Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanie czy ten wyciek oznacza koniecznosc wymiany nieszczesnej rurki?

Na czerwono zaznaczyłem miejsce któryndy kapie (ok 1 kropla na 1-2 sek)

http://images77.fotosik.pl/392/c4447ce7dbb55cb5.jpg[/url]

Może ktoś pomoże/ doradzi ?

Opublikowano

Brak pomocy wiec poatowałem forum USA i niestety rurka. Zastanawiam się który paten zastosować

1. http://www.ebay.com/itm/For-BMW-745LI-745I-750LI-750I-B7-X5-Collapsible-Water-Transfer-Pipe-Complete-Kit-/251191738417?hash=item3a7c31c031:g:NAIAAOSwWKtUuUjg&vxp=mtr

2. http://www.ebay.com/itm/BimmerFix-Coolant-Transfer-Pipe-Repair-System-IT-WORKS-OR-YOUR-MONEY-BACK-/171180798120?hash=item27db2bb0a8:g:YakAAOxy4fVTCQZV&vxp=mtr

 

Ten BimmerFIX troche mnie nie przekonuje jednak komentarze ludzi na forach USA juz bardziej. Ponoć to naprawde działa ale trzeba sie przyłozyc.

Nie chodzi o koszta. Czasowo szybciej jest wymienic rurke licząc te min. 24h na schniecie preparatu. Może ktoś miał u nas z tym styczność?

Wszytsko będe robił we wsłasnym zakresie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Według mnie to nie zaznaczyłeś rurki tylko w kółku znajduje się jakiś inny element w oddali.

Ten płyn ma chyba zabarwienie czerwone i może być płynem od wspomagania.

Opublikowano
Dokładnie to różowy bo wymieniałem całość w układzie chłodzenia. Zaznaczyłęm tylko skąd skapywało. Ale po zapoznaniu sie z forum USA wiem jak poznac czy to rurka i niestety trafiło (i tak się tego nie ominie)
Opublikowano (edytowane)

Zdjęcie akurat dla mnie jest mało czytelne.. Ogólnie jak kąpie spod dekla to jest problem rurki. Ja swoją wymienialem (co prawda niepotrzebnie) ale jak potrzebujesz info to daj znac.. Teraz jesteś w PL czy USA? Rurkę w PL możesz brać od sebka. Uszczelki pod kolektor możesz brać elringa - tj chyba 50% ceny Aso. Jakbys gaz zakładał to w sumie roboty by nie było wiele bo jak ktos porzadnie zakłada to i tak kolektor wyjmuje.. :)

 

A ten zapychacz bimmerfix od razu bym przekreślił.

 

***Wypalcowane na szybie. sorki jeśli wystąpiły literówki..***

Edytowane przez bng
Opublikowano

Acha.. Ja akurat bralem rurkę od Sebka z 7er.

 

***Wypalcowane na szybie. sorki jeśli wystąpiły literówki..***

Opublikowano
Przyjechałem do pl zrobić z autem. Niedługo wracam. Rurkę kupiłem w USA więc ja wymienię. Z tego co widziałem przy rurce cieknie głównie z tej dziurki obok pompy wody a u mnie leje bardzo dużo już ale nie widzę żeby coś z dziurki leciało choć sama w sobie widać że jest mokra. Przepraszam za opis jak z pornosa.
Opublikowano
witam przy jakim przebiegu zaczynają się problemy z rurką,u mnie puki co płynu nie ubywa ale powoli trzeba odłożyć grosza na wymianę
Opublikowano
Z tego co piszą producenci rurek czy bimmerfix od 40k mil użytkownicy natomiast ok 100k mil mój ma 78k mil więc zależy zapewne od użytkowania i może trochę od klimatu w jakim auto jeździ. Mój to Floryda.ogólnie jeśli jesteś ogarnięty i nie sprzedajesz już auta to można sobie to ogarnąć poniżej 1000zl także polecam rurkę kupić w USA i niech czeka na półce na swoją kolej bo na pewno taki moment przyjdzie. Reszta części spokojnie dostępna w pl . mnie nurtuje sprawa tej pokrywy że zintegrowana uszczelka która kosztuje ok 300zl czy nie można zdrapac uszczelki i nałożyć jakaś dostępna w sklepach w tubie? Przecież tak się robi przy dyfrze i nie ma problemu z tym więc i tam by chyba działało
Opublikowano

Siema radek79,

U mnie robili rurke na gwarancji przy przebiegu około 90k. Teraz mam 260k i robiłem ja miesiąc temu. Tu masz wykaz części, które będą Ci potrzebne:

1. rurka ze Zgorzelca, która jest z oringami,-na Pw podam Ci numer do Sebastiana, który takie posiada.

2. pokrywa z uszczelką: 11 14 7 507 278,

3. przewrót powrotny: 11 51 1 439 976,

4. uszczelka metalowa kolektora x2: 11 61 7 521 181,

5. przewód odpowietrzający z trójnikiem: 17 12 7 542 540,

6. zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego: 17 13 7 542 986,

7. oring nastawnika Valvetronic'a x2: 07 11 9 903 596.

Masz więcej pytań, to pytaj śmiało.

Pozdro,

Internet

 

witam przy jakim przebiegu zaczynają się problemy z rurką,u mnie puki co płynu nie ubywa ale powoli trzeba odłożyć grosza na wymianę
Opublikowano
Z tego co piszą producenci rurek czy bimmerfix od 40k mil użytkownicy natomiast ok 100k mil mój ma 78k mil więc zależy zapewne od użytkowania i może trochę od klimatu w jakim auto jeździ. Mój to Floryda.ogólnie jeśli jesteś ogarnięty i nie sprzedajesz już auta to można sobie to ogarnąć poniżej 1000zl także polecam rurkę kupić w USA i niech czeka na półce na swoją kolej bo na pewno taki moment przyjdzie. Reszta części spokojnie dostępna w pl . mnie nurtuje sprawa tej pokrywy że zintegrowana uszczelka która kosztuje ok 300zl czy nie można zdrapac uszczelki i nałożyć jakaś dostępna w sklepach w tubie? Przecież tak się robi przy dyfrze i nie ma problemu z tym więc i tam by chyba działało

 

Siema tomo220,

Pokrywa z uszczelką: 11 14 7 507 278 -dokładnie w ASO tyle kosztuje. Lepiej kupić nowa :D

Ja będę robił teraz wymianę uszczelek pod deklem zaworów i mógłbym Ci zamówić ten dekiel, wtedy będzie zniżka, ale chyba jesteś w Stanach...Jeślli tak, to ja robiłem zakupy w ECSTuning: https://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/11_14_7_507_278/ ceny sie zaczynają od $58.95. Powinieneś też inne części też wymienić: w poście wyżej je wymieniłem.

Pozdro,

Internet

Opublikowano
Jestem w pl do świat. Po co wymieniać przewód odpowietrzajacy? Jest on 1razowego użytku? No i po co wymieniać zbiornik wyrownawczy skoro mój jest całkiem ok? Miałem kupić części w USA ale za wysyłkę bym zapłacił i ceny by mi się wyrownaly z pl więc kupiłem sama rurkę na Ebay i czekam na wysyłkę
Opublikowano (edytowane)
witam u mnie puki co sucho nic nie cieknie płynu nie ubywa,mam pytanie tylko co do koloru płynu,u mnie po użyciu strzykawki ze zbiorniczka jest bezbarwny płyn,specyfikacja płynu to -40 stopni,wymieniony w 2013 roku,u kolegi w 3.0 ma zabarwienie czerwone Edytowane przez radek79
Opublikowano
Jestem w pl do świat. Po co wymieniać przewód odpowietrzajacy? Jest on 1razowego użytku? No i po co wymieniać zbiornik wyrownawczy skoro mój jest całkiem ok? Miałem kupić części w USA ale za wysyłkę bym zapłacił i ceny by mi się wyrownaly z pl więc kupiłem sama rurkę na Ebay i czekam na wysyłkę

W przewodzie odpowietrzajacym jest plastikowy trójnik, który koroduje i peką. Jak będziesz wymieniłą rurkę, to masz wszystko na wierzchu i wskazane jest, aby wymienić. Niestety, trójnika samego nie kupisz w ASO-tylko z przewodem odpowietrzającym jest. Możesz kupić u gazowanika, na przykład, metalowy zamiennik, ale mnie się nie udało :(- zwykle są większe z ramionami pod równymi kątami. A tam, ma być w kształcie litery "Y". Podaj numer tel na PW, to Ci podeśle mms zdjecie tego trójnika. Zbiornik wyrówwnawczy też koroduje i zanieczyszcza płyn. Odkręć korek, dotknij wewnętrznej części zbiornika i będziesz wiedział o czym piszę :)

Opublikowano
witam u mnie puki co sucho nic nie cieknie płynu nie ubywa,mam pytanie tylko co do koloru płynu,u mnie po użyciu strzykawki ze zbiorniczka jest bezbarwny płyn,specyfikacja płynu to -40 stopni,u kolegi w 3.0 ma zabarwienie czerwone

 

Jaki masz przebieg? Może rurka już była wymieniana.

Mechanicy w ASO mi powiedzieli, że układ chłodniczy jest wrażliwy na inne płyny niż ten z ASO :D Ale, dodali też, że niebieskie zamienniki są OK :D

Opublikowano

Jak kupi metalowy to już nie ma znaczenia czy 90st czy Y.. Oczywiście cena ta sama więc lepiej kupić Y i naprężenia będą mniejsze. Zawsze dpdatkowo możesz na zaś kupić przewód o odpowiednim przekroju..

 

Przykład troknika o którym piszemy:

http://allegro.pl/rozdzielacz-pneumatyczny-8mm-trojnik-najtaniej-i5085592307.html

 

Na 99% to 8mka ale może internet jeszcze potwierdzi..

 

Co do rurki to nie tylko przebieg ale pewnie i wiek ma znaczenie bo siada przecież gumowy oring..

 

Zbiornika też bym nie kupował.. A co do brudu to przecież można go wymontowac i poczyscic.. :)

 

***Wypalcowane na szybie. sorki jeśli wystąpiły literówki..***

Opublikowano

Acha.. Jak bede na kompie to sprawdzę listę. Nastawnikow valvetronika nie trzeba ruszac choć oczywiście miejsca jest niewiele (ale bez wyjmowania listy wtryskow się z tego co pamiętam w tym przypadku nie obedzie)..

 

***Wypalcowane na szybie. sorki jeśli wystąpiły literówki..***

Opublikowano

z tego wynika, że BMW robi straszne dziadostwo:) skoro zbiornik do wymiany w 6 letnim aucie ot tak bez wycieków i uszkodzeń.... Padają wszelkie uszczelnienia których ceny to kilka groszy a wymiana idzie w tysiące.... trochę to wygląda na celowy zabieg skoro po tylu latach brak poprawy i brak napraw na koszt bmw. Szkoda bo ogólnie to ten silnik trwały prawie jak ten w mercedesie beczce. No nic trzeba wymienić to co obowiązkowe i czekać na kolejną uszczelke/ oring.

Lekki offtop: chyba producent uszczelek do bmw z tego okresu nie został poinformowany przez BMW o temp. pracy silnika i może to powoduje nieszczelności.

Opublikowano
Jak kupi metalowy to już nie ma znaczenia czy 90st czy Y.. Oczywiście cena ta sama więc lepiej kupić Y i naprężenia będą mniejsze. Zawsze dpdatkowo możesz na zaś kupić przewód o odpowiednim przekroju..

 

Przykład troknika o którym piszemy:

http://allegro.pl/rozdzielacz-pneumatyczny-8mm-trojnik-najtaniej-i5085592307.html

 

Na 99% to 8mka ale może internet jeszcze potwierdzi..

 

Co do rurki to nie tylko przebieg ale pewnie i wiek ma znaczenie bo siada przecież gumowy oring..

 

Zbiornika też bym nie kupował.. A co do brudu to przecież można go wymontowac i poczyscic.. :)

 

***Wypalcowane na szybie. sorki jeśli wystąpiły literówki..***

Byłem przekonany, że właśnie taki będzie OK, ale po założeniu okazało się, że przewody się wyginają, bo nie ma odpowiedniego kąta. Musi być z odpowiednimi kątami oraz odpowiedniej wielkości, ponieważ wchodzi miedzy kolektor i przepustnice. 6mm.

 

Podobno, też ma znaczenie jakiego płynu się używa. Zalecany jest niebieski i najlepiej z ASO :D

 

Wewnątrz zbiornika wyrównawczego, na jego ścianach jest skorodowany plastik i osady. Oczywiscie, można osady wyczyścic, ale z korozją plastiku już jest wiekszy problem, ponieważ on ciągle koroduje. Ja wymieniłem, aby nie mieć już problemu oraz aby wszystko grało :D

Opublikowano
z tego wynika, że BMW robi straszne dziadostwo:) skoro zbiornik do wymiany w 6 letnim aucie ot tak bez wycieków i uszkodzeń.... Padają wszelkie uszczelnienia których ceny to kilka groszy a wymiana idzie w tysiące.... trochę to wygląda na celowy zabieg skoro po tylu latach brak poprawy i brak napraw na koszt bmw. Szkoda bo ogólnie to ten silnik trwały prawie jak ten w mercedesie beczce. No nic trzeba wymienić to co obowiązkowe i czekać na kolejną uszczelke/ oring.

Lekki offtop: chyba producent uszczelek do bmw z tego okresu nie został poinformowany przez BMW o temp. pracy silnika i może to powoduje nieszczelności.

Jakby producenci aut, ciągle projektowali i wykorzystywali materiały, które będą OK po upływie gwarancji, np. 10 lat, to by nie zarabiali pieniążków na częściach/serwisie. Oczywiście, ceny stali i materiałów do produkcji uległy zmianie... oraz wiele czynników wpływa na jakość oraz cenę :D

Opublikowano
Nie traktujcie tego co pisze o tym czy trzeba wymieniać uszczelki czy inne takie, że chce na siłe oszczędzić ale po prostu nie chce na siłe wspierać BMW w ich błędach i zastanawiam się nad domowymi a może i skuteczniejszymi rozwiazaniami no i przede wszystkim tańszymi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.