Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vehicle Identification Number WBA5J31050D710231

Type 5J31

Model 520d - EUR

Development Code F11 (MUE)

Chassis TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine N47T

Displacement 2.00

Power 135

Drivetrain HECK

Transmission AUT

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Leder Dakota/df Venetobeige - LCDF

Production Plant DINGOLFING

Production Date 2013-10-21

 

 

 

Standard Equipment

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

2K1 Alloy Wheels V-spoke 236 Lm Raeder V-speiche 236

4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend

4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

 

 

 

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung

302 Alarm System Alarmanlage

316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

386 Roof Rail Dachreling

4UR Ambient Light Ambientes Licht

418 Luggage Compartment Package Gepaeckraumpaket

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

5AG Lane Change Warning Spurwechselwarnung

5AT Driving Assistant Plus Driving Assistant Plus

5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose

6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf

6AE Teleservices Teleservices

6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services

6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information

6AN Concierge Services Concierge Services

6AP Remote Services Remote Services

6NR Apps Apps

6NS Convenience Telephony With Extended Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon

6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf.

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

610 Head Up Display Head-up Display

676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem

698 Area-code 2 Area-code 2

7XP Navigation Package Connecteddrive Navigationspaket Connecteddrive

761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate

8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz.

8TH Speed Limit Info Speed Limit Info

8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz

9BD Businesspackage Businesspackage

 

http://bimmer.work/image.php?vin=d710231&view=ex

http://bimmer.work/image.php?vin=d710231&view=in

Opublikowano
Potwierdzić przebieg i jechać oglądać. Wygląda świetnie :cool2: Rozglądam sie za podobną ale ja jestem dziwny i interesi mnie manual :mrgreen: ( zaraz Mnie pojadą ) :P
Opublikowano
Majac dwie e60 automat i manual,takze lepiej mi sie jezdzi manualem. Na pewno mniej stresowo,auta sa coraz to starsze i automaty beda sie sypały i niestety naprwa troche kosztuje
  • Moderatorzy
Opublikowano
Weź historię od Dray-a bo nie jest tak kolorowo, miał szkodę i przebieg też nie bardzo, no chyba że nieużywany przez długi czas;)
Opublikowano
Cały mokry zaraz po myciu to nic nie widać na zdjęciach

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Majac dwie e60 automat i manual,takze lepiej mi sie jezdzi manualem. Na pewno mniej stresowo,auta sa coraz to starsze i automaty beda sie sypały i niestety naprwa troche kosztuje

 

Co Ty kolego za głupotki opowiadasz. Używane 6HP kosztują grosze, bo się nie psują prawie w ogóle. Podaż przewyższa popyt. A w manualu masz sprzęgło i koło dwumasowe. Policz ile kosztuje wymiana tego. Decydowanie się na manual w przypadku E60 a tym bardziej F10 zalatuje już z lekka paranoją, bo te skrzynie praktycznie się nie psują. Jakbyś jeszcze napisał, że nie chcesz automatu w Audi albo VW, w przypadku DSG albo Multitronica, to bym przytaknął. Jak można z własnego wyboru dzień w dzień kilkaset razy wciskać sprzęgło i machać wajchą to chyba nigdy nie zrozumiem. Szkoda, że w F10 nie można mieć szyb na korbę, bo tez pewnie by się chętni znaleźli, bo zawsze przecież elektryka może się zepsuć. :duh:

Opublikowano
MMW Koło dwumasowe możesz śmiało porównać do konwertera, i wcale tak taniej on nie wychodzi dodając olej, a eksploatują się w podobnych zakresach km, więc argument żaden.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za 2-3 tys. złotych kupujesz kompletną skrzynię 6HP albo 8HP w idealnym stanie. O czym Ty w ogóle piszesz? Jaki konwerter? Skrzynie 6HP i 8HP jeżeli systematycznie co 60-80 tys. km wymienia się olej, zrobią 300-400 tys. km bez problemu.

 

Do manualnej skrzyni kompletne sprzęgło kosztuje około 1000zł, koło dwumasowe około 2300 zł. Nawet zakładając, że skrzynia automatyczna się zepsuje to koszt jej wymiany odpowiada tym dwóm wyżej wymienionym elementom. Generalnie w przypadku samochodu za 100 tys. złotych przejmowanie się awarią wartą 3-4 tys. złotych, kosztem wajchowania jak idiota tysiące razy tygodniowo, jest po prostu śmieszne.

Opublikowano
mmw, ja zdecydowałbym się na manuala tylko dlatego że lubie. W ogóle nie patrze przez jakieś stereotypowe gadanie że automaty się sypia itp. Jeżdże i manualem i automatem i bardziej odpowiada mi manual :wink: Dla jednych dziwne - trudno, jestem dziwny :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
miał szkodę

Lewy tył :?: :norty:

mmw Dla jednych dziwne - trudno, jestem dziwny :P

Uważam że nie jesteś dziwny tylko wiesz czego chcesz , Ja też dla siebie jeśli mam taką możliwość zawsze wybieram manual ! :D

Opublikowano

Autonomiczne auta zbliżają sie dużymi krokami i za chwilę nawet używanie automatu bedzie uważane przez niektórych za paranoje a nas "manualowców" pewnie do psychiatryka będą wysyłać :nienie:

Luz chłopaki każdy lata czym lubi.

– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)

– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.

M. Bułhakow

Mistrz i Małgorzata

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.