Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Proszę o opinie auta z aukcji poniżej:

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-xenon-klimatronic-navi-tv-z-niemiec-1-rece-oplacony-ID6yhoLl.html#1e686e69a0

 

Wiem, że napiszecie "kup 3.0d bo dynamika lepsza a pali tyle samo" ale proszę o ocenę tego konkretnego modelu :D

 

Poniżej rozkodowany VIN:

 

VIN: WBADM71050GU53158

Type code: DM71

Model: 520D (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M47

Displacement: 2.00

Power: 100 (136 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: F4AT - STOFF RIPS DIAGO

Prod.date: 2001-09-24

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S249 Multifunction f steering wheel

S403 Glass roof, electrical

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S438 Fine wood trim

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S488 Lumbar support, driver and passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S602 On-board monitor withTV

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S630 Car phone with cordless receiver

S672 CD changer for 6 CDs

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

S970 Business Package

 

Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje za pomoc ! :)

Opublikowano
No co ci napisać? Kup 3.0d... :P Na plus tego auta to duża navi, reszta w sumie golas, no i zdjęcia umiejętnie zrobione tak, że w zasadzie nic z nich konkretnego nie widać :)
Opublikowano

Szukam właśnie 2.0d z uwagi na spalanie, nie potrzebuje też jakoś mega mocnego auta, ruszania spod świateł z piskiem itd. Chodzi mi o wygodny dojazd do pracy, czasem jakiś wypad z dziewczyną w góry itd.

 

Coś więcej na temat tego konkretnego modelu ? Może ktoś miał okazję już zobaczyć na żywo ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
reszta w sumie golas,

Nie przesadzaj,golas nie jest.Ja bym się bał tego silnika bo nie jest to udana jednostka i generuje duże koszty.Do tej budy za słaby.

Opublikowano

Z czego wynika jego awaryjność ? Proszę o konkretne porady, będę miał to na uwadze na przyszłość przy szukaniu auta.

 

Co myślicie o 525d 163 km ?

Opublikowano
Nie znam się za bardzo na awaryjności, ale ilość przeczytanych opinii nt. różnych silników bmw i opinie znajomych posiadających niektóre silniki mogę ci śmiało napisać, że 3.0d to najlepsza opcja z diesli do e39, spalanie nie wiele większe, a komfort i dynamika jazdy bardzo wzrasta. 2.0d tak samo jak 2.0i w e39 to nie porozumienie jakieś. I oczywiście za dobre 3.0d odpowiednio więcej będzie trzeba zapłacić, ale uwierz mi, że po kupnie 2.0d będzie płacz i wzdychanie w stylu "a mogłem wziąć większy silnik" - to się sprawdza za każdym razem :D
Opublikowano

 

Co myślicie o 525d 163 km ?

 

To R6 wiec konstrukcja ta sama co 3.0d bardzo udane silniki,jesli dobrze trafisz.

 

Ten 2.0d 136km kolega mial w e46 i sluzyl mu 3lata bez zarzutu

Bardzo Miły Właściciel
Opublikowano

Na tle rozmaitych ulepów, ten wygląda na pierwszy rzut oka całkiem nieźle.

Co zaś do silnika - jak zwykle jest dyskusja i rady typu "kup 3.0" - a może komuś jednak wystarcza 2.0?!! Przecież napisał na wstępie wyraźnie...

Miałem kiedyś 520d E39 i jakoś nie męczyłem się tak strasznie, jakby to wynikało z opisów. Na dwójce da się bokiem wyjść z zakrętu, kwestia dobrej woli. Auto ma w tej chwili 280.000 i w silniku nie było robione kompletnie NIC. Nawet sprzęgło jest nadal oryginalne. Na niemieckich portalach zdarzały się takie z 500-600 tys. przebiegu i jeździły.

Opublikowano
ten 2.0d 136km ma najwiecej negatywnych opini od osob ktore go na oczy nie widzialy... jak jest w dobrym stanie to nie powinno byc obawien,dobrze sprawdzic pompe i prace silnika,mialem w dwoch e46 i niebylo zadnych wiekszych problemow
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M47 jest niestety trochę ofiarą własnej popularności, jeździ tego więcej niż M57 i częściej u ludzi którzy robią kilometry a jak trzeba w dieslu wymienić jakieś koło z przodu czy z tyłu silnika to robią wielkie oczy...
3A0jS9b.png
Opublikowano
Jedyny prawdziwy minus tych silnikow to nieszczesna pompa vp44, a w zasadzie jej sterownik. Chociaz dzisiaj to juz naprawiaja te sterowniki za grosze. Kiedys byl z tym wiekszy problem. I tak eksploatacja wychodzi duzo taniej niz 530d. Takze jak komus nie potrzeba 200KM, to zadbane 520d tez jest dobrym wyborem.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Miałem kiedys e39 z tym silnikiem.Miło wspominam bez wiekszych problemow zrobilem nim z 220 tys do 260,a przebieg mialem oryginalny.Siadlo mi kolo dwumasowe i wymienilem poduszki pod silnikiem.Silnik sam w sobie ok,czasami zdarzaly sie przypadki pekniecia walu,ale pewnie to od max przeciagnietej wymiany dwumasy. Slabo nadaje sie do chip-tuningu,wiekszosc seri nie pokazuje tych 136km.Moja miala 133km po chipie u tc poszla na 155 i moment mialem w granicach 350 Nm i fajnie jezdzila.CZesto siada wtrysk sterujący i pompa vp44

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.