Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Montowałbym bez zastanowienia :twisted: raczej w kolor budy psiknij, ale to juz wedle uznania ;)
  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A tu odpowiedź dlaczego nie będzie Eibach Pro Kit:

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160414/5ccda54a7ed3b08f8ec8855d9647706e.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160414/a68c437a4db2434e4bee610b959206a0.jpg

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

Piękny samochód i kolor :) gratuluję!

 

Te felgi to wzór 403 prawda? jakie masz oponki do tego założone? chodzi o rozmiar i czy run flaty. Mam autko w tym samym kolorze i chyba się na takie skuszę, mam tylko dylemat czy rezygnować z run flatów tak jak kiedyś zrezygnowałem w 120d.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano

Widocznie wszystko przed nami, pani E ;)

 

Felgi styling 403, opony przód 225/40/19, tył 255/35/19. Run flat. Jakbym miał kupować nowe to nie run flat...

 

Poluję na WZ 405 Performance, ale nic nie ma na razie :(

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
WZ405 są piękne :) ale ja chyba sobie podaruje 20' na nasze kochanie drogi :(

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Prezent od żony na urodziny :) muszę się pochwalić!

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160501/2b75a32b378f356ad44911b3dc0be125.jpg

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Fajnie, że żona rozumie Twoją drugą miłość :) graty!

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czuć, szczególnie elastyczność jest z zupełnie innej bajki :-)

 

Mam dalsze plany co do mocy, ale zobaczymy co przyszłość przyniesie.

 

Sam program to najlepsza relacja przyrostu do ceny. Dalsze modyfikacje (IC, DP, hybrydowe turbo, ponowne strojenie) są już dużo mniej opłacalne i przyrosty już nie takie. Pozostaje jeszcze kwestia momentu obrotowego. W 35i jest ta sama skrzynia co w 28i - ciekawe czy podejdzie konwerter od mocniejszej wersji skrzyni (ZF8HP70).

 

No i taka prozaiczna sprawa - nie można wszystkiego zrobić od razu, bo się auto znudzi :D

 

A Tobie polecam JB4- miałem w 28i i też był banan na twarzy :)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Napisz prosze po czasie jak wrazenia 28i vs 35i. Bo rozwazam przesiadke, ale mie wie, czy warta placenia akcyzy :)
Opublikowano
Napisz prosze po czasie jak wrazenia 28i vs 35i. Bo rozwazam przesiadke, ale mie wie, czy warta placenia akcyzy :)

 

Hmm... biorąc pod uwagę podaż używanych 4GC z tym silnikiem... (nowe z dobrym rabatem w salonie wyjdzie tyle co używka z Niemiec) :twisted:

 

Dźwięk silnika to 90% wrażeń z jazdy tym autem po przesiadce z 28i. Porównując 28i z 35i (o fabrycznej mocy) nie ma moim zdaniem kosmicznej różnicy w osiągach. Możliwości modyfikacji N55 znacznie większe niż N20/N26 - po modach to już nieco inny pułap w osiągach :)

 

Spalanie niewiele większe w 35i.

 

Napiszę tak: jak oglądałem 35i to jechałem bez większego przekonania, po jeździe próbnej wiedziałem, że to jest to - brakujący element w poprzedniej F30 :)

 

PS Gdybym miał możliwość zamiany F31 35i na F36 40i to nie wahałbym się wcale :) 4 GC to piękne auto, dla mnie najładniejsze z całej gamy BMW w tej chwili. Skoro nie ma M4 GC to powinni chociaż zrobić M440i GC :)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

Pokusiłem się o modyfikację opisaną w tym poście:

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=819125

 

Efekt:

 

Tryb Sport Plus, lewa klapa zamknięta.

 

Chwilę później wpadła prosta modyfikacja golf tee:

 

Tryb Sport Plus, klapa otwarta.

 

Relacja ceny do efektu: wyśmienita :twisted:

 

Wydech nie jest super głośny (może z 1/5 głośniejszy od fabrycznego), w trybie Comfort jest raczej cichy.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

Hej

 

Na filmiku brzmi super. Też o tym myślałem ale się bałem :). Jak jest na trasie na niskich obrotach? Jedyną obawę jaką mam to, że będzie męczyło podczas 5h w drodze w góry itp. Bywasz może kiedyś w Wawie żeby się gdzieś spotkać i posłuchać?

 

No i jeszcze jedno pytanie: jak pozatykałeś te dziurki? Jakimiś spawami, nitami czy wymieniłeś całą rurkę? Masz jakiegoś fachowca który by to zrobił za jakieś rozsądne pieniądze?

Opublikowano

Pojeżdżę dłużej to dam Ci znać. W mieście jest super, dłuższej trasy nie robiłem jeszcze z przerobionym wydechem. Będzie jeszcze downpipe bez kata - oby nie było za głośno :)

 

W Warszawie bywam, ale na krótko. Wyślij mi nr na PW to się odezwę przy okazji :)

 

Przeróbkę robiłem w Inochi - koszt 300zł brutto.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.