Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

w dzisiejszym odcinku kolejne 528i, tym razem w ciekawej wersji wyposażenia, z baaaardzo optymistycznym przebiegiem :roll:.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-528i-manual-full-opcja-prosto-z-niemiec-stan-perfekcyjny-ID6yjWGP.html#400e33bbb6

 

Po czym poznać oryginalną lampę ? - bo ten 'xenon' jak sądzę dokładany (ale czy chociaż oryginał ?).

 

Wszelkie opinie mile widziane, tematy ''AUTEM MOŻNA WRACAĆ NA KOŁACH'' możemy pominąć, na to chyba nie ma lekarstwa :D.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Podpicowany egzemplarz z cofniętą szafą. Ciekawe jak ma udokumentowany ten przebieg.

"Można wracać na kołach" bo pewnie jezdzi :D

siedzenia wypierdziane na przebieg x2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na książce ostatni przegląd w 2001 roku, słaba ta dokumentacja. To są chyba zwykłe lampy tylko jedna żarówka jest jakaś cool blue włożona czy coś według mnie.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBADD51090BP10775

Kod typu DD51

Typ 528I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.80

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 1996-09-02

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S280A LM RAEDER/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.

S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

P628A KOMMUNIKATIONSPAKET Pakiet komunikacji

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S670A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional RDS

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Opublikowano
Na plus auta felgi od Schnitzera(tak?) no i elektryczne krzesła, przebieg jak już pisali koledzy wyżej co najmniej x2. Xenonów na 90% nie ma. No i do specjalistów - czy ten wydech to ori od 2.8i? Końcówka jest sprowadzona chyba w dół jak w przypadku diesla, ale nic nie zarzucam, jak ktoś się orientuje niech mnie uświadomi :)
Opublikowano

Moim zdaniem wydech powinien byc prosto tylko nie pamiętam czy w e39 dwururka jest czy pojedynczy szeroki

Auto nawet ładne, świetny silnik.

Przebieg ok 300k na moje oko

Opublikowano
Wydech powinien być zagięty w dół natomiast nie powinno być go w ogóle widać. A to wygląda na jakąś rzeźbę albo urwane mocowanie. Maska z prawej strony też nie leży dobrze. Szczerze to za podobne pieniądze widziałem dużo lepsze egzemplarze - trzeba trochę polować i się nie napalać. Miałem kiedyś e39 i przy przebiegu 180k kiera wyglądała prawie jak nowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.