Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Sorki, jeśli temat już był ale nie było łatwo znaleźć czegoś podobnego.

 

Mam dylemat gdyż mam porysowane drzwi pasażera.

Solidna przycierka szerokości kilku centymetrów, nie do usunięcia przez polerowanie.

(Ale wgniecenia nie ma i widać to nie zawsze - było lekko polerowane)

 

Znajomy podsunął mi pomysł wymiany całych drzwi (kolor auta to popularny czarny szafir - 475) zamiast lakierowania całych.

Czy to dobry pomysł?

Nawet jeśli trafią się idealne (o co nie łatwo) to czy przypadkiem zamontowanie innych da się zrobić idealnie?

 

Dostanę szału jeśli będą choćby minimalnie odstawać lub szpara będzie nierówna, nie mówiąc już o walorach funkcjonalnych jak odgłosy ze środka lub nieszczelność.

 

Te co były fabrycznie może się ułożyły najlepiej a inne będzie trudno dopasować?

 

Cenowo wygląda to podobnie a teoretycznie nie będzie trzeba się tłumaczyć przy sprzedaży (fotki zrobione dziś mogą się zgubić), niektórzy mogą nie uwierzyć że była drobna przycierka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wpadajcie w paranoję z tym lakierowanie, jedna część to nie cały samochód a miernikiem pokaże że to tylko dodatkowa warstwa lakieru a nie dwa kilo szpachli.

Co do zmiany części to raczej powinno pasować jeśli nie pochodzi z samochodu z przejściem.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
zrobisz zdjecia i kupujacy bedzie wiadzial co bylo robione :wink: jak masz okazje kup nowe beda pasowaly i nic nie bedzie odstawalo a swoje sprzedasz lub pomaluj do zalamania drzwi zalezy gdzie jest rysa :wink:i mozna sprzedac cos zawsze sie zwroci

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

No i klops.

 

Byłem dziś na oględzinach u poleconego lakiernika i wyszło na to że aby dobrze pomalować to trzeba całe drzwi rozłożyć.

(Cena za element rośnie - a łudziłem się trochę ze wymyśli coś miejscowego)

Do tego okazało się ze tylne drzwi choć tego nie widać tez oberwały i je tez trzeba by robić.

 

Gość chciał dobrze i mówi ze spróbuje jeszcze nieco spolerować to może niemal nie będzie widać. :mad2:

 

Chyba jednak poszukam drzwi.

Jak nie znajdę to niech zetrą co się da i dam sobie spokój.

 

Większość ludzi nawet teraz nie widzi, to może ja tez przestane ;)

W końcu to od strony pasażera :lol:

 

Ktoś wie gdzie w okolicy Łodzi szukać idealnych drzwi do E60? :wink:

Podobno w Aleksandrowie są 2 miejsca...

Opublikowano
Osobiście nie polecałbym wymiany drzwi... Pamiętaj, że dawca mimo tego samego koloru mógł być inaczej użytkowany tj. mógł stać w garażu lub wprost przeciwnie cały czas pod chmurką. to powoduje, że wraz z wiekiem kolor trochę się zmienia. Kiedyś podczas lakierowania lakiernik wybierał u mnie dwa "tony" niżej ze względu na wiek auta. Ponad to przy lakierowaniu robi się coś takiego jak cieniowanie elementów sąsiednich (nie wiem czy zawsze...?) Więc być może nawet wymiana drzwi będzie wymagać cieniowania żeby nie było widać za bardzo różnicy...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Osobiście nie polecałbym wymiany drzwi... Pamiętaj, że dawca mimo tego samego koloru mógł być inaczej użytkowany tj. mógł stać w garażu lub wprost przeciwnie cały czas pod chmurką. to powoduje, że wraz z wiekiem kolor trochę się zmienia. Kiedyś podczas lakierowania lakiernik wybierał u mnie dwa "tony" niżej ze względu na wiek auta. Ponad to przy lakierowaniu robi się coś takiego jak cieniowanie elementów sąsiednich (nie wiem czy zawsze...?) Więc być może nawet wymiana drzwi będzie wymagać cieniowania żeby nie było widać za bardzo różnicy...

 

Lakiernicy wiedzą że powinno się cieniować wtedy zamaskuje się malowany element (jego kolor nawet jakby się trochę różnił to zleje się z sąsiednimi elementami) ale mniej roboty jest na odcięcie i później widać na drogach takie auta z innym kolorem drzwi (widoczne szczególnie pod kątem).

Inną sprawą jest samo lakierowanie - na tym samym pistolecie lakierniczym przy tym samym ciśnieniu dwóch lakierników może uzyskać minimalne różnice w odcieniu (widziałem na własne oczy) :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.