Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem dopiero potencjalnym właścicielem X6. Mam prośbę do osób, które serwisują auta poza ASO i chciały by się podzielić przykładowymi kwotami za takie usługi.

Patrząc na ceny części i materiałów eksploatacyjnych nie widzę jakiś rażących różnic w wydatkach między X6 a A6, czy ktoś to potwierdzi albo wyprowadzi mnie z błędu ??

 

ps.

Tak przyglądając się temu wymarłemu forum X6 doszedłem do wniosku, że chyba warto kupić to auto bo się chyba po prostu nie psuje i nie ma o czym pisać ;)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Temat ważny dla potencjalnych nabywców X5/X6.

Ameryki pewnie nie odkryję, ale każdy powtarzam KAŻDY kto nosi się z zamiarem kupna takiego samochodu (wiek/przebieg) MUSI liczyć się z kosztami tzw. pakietu startowego. Po zakupie od razu samochód poszedł do serwisu (nie ASO) i świadomie poprosiłem o wymiane wszystkiego co należało wymienić. Poszło: filtry, oleje (skrzynia, silnik i most ), płyn hamulcowy, sprężyny obie przód, żarniki ksenonów, ogarnięcie DPF, tylnie poduszki pneumatyczne, poduszka skrzyni i wiele innych drobnych rzeczy. Samochód był sprawdzany w ASO przed zakupem więc wiedziałem co jest do wymiany. Kilka innych rzeczy wyszło w trakcie już naprawy. Reasumując kupno takiego samochodu musi być świadome w przeciwnym razie może zaboleć.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie gniewaj się, ale może napisz, ile Cię wyniósł wspomniany pakiet startowy, chociaż jestem świadomy, że koszty utrzymania są jedne z większych, ale np mniejsze niż RR, czy Porsche.

Sam jestem zainteresowany, bo na wiosnę mam zamiar kupić X6, ewentualnie X5 E70.

Myślę też czasami nad Cayenne około 2010- 2011 rok (chociaż X6 bije go na głowę wyglądem, ale za to prowadzeniem Porsche na plusik lepsze), ale tutaj naprawdę trzeba liczyć się z wydatkami, bo to jednak Porsche.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Nie wiem za co Ty tyle zapłaciłeś...bez przesady chyba że cena auta była niska że względu na te naprawy.Ja kupując E70 wymieniłem oleje ,filtry czyli standard i klocki oraz tarcze tyl to gdzie te 10% zakupu ??:):)Razem koszt wymian ok 3000 a auto za 120.000.I nawet nie byłem autem w ASO na sprawdzianie czegokolwiek bo to bez sensu było.Miernik w dłoń,jazda próbna i lekka negocjacja ceny i tyle.I nie jestem fachowcen od aut tylko zwykłym użytkownikiem

Wiadomo że porsche to inna półka i znajomy za to samo praktycznie zapłacił ok 20.000

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

10% - super, czyli jak kupię szrota za 10000 to pakiet startowy będzie 1000?

 

With mobilephone sent.

Opublikowano

Wydaje mi się że nie przeczytaliście mojej wypowiedzi wyżej. Poduszki tylne (adaptive drive) spręzyny , DPF I klapki, wahacz , oleje płyny filtry i kilka innych rzeczy od połączeń gumowych do żarników ksenonów o aktualnych mapach i kliku zmianach nie wspomne.

 

 

Kicaj pozwolisz że nie skomentuje twojej wypowiedzi .....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no sorki, napisałeś 10% wartości auta, to ile to było?

raczej nie zrozumiałeś mojej aluzji...

Opublikowano
Kolego.....to co wymieniles to nie tzw pakiet startowy tylko ponadprogramowe rzeczy więc zwykle naprawy.Nie mylmy pojęć.Też robiłem poduszki a są takie same w X5 i powiem Tobie że ktoś nieźle na kasę Ciebie naciagnal.Nie moja sprawa ale wystarczyło poszukać lepiej.Nikt nie krytykuje tego że kupiłeś i masz takie auto ale nie mylmy zwykłych napraw z pakietem po zakupie
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla mnie pakiet startowy to to wszystko co trzeba zrobić w danym aucie z danym silnikiem zaraz po kupnie. Czy to inspekcja czy naprawy...

 

 

With mobilephone sent.

Opublikowano (edytowane)

Niech sobie każdy interpretuje jak chce :-:)

Idąc Twoim tokiem myślenia to kupujesz coś co wymaga włożenia od razu sporych pieniędzy czyli sprowadzone wszystko do skrótu CCC przy zakupie .Wtedy takie naprawy rozumiem

Edytowane przez sfinks311
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ano tak to jest - gdy auto jest zaniedbane, albo brak ostatniej historii serwisowej to trzeba więcej włożyć. Gdy auto pewne to na dzień dobry nic nie trzeba.

Ot taki przykład z moich ostatnich 4 zakupów - w każdym z tych aut pakiet serwisowy wyniósł 0, słownie zero, złotych...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja jednak zawsze robie pakiet serwisowy po mojemu:sprawdzenie wszystkiego, co się da jeszcze raz, oleje,płyny filtry, serwis/odgrzybianie klimy, geometria, wyważenie kół,pióra wycieraczek... dokładne sprawdzenie zawieszenia, klocków, tarcz.

Jak mam naprawdę czarno na białym, że to jest zrobione, to tego nie ruszam :mrgreen: , a auta (BMW :D ) kupuję krajowe, w 99% od pierwszego właściciela, serwisowane w ASO. Żonce nowe, ale tam pakiet serwisowy, to mały tuning :mrgreen:

 

Więc zawsze coś dla spokojności jak mawiał Kargul :lol: zostawiam na starcie, ale tylko później cieszę się jazdą.

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.