Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
E60 ma troche wiecej elektroniki i zapotrzebowania na prad mi sie wydaje, ale te 15km stalo sie duzo bardziej realne po Twojej wypowiedzi ;)
Opublikowano

Dojechałem bez problemu do mechanika. Sprawdził mi na szybko miernikiem jakim prądem ładuje i wyszło że 14.11V okolo czyli idealnie..mialem nadzieje ze to byl padniety alternator a teraz sie troche poszerzylo co do przyczyn...

Po głowie chodzą mi:

- alternator ładuje ale nie zawsze i za malym prądem czasami (czyli regulator zrypany)

- bylo mokro - zwarcie? Choc kilkanascie ostatnich rozruchow bylo ciezszych wiec mysle ze to nie nagła awaria tylko cos nie zawsze dziala jak powinno

- klema IBS - mam teraz od pasow i poduszek ikony ze awaria systemu. Mialem z tym problem w grudniu ale przeczyscilem drucianą szczotka, przykrecilem na nowo klemy, odpiąłem kilka wtyczek i wpiąłem jeszcze raz i było dobrze. Może dalej coś z tym dziadostwem nie tak.

 

Jutro tak o 10 podepne komputer z inpą, skasuje bledy, odpale go zeby troche pochodzil i sprawdze swieze bledy - moze tam mi wyswietli powod.

Opublikowano

Ładowanie wciąż książkowe, z akumulatorem wszystko ok, odpala normalnie, nie "ciężko".

Znalazłem błąd: 4548 - Power Managment - zarzadzanie pradem ( ladowanie, moduł MPM).

Na chwile obecną przychodzi mi do głowy owy moduł ktory nierzadko sie psuje i odpowiada za podanie sygnału do włączenia ładowania akumulatora + zarzadzanie pradem z klemy IBS. Jesli jeszcze raz cos takiego mi sie stanie to zagłębie sie bardziej. Poki co obserwuje i kupilem prostownik i miernik :D

Opublikowano
Dlugo sie nie pocieszylem bo wrocil problem z grudnia czyli RESTRAINT SYSTEMS FAULT.. klemy odkrecilem, przeczyscilem i zapialem jeszcze raz i nie zniknelo..komputerem skasuje i powinno zejsc, tylko na jak dlugo to nie wiem..
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam, tak. Byłem u mechanika swojego 2 razy po problemie ale nic nie wyszło. Złośliwość rzeczy martwych. Podczas wizyt u mechanika alternator działał jak należy, ale kolejnym razem jak byłem to wyszło że alternator nie działa. Czasami nie ładował i wtedy miałem problem. Po regeneracji alternatora miałem spokój ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.