Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Tutaj link do ogłoszenia: http://allegro.pl/show_item.php?item=6052575300#thumb/8

 

Czy mi się wydaje czy maska i drzwi od pasażera z przodu coś nie bardzo ? Na co jeszcze zwróciliście uwagę ? Z wyposażenia wszystko się zgadza ?

 

EDIT: Po rozmowie telefonicznej ze sprzedawcą dowiedziałem się, że malowana była tylna klapa w okolicach tablicy rejestracyjnej bo wyszło małe ognisko korozji (malowane już po sprowadzeniu w Polsce) oraz chyba prawe nadkole z przodu też przez lekką korozję (chociaż Pan nie pamięta czy dokładnie prawe :? ).

 

Tutaj rozkodowany VIN:

VIN WBAAS71070FY27669

Type code AS71

Model 320D (EUR)

E-F-R series E46 4FL

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M47DO1

Displacement 2.00

Power 110 (149 hp)

Drive HECK

Transmission MECH

Paint code A08 - SILBERGRAU METALLIC

Upholstery code H9AT - STOFF JACQUARD/A

Prod.date 2003-08-21

 

 

S210 Dynamic stability control III

S249 Multifunction f steering wheel

S279 BMW light-alloy wheel star spokes 45

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

S321 Exterior parts in vehicle colour

S403 Glass roof, electrical

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S434 Interior surface aluminium

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S650 CD player

S661 Radio BMW Business (C43)

S710 M sports steering wheel, multifunction

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S832 Battery in luggage compartment

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

S934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS

S936 BMW Handy b. Ausliefer. anfordern

P972 Comfort package

Edytowane przez PC06
Opublikowano
Ewidentnie zle spasowana maska wzgledem blotnika od strony pasazera,kierownica obszyta?(bo mi sie wydaje)galka tez jakos dziwnie swiatlo odbija i zdjecia zrobione zeby jej malo bylo widac,auto moze byc miną
Bardzo Miły Właściciel
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To są felgi 17 cali? Wątpię.... ja mam takie na zimę i są w rozmiarze 16'.
Opublikowano
Odlicz transport i zarobek. Wyjdzie wtedy jakieś 2500-2700€. Otwórz mobile i poszukaj podobnego egzemplarza. Fajerwerków nie będzie.

– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)

– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.

M. Bułhakow

Mistrz i Małgorzata

Opublikowano
Jakie jest Wasze zdanie ? Warto jechać oglądać czy szkoda kasy na paliwo i czasu ? Mam w jedną stronę 115 km do przejechania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rzeczywiście,te felgi są tylko w rozmiarze 16 cali.Tanio kupiony bo...przebieg kręcony...Daleko nie masz,w obie strony obrócisz za 60zł.
Opublikowano
Cena właśnie zachęcająca jak na mój budżet przeznaczony na zakup auta ale... Sam nie wiem, to spasowanie błotnika z maską, kierownica obszyta... Pewnie ma nalatane z 400 tysięcy (chociaż przez telefon handlarz mówił o książce i że wg niej ostatni wpis jest z sierpnia 2015 i wtedy auto miało coś koło 275 tysięcy).
Opublikowano

Czepiacie się spasowania błotnika z maską wiedząc że był demontowany do malowania? Lepiej jeździć zgnilcem z wgniotkami i odpryskami ważne żeby oryginalny lakier i fabryczny spasowanie było? Auto ma 13 lat i nie maluje się takich aut tylko po dzwonie, z takim podejściem to można szukać i szukać e46 do usranej śmierci albo zwiększyć budżet dwukrotnie to może wtedy znajdzie się rodzyn.

Jak twierdzi że ma ostatni wpis w 2015 to auto weź do aso bądź nie wychodząc z domu możesz sprawdzić prawdomówność handlarza tutaj http://www.bmw-check.com/

Opublikowano
Dzięki DRAY, cenna informacja. Teraz by wypadało zadzwonić do gościa i zapytać czy te pieczątki od 2008 do sierpnia 2015 to z ASO ? Bo chyba jednak od weterynarza...
Opublikowano (edytowane)
Lepiej jeździć zgnilcem z wgniotkami i odpryskami ważne żeby oryginalny lakier i fabryczny spasowanie było

 

Nie - lepiej jeździć autem z cofniętym blatem, podrobionymi pieczątkami oraz kiepsko wykonaną naprawą blacharską po dzwonie określoną przez Ciebie jako wgniotki i odpryski oraz ryski po myjni automatycznej.

Edytowane przez piotr2569
Opublikowano
Dzięki DRAY, cenna informacja. Teraz by wypadało zadzwonić do gościa i zapytać czy te pieczątki od 2008 do sierpnia 2015 to z ASO ? Bo chyba jednak od weterynarza...

 

Zadzwoń do gościa żeby Ci skan KS przesłał - nie informuj, że wiesz o "udokumentowanej historii".

No i nie każdy serwisuje E46 w ASO - to też musisz brać pod uwagę.

Opublikowano
A więc jeśli te pieczątki od 2008 (bo rozumiem, że to ostatni wpis w ASO) do 2015 nie są z ASO to można uznać te wpisy za prawdziwe ? To już takie bardziej ogólne pytanie, na przyszłość dla kupującego pierwsze auto tak jak ja. Czy te wpisy (w takim razie ze zwykłego warsztatu niemieckiego) odzwierciedlają rzeczywiste wizyty w tym warsztacie i przebieg tam wpisany jest prawdziwy ?
Opublikowano

Czy można uznać za prawdziwe :?:

Skontaktuj się z warsztatem to będziesz wiedział. Na pieczątkach masz nazwę, adres i czasami kontakt więc zweryfikuj.

Mogą być prawdziwe - ale mogą też pochodzić z wymysłu handlarza, mogą być podrobione przez handlarza na podstawie pieczątki z innej KS. Kiedyś tutaj była KS z pieczątkami jak się okazało z zakładu utylizacji odpadów.

Możesz to zweryfikować tylko po kontakcie z warsztatem, który wykonywał naprawy/serwisy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

e46 serwisowane do końca w ASO to rzadkość, Myślę że poniżej 5%.

Ludzie wszędzie patrzą na pieniądze, czy to będą Niemcy czy Szwajcaria samochody trafiają w pewnym momencie to niezależnych warsztatów.

Opublikowano
Tak jak napisał Piotr. Dzwonisz do serwisu, a tam ci mówia że takiego cuda u nich nigdy nie było. I już wiesz, że prawdziwej historii nigdy nie poznasz i wtedy twoja decyzja czy chcesz jezdzic auto duchem.
Opublikowano
Oczywiście zdaje sobie sprawę, że jest bardzo mało E46 serwisowanych w ASO - jasna sprawa. Zadając pytanie chodziło mi tylko o wyjaśnienie co do wpisów dokonanych przez niezależne warsztaty, odpowiedział uzyskałem i dziękuje bardzo :) Nadal nie wiem czy warto to jechać oglądać czy dać sobie spokój jednak.
Opublikowano
Lepiej jeździć zgnilcem z wgniotkami i odpryskami ważne żeby oryginalny lakier i fabryczny spasowanie było

 

Nie - lepiej jeździć autem z cofniętym blatem, podrobionymi pieczątkami oraz kiepsko wykonaną naprawą blacharską po dzwonie określoną przez Ciebie jako wgniotki i odpryski oraz ryski po myjni automatycznej.

Panie piotr2569 chyba źle zrozumiałeś to co napisałem ( polecam przeczytać jeszcze raz bo cytat sobie ładnie urwałeś ) bo nigdzie nie napisałem że auto jest bezwypadkowe z oryginalnym przebiegiem tylko stwierdziłem ogólny fakt że auto jest stare i elementy mogły być demontowane do malowania przez rdze/wgniotki/rysy ( rdza to w szczególności lubi przednie błotniki w e46 ) i stąd może być złe spasowanie elementu. Jak zauważyłeś przebieg sam poleciłem mu sprawdzić.

Osobiste oględziny zawsze są najlepszym rozwiązaniem na sprawdzenie stanu blacharki i mechaniki tu można tylko powróżyć.

Opublikowano
rdza to w szczególności lubi przednie błotniki w e46

Cytuję to, do czego się odnoszę - a tutaj akurat się z Tobą nie mogę zgodzić. Mam pewne doświadczenie z E46, którym poruszam się już 8 rok i śmiem śmiało twierdzić, że z niebitym E46 rdza nie ma nic wspólnego. Tym bardziej z przednimi błotnikami.

Owszem rdzewieje ale wiesz co :?: :?: :?: spieszę Ci wytłumaczyć. Otóż oryginalne błotniki E46 są bardzo drogie i często ludzie którzy sprowadzają auta uszkodzone wstawiają tam zamienniki z czarnej stali, które można kupić po 145zł brutto ( oryginał 1230zł brutto ). Owe zamienniki rdzewieją właśnie na potęgę. Ja w moim e46 rdzy na błotnikach nie mam żadnej - dodatkowo jeden z błotników jest na dole przerysowany od drutu, który leżał na ulicy. Niczym tego nie zaprawiałem i muszę przyznać, że nawet miejsce, które jest przerysowane nie rdzewieje. Także obalam teorię o rdzewiejących E46, które nie są po naprawach blacharskich.

Rdzewieją natomiast końcowe odcinki przewodów hamulcowych tylnych.

 

P.S. Tu nie tylko przód jest źle spasowany ale także prawy tył

 

Pozdrawiam

Opublikowano
rdza to w szczególności lubi przednie błotniki w e46

Cytuję to, do czego się odnoszę - a tutaj akurat się z Tobą nie mogę zgodzić. Mam pewne doświadczenie z E46, którym poruszam się już 8 rok i śmiem śmiało twierdzić, że z niebitym E46 rdza nie ma nic wspólnego. Tym bardziej z przednimi błotnikami.

Owszem rdzewieje ale wiesz co :?: :?: :?: spieszę Ci wytłumaczyć. Otóż oryginalne błotniki E46 są bardzo drogie i często ludzie którzy sprowadzają auta uszkodzone wstawiają tam zamienniki z czarnej stali, które można kupić po 145zł brutto ( oryginał 1230zł brutto ). Owe zamienniki rdzewieją właśnie na potęgę. Ja w moim e46 rdzy na błotnikach nie mam żadnej - dodatkowo jeden z błotników jest na dole przerysowany od drutu, który leżał na ulicy. Niczym tego nie zaprawiałem i muszę przyznać, że nawet miejsce, które jest przerysowane nie rdzewieje. Także obalam teorię o rdzewiejących E46, które nie są po naprawach blacharskich.

Rdzewieją natomiast końcowe odcinki przewodów hamulcowych tylnych.

 

P.S. Tu nie tylko przód jest źle spasowany ale także prawy tył

 

Pozdrawiam

 

Wtrace i moje 3 grosze do temaru rdzy,rowniez mam e46 z 2002r nigdy nie bita,jezdze nia juz drugi rok i zero rdzy gdziekolwiek

Bardzo Miły Właściciel
Opublikowano

Dołączam zdjęcie książki serwisowej samochodu. Zdjęcie dostałem od sprzedawcy, jest to ostatni wpis dokonany w książce.

 

http://i64.tinypic.com/2agw02q.jpg

 

Wracając do blacharki - co myślicie o zderzaku z tyłu? Wygląda dla mnie jakby miał inny odcień niż reszta auta (mogę się mylić).

Opublikowano
To dzwoń i zapytaj czy widzieli coś takiego. Chociaż to tylko serwis olejowy, więc przyda się kilka wcześniejszych wpisów, chociaż jeden. Nie przysłał więcej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.