Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Siema mam taki problem z moja bema otóż nie cały miesiąc temu wymieniłem świece ostatnio jakieś tyg nie załącza odrazu świeć kiedyś normalnie było słychać ze sie grzeja a ostatnio wgl po przekręceniu kluczyka nic i dopiero gdzieś za 4 razem swiece grzeja i odpala a dzis wgl nei chcą się włączyć i nie moge odpalić, co to może być? Edytowane przez Grandzik
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki silnik? M47 czy M47N? Jak pierwszy to przekaźnik, jak drugi to sterownik. Podepnij pod kompa z inpa i sprawdź błędy. Dopisz 318d do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
M47 D20TÜ nie mam teraz jak podłączyć bo swojego nei mam a do mechanik nie mam jak podjechać ,a tak po za tym przy wiekszej temperaturze powinien chyba odpalic?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli sterownik pewnie do naprawy/wymiany, bez podłączenia pod kompa to trudno coś więcej radzić..pompę progową słychać? Czy wtedy jak nie odpala to nie?

Jeśli to wina sterownika to powinien odpalić jak będzie wyższa temperatura, ale pewnie nie bez trudu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak ty słyszysz że świece się grzeją?!? Jak jest sterownik, to nawet nie słychać kiedy się załączają, jakbyś miał przekaźnik to może i coś byś usłyszał. Przy sterowniku to nawet nie widać że grzeją, bo ta kontrolka nie ma nic wspólnego z grzaniem świec. Jedynie gdzie można to zobaczyć to w programie diagnostycznym. Jedyne co możesz słyszeć w aucie po przekręceniu kluczyka to pompę progową i to koniec. Podłączasz pod kompa, skoro masz nowe świece, to jeżeli będzie jakiś błąd świec, znaczy że sterownik jest do wymiany. Świece w silnikach ze sterownikiem nawet latem działają, tylko krócej i słabiej. Gdzię tu na forum było info jak to wygląda dokładnie.
Opublikowano
A jaki zwiazek ma ta pompa ze swiecami albo mrozem? Bo gdy miałem przepalone świece i były mrozy to nie paliła i nie było jej słychać a gdy nastała odwilż normalnie pompka działała i odpalił. Więc teraz co z tą pompką? Bo po wymianie świec wszystko normalnie działało. W sobote jeszcze przy mrozie -4 było to samo ale za czwartym razem jak przekręciłem kluczyk odpalił postał 3 godziny na mrozie i potem normalnie wszystko chodziło, na ciepłym zapala normalnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak pali za 4 razem przy -4 to jest cos nie tak. Pompa ze świecami nie ma nic wspólnego. Zdrowy silnik przy takiej temperaturze odpala i z uszkodzonymi świecami bez większych problemów. Przynajmniej mój. Jak z jakiegoś powodu nie chce odpalić to powinien zostać ślad na kompie z jakiego powodu . Najlepiej podłączyć pod kompa i zobaczyć. Przykładowo jak u mnie padła pompa to nie było jej słychać i na kompie błąd 4b90, jak świece lub sterownik spalone to również komp o tym informuje (tylko nie mówi co dokładnie). Miałem błąd trzech świecy to przy -8, -10 zaczynały się grubsze problemy z odpalaniem.

Filtr paliwa może dawno nie wymieniany i syf ci tam przymarza.

Opublikowano
Filtr to raczej nie dzis przy 0.5 nie odpalił więc nw co to może być no ewentualnie te przekazniki ale nie mam wgl pojecie jak do nich dojsc wgl nie załancza sie ta pompa
Opublikowano

Przede wszystkim to czy Ci rozrusznik kręci ?

Spróbuj kilka krotne kluczykiem przekręcać na zapłon bez zakręceniem rozrusznikiem i słuchaj czy pompa się uruchomi.

Przekaźnik od klaksonu i od pompy są takie same to możesz je zamienić miejscami.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Są za schowkiem pasażera, trzeba go wykręcić. Są tam z tego co pamiętam trzy przekaźniki. Ale tylko dwa identyczne, trzeba je zamienić.
Opublikowano
Rozrusznik kręci, co do przekręcenia kluczyka próbowałem pare razy i nic, co do tych przekaźników do jak sie od nich dostać bo wczesniej chyba sa jeszcze bezpieczniki?
Opublikowano
Jeszcze co do pompy progowej to wątpie zeby to była ona po przy cieplłym silniku auto zapalało normalnie i wszystko załączało
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłącz pod kompa z INPA. Nie ma opcji żeby nie było błędu.
Opublikowano
to kup interfejs i sam sobie podłącz

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.