Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam prośbę o waszą opinię na temat tego egzemplarza:

 

http://allegro.pl/bmw-seria-1-piekna-wersja-zadbany-oferta-prywatna-i6057920881.html

 

Samochód widziałem z bliska i byłem z nim w niezależnym serwisie BMW i tak:

 

- samochód sprowadzony ze Szwajcarii,

- uderzony w prawy tył, uszkodzenia także na lewym przodzie (najprawdopodobniej ktoś z tyłu go najechał i pozniej samochód uderzył w kolejnego). Widziałem zdjęcia z tego wypadku, generalnie malowany (lub wymieniany) zderzak, wymieniane wahacze (kilka), prostowana klapa bagażnika i prawy błotnik (dużo szpachli), zmienione tylne prawe drzwi (chyba nowe, bo mała powłoka lakiernicza), spawany w kilku złączeniach - prawy bok i częściowo bagażnik (od spodu samochodu widać, że spawy zabezpieczone). "Na oko" stwierdziłem, że to nieźle jest zrobione, ale szczerze jak mam to ocenić. Z przodu było małe stłuczenie - lewy ksenon, zderzak, i klapa silnika prostowana (malowana). Serwis jako, że nie salon ale niezależny nie mógł za bardzo stwierdzić co było wcześniej w serwisach wymieniane (przebieg chyba OK), ale ocenił że samochód powypadkowy i że rozlał kwas z akumulatora w bagażniku. Czy naprawiony jest dobrze tego też w 100% nie umieli powiedzieć, bo trzeba by było go wtedy "rozebrać". Komputer nic nie wykazał, testy na hamowni przeszedł bardzo dobrze. Czyli, że samochód gotowy do jazdy? Chcę naprawdę wierzyć.

- książeczki serwisowej nie widziałem, bo jest niby jakaś indywidualna karta elektroniczna (osoby ze Szwajcarii), której też zresztą jeszcze nie widziałem. Wiecie coś na ten temat?

 

Z góry dzięki za porady i opinie,

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli te zdjęcia Cię nie zniechęciły to ja nie mam pojęcia co mogłoby...

 

http://www.bmw-check.com/foto/30032016/1.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/30032016/2.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/30032016/3.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/30032016/4.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/30032016/5.jpg

 

Numer podwozia WBA1A11070J152192

Kod typu 1A11

Typ 116I (EUR)

Typoszereg E F20 ()

Seria 1

Rodzaj konstrukcji SH

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N13

Pojemność skokowa 1.60

Moc 100

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/DH OYSTER/OYSTER (LCDH)

Data prod. 2012-09-25

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S2LPA 17" LM RAEDER Y-SPEICHE 380 Obr. BMW, st. le. spr. Y 380

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S3APA GRAUKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia z klinem szarym

S420A SONNENSCHUTZVERGLASUNG Przyciemniane szyby

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4DKA AKZENTLEISTEN OXIDSILBER MATT Listwy akcent., oxid-silber mat

S4DPA EDELHOLZAUSF.FINELINE STREAM Wer. dr. szlach. Fineline Stream

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S575A ZUSAETZLICHE 12-V-STECKDOSE Dodatkowe gniazda 12V

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S5DAA BEIFAHRERAIRBAG-DEAKTIVIERUNG Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż.

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6ALA BMW LIVE BMW Live

S6NFA MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE Złącze muzyki do smartfona

S6NKA ANBINDUNG BLUETOOTH- UND USB-GERAET Podłączenie urządzenia Bluetooth i USB

S6NRA APPS Apps

S6VAA CIC ZUSTEUERUNG Sterowanie CIC

S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8V1A HINWEISSCHILD NCAP Information plate

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Edytowane przez DRAY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli te zdjęcia Cię nie zniechęciły to ja nie mam pojęcia co mogłoby...

 

http://bmw.wielun.biz/check/04/1.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/04/2.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/04/3.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/04/4.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/04/5.jpg

 

Czy załączałeś jakieś zdjęcia, bo niestety ich nie widzę. A co masz na myśli powyżej?

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem zdjęcia z tego wypadku, generalnie malowany (lub wymieniany) zderzak, wymieniane wahacze (kilka), prostowana klapa bagażnika i prawy błotnik (dużo szpachli), zmienione tylne prawe drzwi (chyba nowe, bo mała powłoka lakiernicza), spawany w kilku złączeniach - prawy bok i częściowo bagażnik (od spodu samochodu widać, że spawy zabezpieczone). "Na oko" stwierdziłem, że to nieźle jest zrobione, ale szczerze jak mam to ocenić.

Ze zderzaka to nie było co zbierać. Jeśli ktoś szpachlował prawy tylny błotnik to ja gratuluję takiej naprawy. W tym momencie dla mnie auto stanowi złom - gdyż jest źle naprawione powypadkowo. To nie nadawało się do prostowania tylko do wymiany. Drzwi tak samo. Pas tylny wyciągany, pewnie też wymieniony lub prostowany i szpachlowany. Podłoga w bagażniku - wymieniana/prostowana. Po uszkodzeniach można wnosić, że dach też dostał...

 

Obejrzyj zdjęcia i zweryfikuj opinię na temat tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia rzeczywiście odstraszają...

 

Jeśli chodzi o prawy tylny błotnik to mi się pewnie pomyliło - był wymieniany i przyspawany do dachu (w miejscach łączenia) - grubość lakieru na błotniku była ok 300 mikronów (dach 120). Klapa bagażnika miała grubość 600 a drzwi prawe tylne 130. Pas tylny był wymieniony...

 

Decyzja nie podjęta, dajecie do myślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Ty się jeszcze zastanawiasz czy wydać ponad 60 tysięcy złotych na samochód walony z przodu, z tyłu, spawany i szpachlowany? :lol:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widaç na każdego sztrucla znajdzie siè w koncu amator, chyba będzie trzeba zacząć dorabiać na boku ściągając takie padlą bo jak widać klientów na nie bez liku

Ja też już o tym pisałem i też się zastanawiam nad lekkim zarobkiem :D

320si to nie jest prowokacja, takich ludzi jest coraz więcej. Tu byli już amatorzy na 400tys przebiegu i po większych przejściach. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widaç na każdego sztrucla znajdzie siè w koncu amator, chyba będzie trzeba zacząć dorabiać na boku ściągając takie padlą bo jak widać klientów na nie bez liku

Ja też już o tym pisałem i też się zastanawiam nad lekkim zarobkiem :D

320si to nie jest prowokacja, takich ludzi jest coraz więcej. Tu byli już amatorzy na 400tys przebiegu i po większych przejściach. :D

 

Hmm, jak widać to co niektórzy muszą dorosnąć do pisania na forach... /quote "takich ludzi", "amatorzy" /unquote

 

Pytałem tylko o opinie, byłem tym samochodem w warsztacie BMW i tyle.

 

Większość samochodów BMW serii 1 do lat 4 jakie przeglądałem do tej pory na otomoto, sprowadzonych z zagranicy miało przejścia, walnięte z boku lub z przodu. Jak tylko dzwonię w sprawie oferty to od razu przesyłają mi ludzie zdjęcia sprzed naprawy...

 

No nic, szukam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.