Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! posiadam BMW 318 Ci z silnikiem 2.0 N42 143 konie i silnik ten to tragedia o czym mówic nie muszę. Mam tanio do kupienia 328i 99r kombi, dodam że ja mam cabrio. Czy były by jakieś problemy ze zmianą silnika na 2.8 w moim cabrio?
Opublikowano
Raczej problemów nie ma oprócz tego, że musisz wymienić pół auta aby to wszystko się ze sobą zgrało. Jeżeli ten 328i jest w dobrym stanie to połowę rzeczy już masz.
Opublikowano
Raczej problemów nie ma oprócz tego, że musisz wymienić pół auta aby to wszystko się ze sobą zgrało. Jeżeli ten 328i jest w dobrym stanie to połowę rzeczy już masz.

 

a czyli rozumiem że czekają mnie dodatkowe koszta? całe kombi nie bedzie wystarczające ?

Opublikowano
oczywiście, że będzie. Wszystkie potrzebne rzeczy już masz. Zbadaj dobrze silnik przed swapem żeby nie narobić sobie kłopotu z jakąś padaką
Opublikowano

Sama wymiana w sensie wyjąć silnik wstawić inny teoretycznie nie jest trudna.

Jak silnik 2,8 jest w dobrym stanie, przebieg nie skręcony a vanosy zregenerowane to można się bawić ale do wymiany jest właściwie cały dół, układ wydechowy, hamulcowy, może są różne wały itp.

Opublikowano
Teoretycznie dawca wystarczy ale przecież nie zamontujesz starych tarcz i klocków. Zawieszenie też warto poprawić w końcu przybędzie więcej mocy to przy zabawach lepiej mieć stabilniejsze auto. Tak jak wyżej kolega napisał, jeżeli silnik jest w bardzo dobrym stanie z niskim przebiegiem i w ogóle autko dobrze utrzymane to gra jest warta świeczki.
Opublikowano

Sporo... oczywiście jak na silnik pod swap...

W późniejszym czasie po zmianie mogą się pojawić problemy z odsprzedażą. No chyba, że zostanie w rodzinie do końca.

Opublikowano
Teoretycznie dawca wystarczy ale przecież nie zamontujesz starych tarcz i klocków. Zawieszenie też warto poprawić w końcu przybędzie więcej mocy to przy zabawach lepiej mieć stabilniejsze auto. Tak jak wyżej kolega napisał, jeżeli silnik jest w bardzo dobrym stanie z niskim przebiegiem i w ogóle autko dobrze utrzymane to gra jest warta świeczki.

Jak to nie? Nie takie rzeczy robią mirki w swoich garażach. Nowe tarcze? Po to co komu? Mam nadzieję, że autor wątku nie pójdzie tym tropem.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, właśnie robie takiego swapa tylko w coupe, mam pytanie bo z mojej bmw z 2004r wychodzi inna kostka, która nie pasuje do komputera od 2.8. Próbuje to przelutować ale nie wszystkie kolory są takie same. Pytanie brzmi jak sobie z tym poradziłeś ? Dopiszę jak by ktoś cos takiego chciał zrobić dużo częsci trzeba zmieniac m.in. dyfer, półosie(w 2.8 sa grubsze), wał(również grubszy), wybierak od biegów(w n42 krótksza skrzynia i wybierak dłuższy), stabilizator przedni(2.8 jest większy i siada miska na stabilizatorze), pedał gazu(w 2.8 jest na linke), tarcze są większe i silnik cięższy czyli sprężyny ale to jak kto woli, cały układ wydechowy, komputer, filtr paliwa, i pewnie czegoś zapomnialem. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.