Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

borykam się od dłuższego czasu z niepełną mocą auta.

 

- Seria 143 KM i 300Nm

- Pomiar z dpf 125KM 260 Nm (bez wydechu/dpf praktycznie bez różnicy)

- Po wirusie 155KM 320 Nm (TC Performance) a powinno być jakieś 177 KM!

 

Panowie z TC posprawdzali wszelakie możliwe parametry (doładowanie, ciśnienie na listwie, ciśn. zadane, przepływka, ...) wszystko jak Bóg przykazał.

Wróciłem więc do seryjnej mapki i wciąż mam o 20KM mniej.

 

Pada podejrzenie, że może jest rozrząd przestawiony. Jakieś 2 lata pękł łańcuch poprzednikowi i serwis wymieniał głowicę z kompletem rozrządu.

 

Moje pytania:

1. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?

2. Jak sprawdzić czy rozrząd jest poprawnie ustawiony? (chłopaki z TC twierdzą, że tylko zdejmując pokrywę górną)

Mam ISTA-D do dyspozycji.

Opublikowano

Dla mnie to raczej wyglada tak.

Poprzednikowi pekl rozrzad = silnik do wymiany bo sie robic nie oplaca. :roll:

Kupil slabszy -120 km( bo taniej i pasuje) i sprzedal tak. W papierach wszystko sie zgadza od kiedy w przepisach silnik nie jest integralna czescia samochodu tylko czescia zamienna.

 

Pozdro !

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Tylko ja mam papiery na robociznę rzędu 9000 zł z serwisu z W-wy, w których jest kupno używanej głowicy, wałków oraz nowego rozrządu.

Wszystko jest pod VIN i nr rejestracyjny pojazdu.

 

"Kupil slabszy -120 km( bo taniej i pasuje) i sprzedal tak"

Czy jest możliwość fizycznego sprawdzenia wersji silnika, który mam zamontowany?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadzwoń do nich i dowiedz się co było zrobione faktycznie bo za 9 tysięcy można dwa takie silniki wyjąć i włożyć. 9 tysięcy za używaną głowicę i rozrząd, niezłe jaja.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Zadzwoń do nich i dowiedz się co było zrobione faktycznie bo za 9 tysięcy można dwa takie silniki wyjąć i włożyć. 9 tysięcy za używaną głowicę i rozrząd, niezłe jaja.

 

Zapraszają mnie osobiscie z dowodem zakupu, przez maila i telefonicznie nie udzielaja informacji. Nie bede jechal do W-wy aby usłyszeć to co oni chcą mi powiedzieć. Prawdy i tak się nie dowiesz.

Opublikowano

Moze po prostu skontaktuj sie ze sprzedawca?

Daj nr. vin - moze cos sie wyjasni.. :roll:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.