Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej pytnie do znawców. Ostatnio podczas zapalenie mojego e46 323i 99r. zauważyłem przeciągły charkot z silnika gdzieś z okolic paska klinowego ale tak jakby powyżej coś jakby rzężenie. Zastanawiam się co może być tego powodem. Znajomy powiedział że albo jakaś rolka/napinacz albo możliwe ze to pompa wody siada. Zrobiłem kilkunastosekundowy filmik na którym wtdaje mi się że to słychać, może ktoś z was miał podobny problem i będzie mi umiał pomóc, ostatnio też dolewałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego (około 300 ml) ale pomyślałem że jest to związane z tym że kilka miesięcy temu wymieniałem cały płyn w układzie i nie do końca go odpowietrzyłem. Plam pod samochodem nie zauważyłem. Nagłych skoków temperatury też nie - tak jak zawsze dochodzi do połowy wskaźnika i stoi. Jak można jeszcze sprawdzić co to może być? Z góry dzięki za pomoc.

 

http://www12.zippyshare.com/v/iVZDm6mk/file.html

Edytowane przez Molpyd
Opublikowano

Jesteś od dwóch lat na forum i nigdy nie zajrzałeś do regulaminu, żeby wiedzieć jak poprawnie zatytułować wątek. :duh: :duh:

Bez zmiany temat poleci do kosza.

Opublikowano

Przepraszam kolegę, rzeczywiście dałem ciała - już zmienione.

 

Aktualizacja - W okolicach lewej lampy na osłonie widzię wycieki płynu, rozpoczynam misję rozpoznawczo - diagnostyczną. Denerwuje mnie ten układ chłodzenia bo jakieś 4 miesiące temu wymieniałem cały zbiorniczek wyrównawczy i z 2 węże, Sam jestem ciekawy co to może być, ale ubytki w płynie w ciągu miesiąca, te dziwne odgłosy obok paska chyba będzie trzeba wymienić pompę :/ co myślicie?

Opublikowano
Hej dzięki za odpowiedź, po wymianie tych rolek obroty się unormowały? Mam coś podobnego do ciebie ale podejrzewam pompę wody.
Opublikowano

Hej Sciągnołem pasek klinowy i okazało się że to napinacz tak szurczy. Chcę kupić nowy a tu niespodzianka w katalogu części są 2 rodzaje tych napinaczy, w ofercie kupna tak samo

 

http://www.autoteile-teufel.de/BMW-3-E46/Riemenspanner-Keilrippenriemen/?vehicleId=9091&categoryId=4066

 

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AM33-USA-04-1999-E46-BMW-323i&diagId=11_2205

 

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AM33-USA-04-1999-E46-BMW-323i&diagId=11_2190

 

Jeden jest tak jakby z takim amortyzatorem a drugi taki zywkły który miałem założony. Obydwa mają ten sam numer części. Nie wiecie może na czym polega różnica pomiędzy nimi? Zamówie ten tańszy bo wygląda identycznie jak ten mój, ale zastanawia mnie dlaczego są 2 rodzaje tych napinaczy?

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.