Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bardzo ciekawy post dla wszystkich użytkowników N52, szczególnie dla tych którym brakuje już mocy i chorują na 335i :8).

Post wisi troche czasu, więc wielu z was już pewnie wie o co chodzi. W każdym bądź razie dopiero teraz projekt zaczął się na dobre rozpędzać i wielu z was będzie zapewne jak i ja cieakawych efektu oraz testu końcowego :wink:

 

Reasumując, firma w Stanach wzieła się za Turbo set-up dla N52 i są już na ukończeniu tej układanki. Planują silnik zajechac w procesie aby sprawdzić ile zniesie stock N52.

Szacują o wiele większe zyski Hp i Nm w porównaniu do drogiego i nie efektywnego kompresora ESS ale to wszystko ma się wkrótce dopiero okazać....

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1290576

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
ciekawy post musze sie wglebic ale juz sa systemy turbo do N52 np ESS lub Arma

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dlatego też Rivasi polecam się wczytać, bo ten projekt BPC w porówniu do ESS to kompletnie inna bajka. ESS i o ile pamiętam ARMA to kompresory, a tu jest bardzo ciekawa próba z turbiną.

Nie sprzedaje biletów na hypetrain 400hp jak sugerują niektórzy na E90post.com ale miejsca z boku do obejrzenia i skomentowania tej próby jak najbardziej.

Przy okazji jestem ciekaw co o tym myślicie, N52 wytrzyma 6~8psi czy np 12~14 ? Jak waszym zdaniem przyjmie to n52B25 lub n52B30?

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano

Zupełnie bezsensowne wydawanie kasy. Szczególnie z naszej, polskiej perspektywy.

 

Jeśli cały set wyjdzie za mniej niż 5000$ to będę mocno zdziwiony. A dokładając tyle do nawet najmarniejszego 325 kupisz spokojnie 335 lub nawet E60 z 3xx pod maską.

Opublikowano

Pisze, że jest to ciekawy projekt dotyczący N52 i że jestem ciekaw rezultatów, a nie że bedzie to tani i dobry sposób na 400 hp jak z reklamy biedronki.

 

Jestem świadom tego, że koszty będą duże, że nie wspominając o innych powiązanych kosztach, jak wymiana np. skrzyni biegów, sprzegła czy hamulcy.

Zamiast zastanawiac się czy się opłaca zastanawiam co uda im się osiągnąć i ile ten silnik wytrzyma. Doskonale wiemy o jego wadach konstrukcyjnych i myśle, że twórcy projektu też.

Mimo wszystko dostrzegli potencjał na tyle aby zbudować prototyp i podzielić się wynkami.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Zupełnie bezsensowne wydawanie kasy. Szczególnie z naszej, polskiej perspektywy.

 

Jeśli cały set wyjdzie za mniej niż 5000$ to będę mocno zdziwiony. A dokładając tyle do nawet najmarniejszego 325 kupisz spokojnie 335 lub nawet E60 z 3xx pod maską.

 

Ja bym to widzial inaczej. To nie kwestia oplacalnosci tylko zrobienia czegos co inni nie zrobili, to zabawa a 5000 dolarow za taka zabawe to w sumie nie jest juz takie straszne jak podzielisz na ilosc godzin ktory im to zajmie. Nie mozna wszystkiego przekladac na oplacalnosc bo inaczej wszyscy bysmy kupowali 2 litrowe dizle i to nie BMW i nic w nich nie dotykali

 

uwarzam ze to ciekawy pomysl po faktycznie ESS to kompressor, a wiec proba z turbo jest czyms nowym a przy okazji to pokaze granice silnika.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Macie trochę racji ale wciąż jestem zdania że jak ktoś wetknie sobie pióra w d*** to nie zostanie nagle kurczakiem.

 

Robienie turbo do N52 nie daje żadnej przewagi nad kupieniem e90 z mocniejszym silnikiem.

Opublikowano

Tez jestem zdania ze turbo w n52 to przerost formy nad treścią.

Projekty 330ci turbo w e46 byly, ale tam nie bylo alternatywy jak tu n54 i n55 z odpowiednio przygotowanym osprzetem, pancerny blok, korby i cala reszta przeniesienia napędu

Opublikowano
Macie trochę racji ale wciąż jestem zdania że jak ktoś wetknie sobie pióra w d*** to nie zostanie nagle kurczakiem.

 

Robienie turbo do N52 nie daje żadnej przewagi nad kupieniem e90 z mocniejszym silnikiem.

 

Daje. Masz turbo bez wtrysku bezposredniego czyli nie masz problemow z zatkanym kolektorem dolotowym i jego czyszczeniem.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ciekawy filmik dla wszystkich posiadaczy N52 i N54 pokazujący różnice w budowie obu bloków i głowic myśle ze was zainteresuje :wink: .

 

 

oraz pierwszy test turbo N52 6psi.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PmHAOAsPJlg&t=2s

 

i link do poczytania w tym temacie:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1290576&page=26

 

Ogólnie ciekawy projekt, nie wiedziałem np, że można plug&play zainstalować kolektor dolotowy od N54 na głowice N52.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Dzieki za linki ! bardzo ciekawa sprawa, to potwierdza miedzy innymi ze N52 jest ograniczony miedzy innymi stucznie sondami.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.