Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , zauważyłem u siebie spory wyciek płynu chłodniczego w 1.8 e46 (140 km ). Na światłach widać dym (skapuje na gorący silnik i paruje)

Wyciek został zlokalizowany z tyłu silnika z jakiejś zatyczki. Machnik oglądał i pojawił się problem. Bardzo ciężki dostęp. Próbowaliśmy kamerkami , lusterkami dobrać się od góry do tej zatyczki , ale chyba trzeba by było mieć ręce dziecka. Według mechnika jedyny sposób to odkręcić łapy silnika, skrzynie w dół i wtedy pojawi się dostęp. Wymaga to sporo czasu

Czy jest jakiś patent na wymianę tego oringu zatyczki? Pytam nie tylko ja (laik coś tam sobie wymieniam jakieś wahacze klocki czy inne pierdoły ) , ale również mechanik. Z góry dzięki za odpowiedzi.

 

Wykręcone teraz co to jest zdjęcie niżej

Edytowane przez kacperpol
Opublikowano

prawdopodobnie pęknął Ci plastikowy króciec wody z tyłu silnika, u mnie po wykręceniu gwint został w bloku musiałem go wydłubywać ale dałem rady, dostęp miałem normalny tylko musisz odkręcić cały ten plastik który zawiera filtr kabinowy pod szybą i obie ręce włożysz

mosz znalazlem ci

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=244149&start=15

Opublikowano
nikt Ci nie powie skąd jest oring jak nie podasz konkretniejszych danych, a najlepiej poświęć 10 minut i zajrzyj na "real OEM" i szukaj, bo najlepiej wiesz skąd to wyciągnąłeś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.