Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie chciałbym powitać wszystkich motomaniaków i amatorów street racingu, miło was wszystkich widzieć w jednym miejscu!

 

 

kilka słów o projekcie . a może kilkaset:

Auto trafiło w moje ręce w listopadzie 2013 roku, byłem świadom ze było bite , wskazywał na to na przykład czarny dach który nie powiem, dodawał tez swoistego uroku. Auto zostało kupione od znajomego po krótkim przeglądzie zawieszenia, karoserii, pracy silnika padła decyzja - BIORE JĄ

 

Tak naprawdę już przed zakupem miałem co do tego motoru konkretny plan dołożenia koksu, jednak z racji tego ze miałem pilny wyjazd na miesiąc czasu , auto po krótkim nacieszeniu się, musiało spokojnie poczekać w garażu do lutego, wtedy zacząłem sie nią zajmować.

 

Seria była zdrowa , tak jak fabryka dala na hamowni pokazywało 302 kucyki , dawała już wtedy mega dużo frajdy z jazdy szczególnie dla kogoś kto przesiadł się z land cruisera 3.0 d4d diesla , to tak jak by przestawić się z roweru na motor, jednak plan był planem i nadszedł czas na:

 

UWAGA: jak zapewne wszyscy wiecie, hamownia hamowni nie równa, wiec wyniki mogą się nieznacznie rożnić na rolkach w różnych firmach. stąd wynik w Białymstoku mógł być faktycznie znacznie mniejszy niż cyferki na monitorze

 

STAGE 1

 

po przeczytaniu masy ilości postów na różnych amerykańskich forach mialem mega dylemat miedzy COBB access port a JB4, decyzja zapadła : JB4! z racji możliwości zmiany map w trakcie jazdy bez konieczności wyłączania i włączania zasilania, wszystko było sterowane z poziomu kierownicy, do tego doszedł downpipe i stożki powietrza które były w zestawie na stornie producenta, auto po zmianie stage 1 dostało takiego PIERDOLNI**IA ze urywało łeb, miotało nim jak szatan, to tak jak by dostać zupełnie inne auto, dla amatorów kórzy chcą mieć fajne daily car bez konieczności dalszego koksowania i dłubania przy nim co jakiś czas polecam zostanie przy tym setupie , jest naprawdę warty swojej ceny i mocy

 

podsumowanie:

 

JB4 g5

Downpipe Burger Tuning

Stożki powietrza Burger Tuning

 

hamownia Białystok wynik : 404 kucyki (niutów nie pamietam, ponieważ każda mapa pokazywała inne wartości)

———

 

Po krótkim okresie i zajaraniu się tematem, uzależnienie od koksowania weszło w krew, nieprzespane noce w poszukiwaniu części do auta dały się we znaki, kto dłubie przy autach to wie w jaki sposób to się potrafi wkręcić

 

przyszła pora na

 

STAGE 2

Wleciał za razem intercooler Wagner no i paliwo 100 oktanowe , które robilo naprawdę swoja robotę szczególnie na mapie 7, auto zaczęło lepiej reagować na gaz , nie grzało się tak strasznie i doszedł mega fajny dźwiek zasysania turbin.

 

podsumowanie:

 

Intercooler Wagner

Paliwko 100 oktan Shell

Świece NGK iridium

 

hamownia Białystok wynik: 434 kucyki (niutów jak wyżej, nie pamietam)

 

———

Pare miesięcy jazdy i temat się powtarza, laptop, net, noce, szukanie części i koksu do auta i jest on, pojawił się znikąd , coś co daje autu niezłego kopniaka , powitajcie - METHANOL !

Miałem okazje lecieć do stanów, wiec graty przywiozłem osobiście

wleciał wtedy zestaw do methanolu, charge pipe z otworami na metanol, i pare pierdół które miale możliwość wziąć, mały schładzacz do oleju i oil catch can żeby nie uperdzielić auta przy takich ciśnieniach

 

STAGE 3

 

podsumowanie:

 

Zestaw methanol Cooling Mist zgrany z JB4 , sterowany z kierownicy

Oil catch can

Oil cooling (burgertuning, robi robote mimi rozmiarow)

Charge pipe

 

hamownia Białystok wynik 470 koni niutów było WCH*J koło 750-800

 

jednak JB4 wykrywał przeciążenia i co chwile rozłączał mape z metanolem, tak naprawdę nie mialem okazji tego w pełni sprawdzić z racji tego ze auto nie było przygotowane mechanicznie na taki zestaw , a moja wiedza na temat dłubania była znacznie mniejsza niż teraz, ciesze się, że nie włączałem tego często bo mogłoby wypierdzielić silnik w kosmos

———

 

Auto juz przy stage 3 było potworem ! m3 e90 zostawiało na odległość auta w tyle bez METHANOLU ! jednak wiadomo apatyt rośnie w miarę jedzenia, a że byłem wtedy na masie to lubiłem sobie dobrze zjeść.

 

przyszła pora na kolejny stage, stage, który niestety wyszedł mi bokiem, BARDZO, ale dał mi niezła nauczkę, dlaczego ?

 

ano dlatego ,że nie do końca w pewnym momencie wiedziałem co robie, przyszła pora na rozwiązania customowe i czułem się trochę jakbym błądził w ciemnościach, tu ktoś coś powiedział, tam ktoś coś doradził i sugerując się opinia innych nie sprawdzając i nie drążąc tematu za bardzo zamówiłem części które mnie przerosły, nie byłem po prostu na to przygotowany, w wyniku czego auto bujało się równo rok i 3 dni od warsztatu do warsztatu w poszukiwaniu specjalisty który je ogarnie i który przywróci jemu dawny ład, na szczęście udało mi się znaleść konkretnych ludzi ale o tym za chwile

 

Behold Panowie i Panie, na chwile obecna aktualny

 

STAGE 4

 

Przyszła pora wziąć się za konkretne zmiany, serducho i płucka Beatki

Wleciały hybrydowe turbiny i pełny przelot, auto brzmiało jak … hmmm … nie wiem do czego porównać, ale nie zdażyło mi się przejechać obok kogoś niezauważanym, brzmi jak ryk pędzącej bestii, przelot robi konkretna robotę a i nieraz zdarza mu się puścić soczystą marcheweczkę.

 

Niestety nie do końca ogarniając temat zleciłem budowę hybrydowych turbin które w pierwszej fazie okazały się za słabe i wymagały przeróbki , na szczęście kumaci ludzie i kumaty producent ogarnął temat raz dwa tworząc wypierdzielone w kosmos hybrydowe turbiny które robią robotę jak mało kto , do tego dochodzi przelot idealnie zrobiony na sterowanych klapach

 

podsumowanie:

 

Hybrydowe Turbiny x2 PerunTurbo

Pełny przelot na klapach by BizonGarage

Zęwnetrzna pompa ciśnienia (druga)

 

hamownia Łódź wynik: 471 koni i 602 niuta, po wykresie widać ze jest plaski jak bilardowy stół , moc jest od samego dołu i robi taka robotę, ze tirowcy na CBkach jarają się jak małe dziewczynki kiedy ich mijam.

 

http://i.imgur.com/L2O3Eti.jpg

———

 

Kilka aut wartych uwagi z którymi miałem okazje się mierzyć , bywało różnie , raz dla nich raz dla mnie, wiadomo ze prócz maszyn liczą się umiejętności kierowcy, wymienie te które uważam ze zostały przeze mnie złamane

 

bmw m5 e60

bmw m5 f10

lexus is-f

lexus rc-f (Pan się mocno zdziwił )

bmw m4

bmw m3 e92

mercedes c63

 

Zacznę jeździć z GoPro przyczepioną na stałe żeby zbierać ewidencje.

 

 

————-

 

Auto na chwile obecna jest na semi slickach przód 225 toyo r888 i tyl 235 toyo r888, na seryjnych oponach bądź nie slickowych, nie ma niestety juz jazdy.

 

————

 

Plany związane z autem:

 

auto wymaga pewnej kosmetyki związanej z karoseria, uroki młodszego brata, ale to jest wszystko do ogarnięcia

 

 

Zewnatrz

- naprawa poszczególnych elementów karoserii, nadkole, przedni zderzak, tylni zderzak.

- w ciągu mięsiaca dojdzie customwy body kit, poszerzający nadkola

- stancery na kola żeby wyrównać z nadwoziem

- plastidip bądź folia , kolor turkus z czernią :

http://i.imgur.com/LOfrJIW.jpg

- front lip

- lotka tyl

- naprawa lampy przedniej (dziadostwo paruje )

 

Serducho Beatki:

- Zestrojenie methanolu z ECU ( jak ktoś to ogarnie w białym / wawa , walić jak dym) zestaw jest technicznie sprawny, wszystko działa, jest zamontowany wtrysk do cylindra, niestety nie działa sterownik który był zintegrowany z JB4, wiem ze methanol w tym setupie może dodać nawet do 60 kucyków.

- Listwa zasilająca paliwko , pozwalająca wyciągnąć z tego auta jeszcze więcej (turbiny wytrzymają dużo większe obciążenia, po prostu brakuje paliwa )

- BOV (choć tu mam dylemat , czy jest w ogóle taka potrzeba ? czy nie zaszkodzi? )

 

narazie tyle z modów, chce aby to auto jeździło jeszcze prosto a nie bokiem, chciałbym się zamknąć w magicznej granicy 500 kucyków aby spełnić swój założony pierwotnie cel.

 

————

 

Podziekowania

 

Oto lista osób bez których ten projekt by nie powstał, które włożyły swój czas i swoje serce w prace na Beatka, to dzięki nim ona nie jeździ a wgryza się w asfalt z każdym depnięciem pedału gazu.

 

Bizongarage

https://www.facebook.com/BizonGarage/?fref=ts

[BAD]sko dobra robota z ogarnięciem spawów i zrobieniem klap na przelocie, ich wydech jest po prostu na 5+, plus cenowo, bardzo ale to bardzo konkurencyjny, inne renomowane firmy (nie bede robił antyreklamy) oferowały taki setup za 30% więcej

 

PerunTurbo

https://www.facebook.com/perunturbo/?fref=ts

Hybrydki które wypierdzielają konkurencje w kosmos, na chwile obecna są oferowane 2 stage do tego auta. Michał jest producentem tych cudeniek, zrobią z twojej n54 szatana

 

TC-Performance

https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE/?fref=ts

Panowie którzy grali główne skrzypce ! Bez nich, do dziś bym jeździł warszawskim metrem do roboty i szkoły ! pomoc, wsparcie, merytoryka, wiedza, doświadczenie i masa pomysłów które z początku wydawały się z kosmosu, ale po wprowadzeniu w życie dawały solidnego kicka ! Masz BMW ? wal do nich jak w dym, ja objeździłem 3 miasta zanim do nich trafiłem, a do Łodzi trochę mam !

 

M A Performance

https://www.facebook.com/macomposites/?pnref=lhc

Czarodziej od plastików, pokazujesz mu film , wskazujesz palcem jak małe dziecko - „chce to”. Krzysiek bierze markera, karton, robi wymiar, i za 7-10 dni masz element 1:1 jak z filmu bądź obrazka, nie wiem jak on to robi, ale robi i robi robotę.

to właśnie od niego będę brał customowe poszerzenia progów , lotki i wszystkie inne pierdoły związane z wizualizacja auta, tylni dyfuzor został wykonany właśnie w tej firmie

 

Zaprzal - turbodiesel.pl

https://www.facebook.com/turbodieselpl-chip...830814/?fref=ts

Cierpliwy gość , szczególnie w stosunku do mojej osoby, duża pomoc merytoryczna , duża wiedza, nakierowanie na odpowiednich ludzi no i pożyczenie bawariana.

 

——

 

Na chwile obecna tyle w temacie, łapcie trochę fotek moich kobiet, jednej i drugiej. ;)

 

będę informować o postępach

 

5 i do zobaczenia na ulicy.

 

 

Fotosy

 

http://i.imgur.com/MMxirpSh.jpg

http://i.imgur.com/2H0pQjlh.jpg

http://i.imgur.com/mzPJ4RNh.jpg

http://i.imgur.com/aZh1J5rh.jpg

http://i.imgur.com/OWiENi6h.jpg

http://i.imgur.com/GLOu1Ueh.jpg

http://i.imgur.com/09KaYqNh.jpg

http://i.imgur.com/p4xIPXvh.jpg

http://i.imgur.com/6XFiaOnh.jpg

http://i.imgur.com/AgjYyDgh.jpg

http://i.imgur.com/WwXniJFh.jpg

http://i.imgur.com/Dfzkdw1h.jpg

http://i.imgur.com/fufNqfIh.jpg

http://i.imgur.com/DSmXMnSh.jpg

http://i.imgur.com/r0AvOvch.jpg

http://i.imgur.com/zCG8NuZh.jpg

http://i.imgur.com/X0YUQXIh.jpg

http://i.imgur.com/GBC44dXh.jpg

http://i.imgur.com/vRlxmQkh.jpg

http://i.imgur.com/7sEF8kzh.jpg

http://i.imgur.com/kF4ihhUh.jpg

http://i.imgur.com/9hrADARh.jpg

http://i.imgur.com/RbJCnl4h.jpg

http://i.imgur.com/SaKVcG8h.jpg

http://i.imgur.com/PuyNlf9h.jpg

http://i.imgur.com/8xmXD6dh.jpg

http://i.imgur.com/Ci91O1nh.jpg

http://i.imgur.com/qIyEe3Mh.jpg

http://i.imgur.com/FAkGFmuh.jpg

http://i.imgur.com/0SGV6Kxh.jpg

http://i.imgur.com/XlVwcmvh.jpg

http://i.imgur.com/YiDUKDoh.jpg

http://i.imgur.com/rDj9Pcmh.jpg

http://i.imgur.com/Aqn3Bf2h.jpg

http://i.imgur.com/8u4R7R0h.jpg

http://i.imgur.com/2WVnzIhh.jpg

http://i.imgur.com/RGNz3ZSh.jpg

http://i.imgur.com/iIfgZush.jpg

http://i.imgur.com/dKiT9REh.jpg

http://i.imgur.com/5dpd3p3h.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Musi to isc grubo ale w f10 to ciezko uwiezyc chyba ze tamten odpuscil.

 

RC-F pomaranczowy byl po warszawie ? bo takiego tez objechalem i facet byl mocno zdziwiony.

Nie jechalo to wogule .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.