Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Silnik m50b20 bez vanosa

 

Od kilku tygodni mam problem z obrotami. Przedstawię mój problem po kolei. Gdy odpalam auto z rana wskakuje na 2000 obr i powoli opada do około 800-900 nic nie faluje. Po krótkim czasie gdy się troszkę nagrzeje zaczynają stopniowo powoli wzrastać obroty do 1400 i się zaczyna falowanie w przedziale 1300-1500. Krokowiec wyczyszczony, przepustnica wyczyszczona, szczelność dolotu sprawdzona nie łapie lewego powietrza. Gdy odepnę przepływkę w trakcie falowania obory wracają do 900 i nie faluje ale dziwna praca i rzuca silnikiem. Czy to wszystko morzę być spowodowane przez sondę lambda? Gdy faluje słychać jak cyka przekaźnik od pompy paliwa. Gdy go wyciągnę i wsadzę spowrotem na uruchomionym silniku falowanie ustaje czasami nawet wchodzi na 2500obr i nie chce zejść z obrotów. Bardzo prosiłbym o pomoc co sprawdzić co może być przyczyną.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez diagnozy komputerowej to możemy wróżyć.Do sprawdzenia sonda ,czujnik temperatury silnika i potencjometr przepustnicy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
jak wyjmę i wsadzę przekaźnik od pompy paliwa wszystko wraca i obroty są prawidłowe nic nie faluje. A jak sprawdzić potencjometr przepustnicy multimetrem i które piny ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.