Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-maly-przebieg-bezwypadkowy-ID6ygugf.html

F01 730d - pochodzenie Francja

 

 

Kilka postów niżej jest temat dotyczący innej F10 520d tego sprzedawcy (szczecin):

viewtopic.php?f=44&t=295285

 

Przykład co można uzyskać po numerze VIN WBAKM21030C335224

 

10.05.11 - 19 782 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

29.11.11 - 32 857 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, filtr paliwa, kontrola pojazdu

10.05.12 - 47 839 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy

31.07.12 - 55 399 km - hamulce przód, kontrola pojazdu

12.09.12 - 59 233 km - chłodnica klimatyzacji, serwis klimatyzacji

10.12.12 - 65 097 km - wtryskiwacz, diagnostyka i programowanie pojazdu

12.06.13 - 82 398 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

22.06.13 - 86 923 km - wizyta serwisowa

05.02.14 - 97 513 km - filtr paliwa, mikrofiltr, kontrola pojazdu

09.09.14 - 115 582 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

02.02.15 - 124 166 km - hamulce tył, kontrola pojazdu

04.03.15 - 125 618 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, filtr paliwa, kontrola pojazdu, hamulce tył

 

Ostatni szczyt z kluczyka - 138 757 km - 20.10.2015

 

Brak akcji technicznych do wykonania dla danego pojazdu.

 

 

--------------------------------------

2015-09-26 - 138 224 km

Samochód wystawiony na aukcji internetowej

 

http://bmw.wielun.biz/check/01/01.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/02.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/03.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/04.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/05.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/06.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/07.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/08.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/09.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/10.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/11.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/12.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/13.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/14.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/15.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/16.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/17.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/18.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/19.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/20.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/21.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/22.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/23.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/24.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/25.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/26.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/27.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/28.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/29.jpg

http://bmw.wielun.biz/check/01/30.jpg

 

 

--------------------------------------

 

 

Numer podwozia WBAKM21030C335224

Kod typu KM21

Typ 730D OL (EUR)

Typoszereg E F01 ()

Seria 7

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 180

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/DE EVERESTGRAU (LCDE)

Data prod. 2010-04-23

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S2STA LM RAEDER VIELSPEICHE 235 / MB Obr. BMW, st. le. wieloszprych. 235

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Autom. miękkiego zam. drzwi

S3AGA RUECKFAHRKAMERA Kamera jazdy wstecz

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4B5A EDELHOLZAUSF.ESCHE MASER HOCHGL. W. z drew. szla. jes. rys. sł. wys. poł

S4NDA INSTRUMENTENTAFEL LEDERBEZOGEN Tablica przyrządów, obciągana skórą

S4URA AMBIENTES LICHT Oświetlenie wnętrza dookoła

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S6VCA STEUERUNG COMBOX Sterowanie Combox

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S7NHA SERVICE INCLUSIVE 5/100 Technika serwisowa BMW

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Edytowane przez DRAY
Opublikowano
Co do przebiegu to pewnie błąd w opisie, nikt nie cofa szafy o tysiąc km. Sporo z tych wgnieceń można pewnie usunąć metodą PDR, zresztą malowane elementy to nic strasznego. Jak dla mnie może to być ciekawa oferta :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli dajesz do zrozumienia,że pewne auto i można brać?
Opublikowano
Sprawdzałem do wklejam, może komuś sie przyda.

 

Mnie zadziwia przycisk START/STOP zdarty do zera przy takim przebiegu...

 

Jezdził jako luksusowa taksówka we Francji tylko po miescie? Stad mały dosc przebieg, a swoje wyjezdził i na siebie zarobił. Duzo luksusowych hoteli w Paryżu ma takie siódemki/S klasy jako swoje taksi, one jezdza najczesciej bez oznaczen czy innych taksometrów.

 

Taka jazda tez tlumaczy wgniecenia, uszkodzenia lakieru. Gdyby jezdzil po trasie to by ich nie bylo.

 

Ciekawy serwis olejowy. Jak auto bylo mlode to robione prawilnie... a jak starsze, to olej co 35 tys km.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odwiedzała takie ASO więc zapewne masz rację:

HORIZON LA DEFENSE, Courbevoie

BMW Paris BMW DISTRIBUTION, Paris

HORIZON LA DEFENSE, COURBEVOIE

HORIZON LA DEFENSE, COURBEVOIE

HORIZON LA DEFENSE, COURBEVOIE

HORIZON LA DEFENSE, COURBEVOIE

HORIZON LA DEFENSE, COURBEVOIE

Opublikowano

La Defense to dzielnica banków i najwiekszych korporacji. Cos jak londyńskie CITY. Zatem moglo tez to byc auto słuzbowe jakiegos powaznego prezesa, czyli jezdziło praca-dom itp...

Tak czy inaczej, w zalewie tego chłamu, wyglada chyba dosc rozsadnie na pierwszy rzut oka. Prawdziwy przebieg w BMW w dieslu to juz sukces :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ale chyba z tej dobrej dzielnicy zapuścił się kiedyś do mniej dobrej, bo wygląda, jakby ktoś do niego strzelał (z bardzo dużej odległości) :8)
Opublikowano
Auta jezdzace po Paryzu sa poobijane i porysowane, nie wazne czy to s klassa czy smart, trudno nawet o kilkuletnie auto z dziewiczym lakierem stamtąd. Tam nikt nad samochodami nie spuszcza sie jak w Polsce, nawet najdrozsze BMW to dla ludzi tylko troche blachy i plastiku, ktora po kilku latach bedzie wymieniona na nową.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Skoro zeszlismy na szerszy temat filozoficzno-samochodowy, to pociagne maly off-topic (ale w oparciu o te auto).

 

Skoro za 105-110 tys zl mozna kupic juz sliczne zdrowe z malym przebiegiem 730d.... to jakie sa realne ceny 520d? Polowa ludzi forum trąbi na forum ze bez 100 tys nie podchodzic, wszystko ponizej to złomy.... ale moim zdaniem to chyba jednak gruba przesada... Mysle ze 80 tys zl to jest absolutna gora ile jest warty i ile mozna zaplacic za zdrowy egzemplarz 520d i to dobrze wypasiony... skoro za 105 macie ladne i pewne 730d!!!

Trzeba zweryfikowac powaznie swoje myslenie (ja swoje tez wlasnie weryfikuje) na temat cen f10. Gdzie to jest zwykly stary model na zachodzie, w dodatku 520d jest najslabszy, trapiony usterkami i 4-cylindrowy. Przeciez to odpowiednik takiego 318TDS w gamie e36, albo 518i w gamie e34....

I pomijam tu wogole kwestie 520d ze szmacianymi fotelami i w manualu (polowa polskiego rynku), jak te auta maja kosztowac 100 tys zl nawet idealne? Jak za 105, max 110 macie super F01... To przeciez na zdrowy rozum taka 520d w manualu z rocznikow 2010-2011 idealne powinno kosztowac 70 tys zl max.

 

Ktos pisal ze na polskim rynku f10 sa za tanie, bo mnostwo slabych aut od handlarzy zaniza ceny.... a ja stawiam odwrotna teze!! Ze sa przewartosciowane. Ze przez slepy polski ped za nowszym, bardziej prestizowym modelem, ceny f10 sa wywindowane. I ze auto ktore nawet zdrowe i idealne na zachodzie mozna juz tanio wyrwac, bo jest zwyklym 4-cylindrowym biednym BMW, u nas staje sie super prestizowym drogim modelem, poszukiwanym i upragnionym jak woda na pustyni.

 

Ciekaw jestem zdania kolegow, szczegolnie tych handlujacych autami lub majacych z tym stycznosc...

 

Gdybym mial kupic za 90-100 tys zl 520d to bez mrugniecia okiem wolalbym wydac 105-110 tys na sliczne i pewne 730d.

Dla ludzi dysponujacych takimi pieniedzmi, na prawde te 10-15 tys zł to nie jest juz roznica. Nie powinna byc, w normalnych warunkach.

Chyba ze ktos sie strasznie na sile napina zeby kupic f10 zamiast dobrego e60, ale tak nie powinno byc.

 

ps. ta cena 730d to nie jest jakas szczegolnie niska jak na model. Znany i uznany sprzedawca WALTER MOTORS ma/mial w swojej ofercie sliczne 740i z przebiegiem ok 100 tys km za 105 tys zl wywolawczo, czyli realnie za 100 tys zł.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Jak dla mnie F01 jest dużo brzydsze od f10, osiągami w tym silniku specjalnie nie zachwyca, koszty utrzymania większe, więc jak ktoś szuka 5-tki to raczej 7-mi nie kupi.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Różnica jest jedna, i nie ma znaczenia czy to PL czy kraje zachodnie - nowa 7 już jest, nowej 5 jeszcze nie ma. I tyle. Jak wejdzie to ceny F10 pójdą w dół i u nas i na zachodzie, zresztą to już się zaczęło powoli dziać.
3A0jS9b.png
Opublikowano

To tylko kwestia popytu i podaży. Jeżeli 20d sprzedaje się za 90-95tyś z dobrym wypasem to ceny takie będą i nic się nie zmieni. Wiele osób nie chce 7er, bo drogie w utrzymaniu. Tak jak kolega wyżej wspomniał F10 jest ładniejsze. Dwa to akurat ta F01 jest chyba tak super tania jak na ten rocznik? Nie patrzę na ten model, bo mnie on kompletnie nie interesuje, ale strzelam ze z tym silnikiem i rocznikiem średnia cena to około 140k a są modele po 180? :)

 

W Niemczech za podobny przebieg w F10 20d z automatem trzeba dać 19k euro co daje nam po opłatach i transporcie jakies 85000zł. Handlarz wiadomo kupi taniej niż na mobile (nie wiem o ile) także pewnie poniżej 80, może 75. Trzeba liczyć, że zakłada minimum 10k zarobku i w taki oto sposób mamy ceny po 85-90tyś PLN. Oczywiście można zrobić niższe tylko wtedy kupuję się już inne samochody i w zupełnie innej kasie. Nie wydaje mi się, żeby F10 2010r z dobrym wypasem był warty 70tyś. Jest to nierealne do zrobienia i jeszcze długo nie będzie.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

Ta F01 nie jest super tania jak na rocznik i silnik. Wg mnie to normalna cena, jak za zdrowy ladny egzemplarz. Ostatnio nawet na forum DRAY wrzucil kolejna 730d na blachach FGW i tez org niski przebieg z cena 109 tys zł.

Ceny 140-180 tys zl to marzenia sprzedawców, nierealne, a na pewno nie z tym silnikiem...

 

Sa takie F01 po 90 tys zł nawet.

 

F10 wg mnie na przyklad duzo brzydsze niz F01.

 

Zapewne tak jak mowicie, kwestia popytu i podazy, ja osobiscie nigdy nie dalbym za zadne BMW z dieselkiem R4 pod maska az 100 tys zł...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ceny F10 i F01 są może podobne, ale dzieli je kilka lat w dacie produkcji....
Opublikowano

 

F10 wg mnie na przyklad duzo brzydsze niz F01.

 

Przód F01 jeszcze z zółtymi ringami jest z innej epoki, ale ok kazdy ma swój gust a o tym sie nie dyskutuje

 

 

ja osobiscie nigdy nie dalbym za zadne BMW z dieselkiem R4 pod maska az 100 tys zł...

 

Jaszka, lepiej kupić Peugeota :cool2:

 

A swoją drogą w dziejszych czasach będzie dużo większy popyt na R4 niż w czasach chociażby E60, bo moc tych silników jest bardzo przyzwoita ( 231ps z R4 ) a spalanie i eksploatacja jest dużo tańsza niż r6.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
moc tych silników jest bardzo przyzwoita ( 231ps z R4 ) a spalanie i eksploatacja jest dużo tańsza niż r6.

 

Pzdr

 

Pytanie, który przejedzie więcej niż 250 tysięcy :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Eksploatacja wyzylowanego silnika jest tylko pozornie tansza. Jak sie bierze nowke z salonu i ma sie zamiar pojezdzic dwa -trzy lata i odstawka to jest jeszcze ok. Gorzej jak teraz ktos kupuje 4 letnie f10 z wyzylowanym silnikiem ;) Wystarczy popatrzec co sie dzieje z silnikami tfsi itp od audi vw. Czesto zacieraja sie po 60-100000 km ;) Moj dziadek ma f10 z r4 i kultura pracy to porazka. Materialy z ktorych zrobione sa teraz silniki sa duzo mniej trwale niz jeszcze 10-15 lat temu i robione jest to celowo.
Opublikowano

Tak jak silniki TSI i TFSI jakiś matołek wpadł na pomysł, żeby np. z silnika o poj. 1000cm wygenerować moc 120-150 KM.

100tys przelotu przy nadmiernej eksploatacji, przy normalnej max 150tys i silnik na złom, radość owszem, ale krótka.

Opublikowano

 

Jaszka, lepiej kupić Peugeota :cool2:

 

 

Nie wiem po co do tego pijesz, to auto za 3 tys zł, więc trudno porównywac do czegokolwiek. Nie kupi sie, moim zdaniem, lepszego auta w tej cenie.

Zważ że przesiadłem sie do niego z M5....niestety... a BMW z silnikami r6, v8 miałem juz rózne od ponad 10 lat... i rózne mocne beemki miałem duzo wczesniej, niz f01 czy f10 pojawiły sie na deskach kreslarskich....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
moc tych silników jest bardzo przyzwoita ( 231ps z R4 ) a spalanie i eksploatacja jest dużo tańsza niż r6.

 

Pzdr

 

Pytanie, który przejedzie więcej niż 250 tysięcy :cool2:

O to tez mi chodzilo m.in. w porównaniu f01 vs f10 520d za okolo 100 tys zł. Że takie f01 (m.in dzieki silnikowi) ma szanse pojezdzic dluzej bez wymiany silnika...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.