosmicznie drogi.

BMW PL musi wyjąć głowy z tyłków, tylko ludzie z za dużą kapustą się na to decydują wg mnie.

 

Szukaj taniego leasingu poza BMW.

Opublikowano

Liczyłem wszystkie opcje w excelu jak ty. Rozważałem każdą formę zakupu. Doszedłem do konkluzji, że:

-najwyższy koszt to utrata wartości auta,

- koszt finansowania zależy od tego jak auta będziesz używać przez te 3-4 lata.

 

Jeżeli przebiegi niewielkie i małe prawdopodobieństwo kolizji, to najbardziej opłaci się leasing z wykupem. Auto sprzedaż za cenę dużo wyższą niż eurotax prognozuje (wiem co mówię, przerabiałem to, jest ogromny popyt na bmw od pierwszego właściciela z salonu PL).

 

Ja nastawiłem się na jak najniższy koszt auta przez 5 lat. Najkorzystniej wyszedł leasing BMW. Koszt 1.5% (wysoka pierwsza wpłata). O auto będę dbać i zakładam, że sprzedam je za dobrą cenę (dużo wyższą niż specjalnie zaniżone szacunki dealera).

 

Wynajem Bmw był droższy niż Audi. Ale i tak do wynajmu Audi musiałbym przez kilka lat dopłacić ok 20-30 tys w porównaniu do leasingu...

Opublikowano
. Najkorzystniej wyszedł leasing BMW. Koszt 1.5% (wysoka pierwsza wpłata).

 

wow, zmiażdżyłeś ! :) Ile % 1wszej wpłaty trzeba położyć żeby wyszedł taki leasing (rozumiem, że to z dodatkowym wsparciem na leasingi do 3ki tak nisko wyszło) ?

Opublikowano

Miałem następujące oferty w BMW:

 

1. Najniższy koszt leasingu. Leasing 24 miesiące. Wpłata 58 tys zł netto. Rata leasingowa 2 tys zł netto/mc. Wykup 24 tys zł netto. Koszt leasingu 1.5%

2. Niska cena wykupu. Leasing 35 miesięcy. Wpłata 58 tys zł netto. Rata leasingowa 2,1 tys zł netto/mc. Wykup 1300 zł netto. Koszt leasingu 2.2%

3. Niska rata miesięczna. Leasing 35 miesięcy. Wpłata 58 tys zł netto. Rata leasingowa 900 zł (!) netto/mc. Wykup 45 tys zł netto. Koszt leasingu 4.3%

 

Leasing był promocyjny, ale... na serię 5 jest jeszcze lepszy.

 

Poza leasingiem normalnie negocjujesz cenę i inne korzyści. W BMW uzyskasz dwucyfrowy rabat bez problemu.

Opublikowano
Kurde..na 4ke nie było niestety tak miętowo.. albo negocjowalem jak leszcz..
  • Moderatorzy
Opublikowano

A ja z ciekawości skonfigurowałem A4 z DOKŁADNIE takim samym wyposażeniem jak w swojej Beemce i:

1. Wyszło 20 tys. drożej.

2. Auto mimo pakietu S line nadal wygląda jak samochód dla księdza... :roll:

Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kalkulator finansowy na stronie BMW dla bazowej F31 330i o wartości 185 900 podaje dane (kwoty brutto) przy przebiegu rocznym 30 000km:

Wpłata 18590 pln

Rata 48x2857pln

 

Policzyć można że koszt całkowity wyjdzie ok 222 tysiące czyli kredyt kosztuje nas 36 tysięcy chyba że po 4 latach kończymy zabawę i oddajemy auto - to ma o tyle sens że jeśli rodzina zmieni skład to może będzie potrzeba innego auta. Jak po 4 latach oddamy auto to koszt będzie ok 155735 pln brutto + ew opłaty za naprawy - tutaj na stronie BMW mamy mniej więcej opisane jakie uszkodzenia są akceptowalne.

 

Czyli jak nie jestes przedsiebiorca i nie odliczasz VAT/dochodowy to reasumujac:

 

- auto nowe z salonu, 4 lata uzytkowania, przejechane 4x30.000km = 120.000km

- utrata wartosci auta (wplata+raty) 155.000 PLN

- ubezpieczenie przez 4 lata - 15.000 PLN

- benzyna 120.000km (10l/100km/4,5PLN) - 55.000 PLN

- pakiet pogwarancyjny badz delikatne naprawy 5.000-10.000 PLN?

 

Trzeba tez wziac pod uwage 1. rabat przy zakupie, 2. prywatna sprzedaz auta po 4 latach za odrobine wiecej niz ASO oferuje, ale 3. w obliczeniach jest opcja bazowa F31 a wiadomo ze nikt golasa nie kupuje tylko doplaca sie 40-50 tys PLN min. na dodatki czyli utrata wartosci bedzie wyzsza ale do obliczen upraszczajac te 3 punkty sie bilansuja na 0)

 

Czyli wychodzi ze uzytkowanie kompaktowej serii 3 kupionej w salonie w PL (3er - do niedawna najtanszego i "najbiedniejszego" z linii BMW ktoremu daleko do 5er nie mowiac o 7er (prosze tylko nie hejtowac, sam jezdze 1er, mowie obiektywnie)) przez 4 lata kosztuje 230.000 PLN czyli 57.500 PLN/rocznie, 4.800 PLN/miesiecznie.

 

Jak dla mnie to jest totalne nieporozumienie i ciezko chyba patrzec na te kwoty zdrowo-rozsadkowo (mowie wciaz o osobie prywatnej, Kowalskim).

Zachowujac trzezwe spojrzenie ekonomiczne i zalozenie ze na eksploatacje samochodu powinno sie wydawac nie wiecej niz 10-15% zarobkow netto Kowalski powinien zarabiac 35-40.000 PLN netto miesiecznie zeby sie wozic salonowa trojka :> hmm

.

Opublikowano
Czyli jak nie jestes przedsiebiorca i nie odliczasz VAT

 

Auto chciałem kupić na działalność żony lub moją jako prywatne służące również do celów gospodarczych. Wtedy będę mógł odliczyć 50% vat z tego co wiem (użytek prywatny + służbowy) - nie jestem pewien jak z dochodowym. Tego jeszcze nie weryfikowałem, a przepisy mają się chyba pozmieniać z końcem roku - i nie wiadomo co nasi kochani politycy wymyślą.

Leasing byłby najlepszy.

Aczkolwiek nie jestem przekonany do posiadania auta na dłużej niż 4-5 lat ponieważ obawiam się że moja rodzina może zmienić skład i będę potrzebował innego auta.

 

 

Co do kosztów auta to owszem największym kosztem jest utrata wartości. Tutaj rzeczywiście w BMW się nie opłaca korzystać z ich opcji finansowych. Ale w Audi kalkulator wylicza wartość auta po 4 latach (z początkowej 210 000) na 89 145.

Założyłem że przy aucie za 240 000 zejde na rabatach do 210 tyś.

 

Patrząc po ofertach na serwisach typu oto moto - sprzedanie auta z silnikiem 2 litry w cenie 90 tyś będzie chyba trudne. BMW liczy wartość około sześciesięciu paru tysięcy wiec tutaj jest lipa kompletna.

 

Zatem realnie koszt auta wyniesie te opłatę początkową - liczę ze za moje stare auto dostane tyle pieniędzy aby zrobić wpłatę na poziomie 20-30%. Potem rata przez 4 lata wyniesie 2100 lub 1625 zależnie od pierwszej wpłaty. Dodać trzeba ubezpieczanie bo przeglądy są w cenie auta.

 

Kłopot będzie jednak za 4 lata przy tym finansowaniu - oddaje auto i lipa - nie ma na pierwszą wpłatę.

 

Koszt realny jest bardzo duży zawsze jak kupujemy auto salonowe ponieważ utrata wartości jest ogromna za samo wyjechanie z salonu.

 

Z tymi 10-15% to chyba trochę mało - no jak ktoś zarabia 3000pln to owszem nie może sobie pozwolić na raty rzędu 2000 ale po to się pracuje i zarabia żeby spełniać swoje marzenia w tym również motoryzacyjne.

 

A ja z ciekawości skonfigurowałem A4 z DOKŁADNIE takim samym wyposażeniem jak w swojej Beemce i:

1. Wyszło 20 tys. drożej.

2. Auto mimo pakietu S line nadal wygląda jak samochód dla księdza... :roll:

 

Mi wychodzi podobnie ale co do punktu drugiego to w zupełności się zgadzam:-) Audi z zewnątrz nie prezentuje się aż tak ładnie. Ale wydaje mi się że wykończenie wnętrza jest znacznie lepsze.

 

Z innej beczki - rozmawiałem dziś ze znajomym który ma podobne rozterki i po rozmowach w BMW doszedł do wniosku że zakup salonowego F10 w momencie wyjścia nowej wersji która ma być niedługo może być dość opłacalny ponieważ rabaty będą sporę bo salony będą chciały się pozbyć starych aut. Ktoś miał podobną sytuacje? Kupował stare auto jak nowe wchodziło? Wiem z 1 strony mamy fabrycznie nowe auto ale z drugiej strony stary model. Różnica w cenie F10 i F30 to jakieś 50 000 ale przy dobrych rabatach może się okazać że trochę uboższe F10 będzie kosztować tyle co F30 - ktoś to może potwierdzić? Nie wiem też jak później z odsprzedażą - czy nie będzie słabo.

Opublikowano

Ktoś miał podobną sytuacje? Kupował stare auto jak nowe wchodziło? Wiem z 1 strony mamy fabrycznie nowe auto ale z drugiej strony stary model. Różnica w cenie F10 i F30 to jakieś 50 000 ale przy dobrych rabatach może się okazać że trochę uboższe F10 będzie kosztować tyle co F30 - ktoś to może potwierdzić? Nie wiem też jak później z odsprzedażą - czy nie będzie słabo.

Osobiście bym Ci odradzał. Rabaty które dadzą nie zrekompensują Ci utraty wartości z powodu posiadania starej budy. Pamiętaj też że F10 jest już bardzo długo na rynku. Także laik może powiedzieć, że jeździsz autem na oko 10 letnim. Przy sprzedaży każdy będzie patrzył czy jest nowa buda, a wartość starej pójdzie mocno w dół. No i będziesz miał dużą konkurencję aut starszych.

 

A różnice w cenie zależeć będą od wyposażenia, F30 może być nawet droższe od F10 :) Więc tutaj już kwestia indywidualna. Zakup F10 będzie miał sens tylko jeśli byś chciał potrzymać go bardzo długo.

F31 jest spore, więc nie przesadzałbym z problemami przy powiększeniu rodziny. Sam mam rocznego synka, jeżdżąc F36 i żadnych problemów. Dopiero przy ewentualnym drugim dziecku pomyślę o zmianie na nową 5kę, chociaż pewnie w 3 osoby na tylnej kanapie i tak będzie się ciężko podróżować. No ale poczekajmy na premierę.

 

Moja rada- weź nowy samochód, skonfigurowany pod siebie. Widzę, że mocno patrzysz na koszt, także nie przesadź z opcjami (najbardziej dostaje się na nich w tyłek przy odsprzedaży). Weź to co naprawdę potrzebujesz i ciesz się nowym autem. Leasing poza BMW (polecam mBank lub BZWBK), a ubezpieczenie w BMW i masz najtańszą opcję :0

 

Edit:

Odsprzedażą też się nie martw, bo salonowe Bety od 1 właściciela idą u nas w kilka godzin. Nawet te postrzegane jako 'gołe'.

 

I nie wpadaj w pułapkę, że jak to takie auto bez navi, czy bez skór czy bez ...... i tak się sprzeda i tak. Bez mrugnięcia :)

Opublikowano

Jedyne co tu mam do powiedzenia to:

W dziale f10 jest temat "rabaty na f10 2016". Kolega napisał że na 518d rabat to 26% a na pozostałe silniki 20% :D

Opublikowano

Dokładnie tak jak napisał GuitarMike :cool2:

 

Na ceny w otomoto nie patrz. Nie zobaczysz tam aut od pierwszego właściciela w mega dobrym stanie, bo te się sprzedają wśród znajomych lub w kilka godzin (jak mój, ludzie kilkaset kilometrów się ścigali, kto pierwszy go kupi). Zapewniam ciebie, że dostaniesz wyższą cenę. O ile auto bez stłuczki.

  • Moderatorzy
Opublikowano

F10 to bym odpuścił -stara buda.

 

Żeby dać obraz utraty wartości na własnym przykładzie:

Nowe w 2005r E91 320d (skróra, ksenon) cennikowo 178 tys

Kupiłem w 2006r jako roczne (przebieg 25 tys km za 120 tys

sprzedałem po czterach latach w 2010 (samochód pięcioletni) za 57 tys (próby sprzedaży za 65-67 tys nierealne -brak zainteresowania)

 

Po prostu zderzysz się z zalewem tanich aut sprowadzanych przez handlarzy, i będziesz musiał się dopasować do rynku.

 

Sytuacja raczej nie dotyczy SUV-ów, cabrio i coupe. Te auta nie jeżdżą na zachodzie we flotach. Duża podaż kombi i sedanów strasznie dołuje ceny.

Opublikowano

 

Dlatego przy finansowaniu auta skupiłbym się na jak najniższej wartości początkowej auta (np. używany, PS, etc.), bo wtedy koszt finansowania będzie również mniejszy (proporcjonalnie większy wkład własny + oprocentowanie od mniejszej kwoty).

 

 

Jesli czesto zmienia sie auta i nie planuje sie wykupu po zakonczeniu leasingu, nowe auto moze miec podobne koszty do uzywanego. Biorac pod uwage, ze nowe auto traci w ciagu roku okolo 30% wartosci, a na uzywane auta w praktyce rabat jest niski, to przy rabacie okolo 20% na nowe auto i zazwyczaj promocyjnych warunkach finansowania zakup nowego BMW wydaje sie lepsza opcja. Dodatkowo w uzywanym aucie koszty utrzymania w ciagu 3 lat sa zdecydowanie wyzsze, konieczna jest duza inspekcja olejowa i z reguly dwa komplety opon plus kompletna wymiana tarcz i klockow.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano

Co do kosztów auta to owszem największym kosztem jest utrata wartości. Tutaj rzeczywiście w BMW się nie opłaca korzystać z ich opcji finansowych. Ale w Audi kalkulator wylicza wartość auta po 4 latach (z początkowej 210 000) na 89 145.

Założyłem że przy aucie za 240 000 zejde na rabatach do 210 tyś.

 

Jeśli masz na myśli Perfect Lease w Audi to zapomnij o rabatach, na PF nie ma żadnych rabatów na samochody. Jeśli Audi z rabatem to tylko klasyczny leasing.

Opublikowano

Jak to nie ma rabatow? To nie sa to osobne kwestie? Najpierw nwgociujemy cene a potem wybieram sposob finansowania?

Uzgadniamy przykladowo 10% rabatu i chce PL to mi powiedza ze ok ale bez rabatu?

 

Nie wyobrazam sobie. Bym ich chyba wysmial aczkolwiek to moze tlumaczyc tak dobra ofertę

 

Z drugiej strony koszt/zysk finansowania ponosi vwbank. A rabat udziela salon.

Opublikowano

Potwierdzam to co pisał korzen93. Nie zejdą nawet złotówki przy tym finansowaniu. Śmiech nie pomoże :lol:

Przerabiałem to też..

Opublikowano
Jak to nie ma rabatow? To nie sa to osobne kwestie? Najpierw nwgociujemy cene a potem wybieram sposob finansowania?

Uzgadniamy przykladowo 10% rabatu i chce PL to mi powiedza ze ok ale bez rabatu?

PF jest promocyjnym finansowaniem i w zamyśle Audi jest promocja sam w sobie :). Do PF liczona jest tylko i wyłącznie cena katalogowa. Atrakcją tej oferty ma być niski koszt finansowania (dziś dostałem ofertę na 100,89%), niska rata (handlowiec mówi że to dla przyciągnięcia klienta który do tej pory nie wybierał marek "premium"), oraz stosunkowo wysoka wartość końcowa (47,9% po 3 latach w przypadku A6). Dodatkowo jako korzyść wymieniał koszty wymiany olejów/filtrów na czas trwania umowy po stronie Audi.

Na koniec ubiegłego roku dawali do PF ubezpieczenie pierwszego roku gratis.

 

Jeśli chodzi o klasyczny leasing to koszt takiego finansowania na 3 lata w przypadku takiego A6 wynosi 102,27 przy 45% wpłacie inicjalnej. I tu już przy samochodzie do produkcji z 12% rabatem.

 

W salonie BMW dostałem ofertę na finansowanie CF i cena samochodu uwzględniona do finansowania była po rabacie, ale warunki CF znacie dobrze :).

 

Jeśli zameldujesz się na Targach w Poznaniu na stoisku Audi to dostajesz w promocji na PF dodatkowe 10%, czyli wartość końcowa samochodu to 57,9% - taka informacja z dziś od dealera ;)

 

Ja po początkowym zachwycie tymi Comfort/Premium Leasingami ochłonąłem i zdecydowanie idę w kierunku klasycznego leasingu.

Opublikowano

Istotną kwestią jest też wykup auta z leasingu.Na firmę/osobę prywatną.Jeśli dobrze kojarzę,przy wykupie na firmę przy odsprzedaży musimy liczyć kwotę za którą chcemy sprzedać auto+doliczyć dla klienta Vat 23%.Przy wykupie na osobę prywatną musimy doliczyć dochodowy od różnicy kwoty sprzedaży i wykupu.

W leasingu mobilnym odliczamy 50% vat wpłaty inicjalnej i potem każdą ratę i to wszystko,zgadza się?

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja tylko dodam uwagę do tych wszystkich Comfort Lease / Perfect Lease.

Zakończenie takiego leasingu ma 4 wyjścia (wspominają tylko o 3):

1. oddać auto bez stresu (o ile nie jest nadmiernie zużyte)

2. wykupić auto za gotówkę w kwocie, którą podali

3. rozbić wykup na kolejny leasing / kredyt

4. sam znajdujesz kupującego na auto za ustaloną przez Ciebie kwotę

 

Wspomniana była tutaj wada, że po oddaniu auta nie mamy na pierwszą wpłatę. Wiemy dobrze, że zadbane auta od 1 właściciela idą jak ciepłe bułeczki i z reguły osiągają dobre ceny na rynku wtórnym. Tym samym, to, że wyliczą, że auto po 3 latach będzie warte załóżmy 45% (80 000 zł) nie znaczy, że za tyle sprzedamy. Jeżeli sprzedamy drożej, nadwyżka jest dla nas.

Opublikowano

Gdybym kupował w tym momencie nowy samochód to zdecydowanie A4 B9

Jest to nowy model. W sprzedaży tak naprawdę od 2015

Jeżeli będziemy sprzedawać samochód za 6-7 lat w dalszym ciągu będzie to najnowsze produkowane A4.

A4 trzymają cenę.

 

F30 zostanie zapewne za ok 3 lata zastąpione nowym modelem.

Więc i spadek wartości będzie większy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.