Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gałka nr 5 jest prawdopodobnie niższa od standardowej, czyli ramię przełączające biegi jest krótsze = więcej siły potrzeba do zmiany biegu. Pewnie stąd nazwa cięższa.

To taki "pierwszy etap" doposażenia w short shifter.

U siebie mam zamontowany element 2 i 5 z http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/03_2815-bmw-performance-mech-skrzynia-biegow/i47605#part05

Skok drążka wyczuwalnie mniejszy względem serii. Nie trzeba machać gałą od panelu klimatronika do podłokietnika.

Jest wygodniej, biegi zmieniasz szybciej.

Jednak traktował bym to bardziej jako fanaberię niż rzecz niezbędną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.