Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

mam problem z wkręcaniem się auta na obroty. W skrócie, gdy depnę odcina moc i strzela w wydechy przy ok 3,5 tys obrotów, gdy wciskam gaz pomału wkręca się do obrotów maksymalnych. 0 błędów na kompie- wcześniej pojawił się błąd ubogiej mieszanki, aktualnie nie pojawia się nic. Nowe cewki, świece, przepływomierz.

Jakieś pomysły? :roll:

 

lambdy silnik zgaszony:

10587940_988719227849596_853414611_o.jpg?oh=327c636499b492156da80fbd123a92ce&oe=56E387F7

 

lambdy silnik odpalony:

12842557_988719204516265_1229844807_o.jpg?oh=a77e9084770b44bf82b1f050eba6cfa4&oe=56E3B7D4

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nowe cewki, świece, przepływomierz.

Jakieś pomysły? :roll:

 

Myśl jedna - wyrzucone pieniądze na części na próżno.

 

Dalej wyrzuć Inpa i plug-program DIS (ISTA) i zrób test-blok po błądu ubogiej mieszanki paliwowo-powietrznej.

A jeszcze lepiej znajdź generator dymu i dowiesz się gdzie masz zasysanie powietrza

 

P.S. I co cię dziwi w inpa ?

Opublikowano

Kolego,

Pojawiał mi się wcześniej błąd masy powietrza oraz wypadajace zasłony w bank1 - 1i3 cylinder, więc nie sądzę aby kasa poszła w błoto (tymbardziej, że jeżeli chodzi o auta czy motocykl, jestem perfekcjonista :wink: ).

Co do testu z dymem- czy przy lewym powietrzu nie byłoby problemu z falujacymi obrotami, problemem z zimnym startem? U mnie pali od kopa, chodzi rowniutko. Robiłem test psikajac na wszystkie newlargiczne miejsca samostartem- nic nie zauważyłem. Mam jedynie lekki pocenie przy Vacumm, ale to chyba nie ma znaczenia- zajme sie tym w wolnej chwili.

Myślicie, że gdyby pompa dawała za małe cisniene inpa by tego nie pokazała?

Ewentualnie, zauważyłem jeszcze, że ciężko odkręcić korek od oleju- nie wiem czy to zależność ale może mam za duże podciśnienienie? Odmy wymienione na nowe ok 4 miesiące temu- wyglądają ok...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego,

Pojawiał mi się wcześniej błąd masy powietrza oraz wypadajace zasłony w bank1 - 1i3 cylinder, więc nie sądzę aby kasa poszła w błoto (tymbardziej, że jeżeli chodzi o auta czy motocykl, jestem perfekcjonista :wink: ).

Co do testu z dymem- czy przy lewym powietrzu nie byłoby problemu z falujacymi obrotami, problemem z zimnym startem? U mnie pali od kopa, chodzi rowniutko. Robiłem test psikajac na wszystkie newlargiczne miejsca samostartem- nic nie zauważyłem. Mam jedynie lekki pocenie przy Vacumm, ale to chyba nie ma znaczenia- zajme sie tym w wolnej chwili.

Myślicie, że gdyby pompa dawała za małe cisniene inpa by tego nie pokazała?

Ewentualnie, zauważyłem jeszcze, że ciężko odkręcić korek od oleju- nie wiem czy to zależność ale może mam za duże podciśnienienie? Odmy wymienione na nowe ok 4 miesiące temu- wyglądają ok...

Dalej mówić konkretnie i nazywać rzeczy po imieniu - jaki numer błędu był po przepływomierz powietrza , ponieważ błąd może oznaczać nie tylko jego usterka. Inpa ci ciśnienie nie mierzy, do takich rzeczy jest paliwowe manometry. Kiedyś na diesla E60 tak samo był błąd po przepływomierz powietrza - dokładnie "wysoki sygnał", nie został usunięty, dopóki nie zrzucił korekty po przepływomierz w DDE. No i wyżej pisałem ci - zapomnij o inpa, i zrób test-bloki na błędy w Ista.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.