Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przod to ebay ale tylnych nie widzialem nigdzie :( Ceny tez zabojcze. Kiedys myslalem o zrobieniu formy i robieniem bialych kierunkow do e21 e12 i e28 ale jak dowiedzialem sie o kosztorys to dalem sobie spoqj :) Koszt formy to jakies 10.000zl do tego patent itp. Zarejestrowanie tego jako swoj produkt to koszt ok. 40000zl :)
Opublikowano
Niemożliwe! Całkowicie się z Tobą zgadzam. :D Bukol, czy to nie wydaje Ci się podejrzane? :twisted2:

 

Eee taaam - normalne. I tak trzymać!!! :cool2: :cool2: :cool2:

Maciek, MB /8 Club Poland

kiedyś miałem E23 735 '81, E30 318 '85, E36 318is '91, E34 525tds '94 teraz E36 318iAC

NIE MAM DACHU NAD GŁOWĄ :)

Opublikowano

Ja w klasyku lubie idealny(mozliwie jak najbardziej zblizony do stanu fabrycznego) stan techniczny i blacharsko-lakierniczy. Dopuszczam tuning oryginalnego silnika(np optymalizacja silnika-poprawienie fabryki ewentualnie + sportowy Walek , kompletny sportowy uklad wydechowy)

Dopuszczam biale kierunki (pieknie wygladaja w e12,e21, e23, e28)

Dobre sportowe zawieszenie, ladne felgi (o klasycznym wzorze np BBS RS). Generalnie bardzo mi sie podobaja klasyki stuningowane za pomoca elementow ktore byly dostepne w okresie ich produkcji.

Opublikowano

Hmmm, co tu napisać ? Ponoć jeżdżę autem, które powoli zmierza w kierunku klasyka, a nie ma prawie żadnej seryjnie zamontowanej w fabryce części(karoseria, szyby i parę drobiazgów owszem - seria). Jednak jeżdżąc na codzień youngtimerem jestem dumny z własnej wytrwałości i ogromnego samozaparcia, niestety często poddawanego próbie, że mam sprawne technicznie auto, które nigdy jeszcze mnie nie zawiodło.

Temat gazu pozostawiam bez komentarza bo..."każdy jest kowalem własnego losu", a co ciekawsze ma możliwość porównania i sam, dokładnie tak, sam dokona wyboru. Czy słusznego nie mnie oceniać, wolę najpierw ocenić siebie. No to zaczynam...na przykladzie mojego auta, wszystko co zmieniłem i planuję zmienić jest z epoki (sorry za 17" Alpina ale 16-tki są właśnie doprowadzane do porządku), znający mnie wiedzą, że mam "zboczenie" zwane Alpina i wszystko co zmienia się w moim aucie, było również montowane przez BMW tudzież speców z Buchloe. Nie widzę możliwości zamontowania u siebie czegoś z innej epoki motoryzacyjnej, wyjątek stanowią takie elementy jak hamulce czy silnik, który dla mnie jest częścia zamienną. To tyle jak ja traktuje "klasyka".

 

Wg mnie 100% klasyk to 90% oryginału i basta, inaczej nie da się auta nazwać klasykiem, no chyba, że ktoś ocenia linie karoserii :D.

Dla mnie osobiście bardzo ważne jest kształtowanie poglądów innych beemkowiczów w temacie klasycznych BMW, ich oryginalności i świetnie nazwanego "agro-tuningu".

 

Pozdrawiam wszystkich kochających (bo inaczej się nie da :mrgreen: ) klasyczne BMW i ...Alpiny :cool2: Trzymajcie się, bo mam nieodparte wrażenie, że "NAS" ubywa.

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano
Nie no.... gaz w klasyku tylko kompletny ignorant (bardzo delikatny jestem tutaj w słownictwie) może założyć i myslec, że to "nic nie szkodzi" chyba, że właściciel robi to z premedytacją i ma głęboko w dupie czy jego auto to klasyk czy nie.
http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
A mam takie pytanie czy E28 występowało w wersji kombi oryginalnie ? Czy to jakas firma je tak przerabiała bo natknąłem się już na parę takich modeli...

 

Jak dobrze poczytasz tematy w tym dziale to wszystkiego sie dowiesz :wink:

Opublikowano

Tommy - mam prośbę. Po Twoim poście nie wiem czy mam się uznać za ignoranta (wiem, że gaz "szkodzi", więc może nie), czy za osobę która ma w d**** .

Sprecyzuj proszę swoją wypowiedż tak, żebym został zaliczony do jakiejś kategorii. Jeżeli delikatność nie pozwala Ci napisać tego na forum publicznym to proszę, napisz mi na priv(wtedy nie musi być delikatnie, tylko jasno i treściwie).

Opublikowano
Tommy - mam prośbę. Po Twoim poście nie wiem czy mam się uznać za ignoranta (wiem, że gaz "szkodzi", więc może nie), czy za osobę która ma w d**** .

Sprecyzuj proszę swoją wypowiedż tak, żebym został zaliczony do jakiejś kategorii. Jeżeli delikatność nie pozwala Ci napisać tego na forum publicznym to proszę, napisz mi na priv(wtedy nie musi być delikatnie, tylko jasno i treściwie).

Skoro robisz źle ale zdajesz sobie z tego sprawę i nie wciskasz wszystkim naokoło kitu, że czarne jest białe to jak jasno wynika z mojej wypowiedzi wszystko z Toba w porządku :)

Pozdrawiam.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moje uwagi na temat co może być w klasyku na przykładzie E28

Jeżeli to ma być samochód kolekcjonerski to najlepiej żeby było wszystko orginalne ale wiadomo że takie auto służy tylko do przejażdzek i na zloty.

Co innego jeśli jest to samochód dwudziesto-dwudziesto kilku letni którym jeździ się na codzień.

Na moim przykładzie. Auto mam z 9/1983. Mam w nim fotele sportowe BMW w czarnej skórze (BMW Sportsitze) z 5/1985. Silnik i skrzynie biegów mam z 2/1982. Elektryczne szyby z przodu prawdopodobnie też nie były zamontowane w fabryce. Tylny most mam z 524td z 84 roku.

Do czego zmierzam.Faktem jest że moje auto nie jest w 100% takie jak opuściło fabryke, ale wszystkie części, które w nim są (nie mówie tu o częściach takich jak tarcze i klocki hamulcowe itp) są orginalne tyle że z innej BM-ki.

 

Pewnie teraz się naraziłem zagożałym fanatykom 100% klasyki :? ale trudno

 

Pozdrawiam

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

Opublikowano

Ja toleruje wszystko :8) uwazam ze to nie moja broszka kto co robi ze swoja wlasnoscia.... oczywiscie jak nie zachowuje oryginalu to nie ma mowy o klasyku, ale to tez jego sprawa.

 

U siebie osobiscie zachowuje oryginal, wlasnie taki oryginalny Rekin mi sie podoba :mrgreen:

Od miesiaca szukam brazowej przedniej szyby, bo mam ryse... ale nigdzie niet. I chociaz moge wstawic biala bo sa, to jednak bede czekac.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.