Skocz do zawartości

f10 535i bujanie i drgania na postoju


adam535i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow,jestem nowy na tym forum, przenioslem sie z e60 na f10....

wiec przesiadlem sie na 535i z przebiegiem 70 tys km, i mam problem z nowa zabawka....

pomijam tysiace zlotych ktore wlozylem od kupna bo auto to anglik i jeszcze od babaja jak sie pozniej okazalo.....

 

po odpaleniu auta na zimnym jak i na cieplym silniku czuć wibracje i buja calym samochodem na postoju,raz bardziej raz mniej...

swiece wymienione, cewki wymienione, olej nowy, obroty nie faluja ,wkreca sie pieknie, zadnych bledow nie generuje, soft

zaktualizowany do ostatniej dostepnej wersji... liquy moly bylo lane i nic...

macie jakies pomysly? czy tak ma poprostu byc ,bo juz nie wiem...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że poducha pod silnikiem uszkodzona wtedy dostaje wibracji, miałem kiedyś tak przy E38 3.0 v8!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

czy to mozliwe ze przy tym przebiegu usiadla poducha? chyba jest troche roboty z wymiana co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
czy to mozliwe ze przy tym przebiegu usiadla poducha? chyba jest troche roboty z wymiana co?

U mnie (525xd) ASO wymieniało poduszki przy przebiegu 50.000 km (gwarancja).

Nie było bujania, ale były drgania na postoju.

 

Z ciekawostek - niektóre silniki mają poduszki ze sterowaniem poprzez komputer (zawierające olej magnetoreologiczny, rozwiązanie podobne do amortyzatorów o zmiennej sile tłumienia).

Nie sprawdzałem ile takowe kosztują, ale pewnie nie mało.

U mnie w każdym razie były klasyczne, olejowe (nie było żadnych wycieków, ale po wymianie drgania ustąpiły).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
czy to mozliwe ze przy tym przebiegu usiadla poducha? chyba jest troche roboty z wymiana co?

U mnie (525xd) ASO wymieniało poduszki przy przebiegu 50.000 km (gwarancja).

Nie było bujania, ale były drgania na postoju.

 

Z ciekawostek - niektóre silniki mają poduszki ze sterowaniem poprzez komputer (zawierające olej magnetoreologiczny, rozwiązanie podobne do amortyzatorów o zmiennej sile tłumienia).

Nie sprawdzałem ile takowe kosztują, ale pewnie nie mało.

U mnie w każdym razie były klasyczne, olejowe (nie było żadnych wycieków, ale po wymianie drgania ustąpiły).

 

jakies sugestie jak to sprawdzic? czuje ze wtopilem z tym autem....:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na początek możesz zerknąć w http://www.realoem.com/ po VIN-ie, żeby zobaczyć czy w ogóle w tej wersji takowe występują.

Alternatywnie możesz zerknąć pod maskę, poszukać poduszek i zobaczyć czy wychodzą z nich jakieś przewody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Napisz mi na priv dokładniej model silnika i rocznik. Jestem w trakcie szukania przyczyny.

 

rocznik 10/10/12 silnik n55 u mnie jakby troche mniej.... po liquy moly... ale czasem buja na zimnym i na cieplym mniej...

 

Czy bujanie jest najsilniejsze rano po odpaleniu? Jeżeli tak to wtryski padły. Jeżeli buja również po rozgrzaniu silnika wówczas możesz mieć nadzieję, że to tylko cewki. Wtryski w tych silnikach nie wytrzymują więcej niż 160 tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Napisz mi na priv dokładniej model silnika i rocznik. Jestem w trakcie szukania przyczyny.

 

rocznik 10/10/12 silnik n55 u mnie jakby troche mniej.... po liquy moly... ale czasem buja na zimnym i na cieplym mniej...

 

Czy bujanie jest najsilniejsze rano po odpaleniu? Jeżeli tak to wtryski padły. Jeżeli buja również po rozgrzaniu silnika wówczas możesz mieć nadzieję, że to tylko cewki. Wtryski w tych silnikach nie wytrzymują więcej niż 160 tys. km.

 

tak bujanie zwykle na zimnym... ale auto ma dopiero 45 tys mil ,to anglik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Ja miałem problem takie jakby nieregularne szarpanie na postoju (na P czy D obojętnie), okazało się, że miałem awarie alternatora, zawieszało się coś i szarpało.

Po regeneracji jakiegoś sprzęgiełka problem zniknął. Ale po paru miesiącach pojawił się nowy, jakby lekkie bujanie na postoju, poduszki pod silnikiem wymieniłem już wcześniej, może tym razem to poduszki od skrzyni? Dodam, że to model f11 2011 N47 2.0d 184ps, przebieg już 325k, ale po wymianie turbo, wtryskow, rozrządu, koła pasowego, no i raz wymiana oleju w skrzyni. Robię tylko trasy A olej wymieniam co 15k motul 5w 30 x-clean+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.