Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,dzis stanal mi samochod w polkowicach woj dolnoslaskie.

Prawdopodobnie pompa potrzebuje pomocy co do diagnozy i ewentualnej naprawy kogo polecacie ? warsztat mechanik? PILNE mialem jechac z rodzina na ferie teraz siedze?

Auto nie pali jak juz zapali nie reaguje na gaz trzesie silnikiem...

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano

wlasnie nie moge inpy podpiac :( co za lipa zabralem komputer bez inpy ale pracuje nad tym

moze ktos z okolic ma inpe? disa czy bosh serwis w Zarach regeneruje pompy vp44 ?

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano

Skoro nie masz dostępu pod inpę . Podłącz jakiś uniwersalny sprzęt, pompa powinna normalnie wyjść .

 

Jak masz jakiś zestaw kluczy przy sobie (ja mam zawsze) sprawdź czy paliwo dochodzi do filtra , możesz sprawdzić czy ciśnienie na wtryski idzie .

Opublikowano

mam klucze ze soba sprobuje odkrecic ale przy probie odpalenia slychac wlasciwie sam rozrusznik

a jezeli odkrece pokrywe filtra paliwa i bedzie badz nie bedzie tam paliwa to wtedy na 100% pompa?

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
a jezeli odkrece pokrywe filtra paliwa i bedzie badz nie bedzie tam paliwa to wtedy na 100% pompa?

 

Czy pompa czy nie pompa paliwo i tak powinno tam byc jezeli go nie bedzie to mogla pompka w baku pasc lecz sprawna VP44 powinna sama z baku zassac paliwo.

Mowisz ze silnik kreci i slychac sam rozrusznik rozumie ze kreci tak lekko na sucho to znaczy ze nie podaje paliwa. No sprawdz czy w tym filtrze jest paliwo i popusc nakretki na przewodach przy wtryskach i niech ktos kreci rozrusznikiem i zobacz czy pojdzie paliwo.

Opublikowano

podlaczylem inpe blady

8 swiec glow device

70 control unit injection pump(comunication)

5 needle motion sensor

 

w tej kolejnosci

 

czy to moze byc sama elektronika?

ewentualnie jak to sprawdzic?

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
8 swiec glow device

świece i tak powinien odpalic

 

70 control unit injection pump(comunication)

 

błąd komunikacji ze sterownikeim pompy z tym bledem napewno nie zapali obstawiam ze padł sterownik no moze bedziesz mial duzo szczescia i wypiela sie wtyczka lub sie cos przetarlo ale watpie dobierz sie do pompy.

 

5 needle motion sensor

to jest blad wtrysku sterującego tez powinien zapalic bo jezeli sterujacy niesprawny to vp44 bierze jego role

 

Czuje ze do wymiany bedziesz mial tyrystor w sterowniku i standardowo wymiana zaworu dawki paliwa bo sie pewnie przycina

Opublikowano
To obadaj moze sie wtyczka wypieła lub kabel przetarł. Możesz spróbowac zdemontowac sam sterownik skoczyc do jakiegos elektronika niech wymieni tyrystor i zobaczysz co bedzie
Opublikowano

a co wy na takie uslugi ?http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp44-bmw-320-d-e46-0470504005-i5999316089.html jezeli mam zregenerowany sterownik to taka pompa 1200 zl podobno na czesciach boscha

Czy taka pompe trzeba pozniej adaptowac w samochodzie? czy wystarczy jej wlozenie?

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
a co wy na takie uslugi ?http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp44-bmw-320-d-e46-0470504005-i5999316089.html jezeli mam zregenerowany sterownik to taka pompa 1200 zl podobno na czesciach boscha

Czy taka pompe trzeba pozniej adaptowac w samochodzie? czy wystarczy jej wlozenie?

 

 

Myślę , że innych części oprócz Boscha do tych pomp nie ma , po za tym to Bosch Service .

Jeśli za 1200 zł sprzedadzą Ci pompę zrobioną mechanicznie to bierz ! Bo sterownik naprawisz za 250-350 zł i cała regeneracja zamknie się w kwocie 1500 zł więc jesteś 600-700 zł do przodu .

Bodajże trzeba zrobić reseta Disem , ale i bez tego odpali .

Opublikowano

tak dzis bedzie regenrowany sterownik a pozniej jak to nie pomorze to kupuje ta pompe przez neta a sterownik przeloza juz zregenerowany

rozmawialem z bardzo szanowanym tutaj forumowiczem odnosie tych pomp i mowil ze to jest tak tanio pewnie bo nie na orginalnych czesciach o czlowiek w boshu mowil zeby sie popukal w glowe bo niema nieorginalnych czesci tylko ori.Tak dla informacji

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
czy ktos wie jak ustawiony powinien byc czujnik halla w pompie? po demontarzu sterownika? podobno w pozycji najwyzszych obrotow ? prosil bym o instrukcje jaka to pozycja.
wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
czy ktos wie jak ustawiony powinien byc czujnik halla w pompie? po demontarzu sterownika? podobno w pozycji najwyzszych obrotow ? prosil bym o instrukcje jaka to pozycja.

o jakie ustawienie ci chodzi?? w pomie?? jezeli tak to przykrecasz go tam gdzie byl (tam nie ma regulacji) w miare mocno sruby dociagajac. Mowiles ze aso robi auto to tam nie wiedza??

Opublikowano
nie aso tylko as bmw :) wlasnie dzis patrzylismy ze tam nie ma regulacji ale gostek ktory regenerowal sterownik napieral zeby go jak najbardzij do przodu przesunac. Dzis o 12 bedziemy odpalac zobaczymy
wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
zamontujcie tak jak byl ja tam regulacji nie widzialem i nie slyszalem o przesuwaniu tylko montaz w swoje miejsce przesuwanie nic nie da a raczej jego niepoprawny montaz moze sie bardzo zle skonczyc dla pompy
Opublikowano

wiec tak samochod zrobiony ale niestety nie ma mocy podlaczylem pod kompa i wywala blad air mass meter na podlaczonym przeplywomierzu nawet mi zgasl jak go odlczylem to juz dziala rowno ale nie ma przyspieszenia narazie kupilem spray do przeplywki zobaczymy innych bledow nie wywala w inpie. Czy cos jeszcze mozna z tym zrobic? podejrzewam tez elektorzaworki bo mialem jeden do wymiany wczesniej

 

ok przeplywka wyczyszczona nie ma bledu zostaly tylko elektrozawory chyba obydwa bo turbina sie w ogole nie zalacza

Pytanie czy ten elektorzawor od egr jest wogole potrzebny sprawny?

 

auto postalo troche i ma mula obroty raz faluja dymi na bialo + dziwnie pachnie z rury wydechowej nawet mu sie zdarza zgasnac :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
Od stania to by mula nie dostał. Pompa napewno dobrze ustawiona?? Czym smierdzi z rury?? Zobacz czy plyn nie ubywa. Co do zaworka egr to potrzebny i nie potrzebny jak masz sprawny uklad egr i niech zaworek taki bedzie jesli nie to zaslepic egr i zaworek na upartego wsio i podcisnienia zaslepic ale bedziesz mial blad egr. A turbina sie nie zalacza tylko pracuje caly czas zobacz czy sztanga pracuje przy turbo i zrob live data w inpa najlepiej filmm nagraj i wrzuc na youtube
Opublikowano

co rozumiesz przez dobre ustawienie pompy? wyciagany byl tylko sterownik a wiec nic sie tam nie powinno przestawic mam racje? z rury smierdzi nie spalona ropa i kopci na bialo szaro Dzis wrzuce live data z tym ze na biegu jalowym bo nie wiem czy uda mi sie tym autem ruszyc... ogolnie plan jest taki zeby zostawic samochod i wracac innym do domu300km w nastepnym tygodniu ma byc przegladany uklad paliwowy i ewentualna diagnoza.

Uklad paliwowoy byl odpowietrzony pod autem sucho, przed ta akcja auto chodzilo prawie wzorowo a napewno nie dymilo. Dzwonilem do serwisow bosha i diagonoza przez telefon to zatarty tloczek i stad ten niedobor paliwa na niskich obrotach.

Jezeli zdecyduje sie na regeneracje mechaniki pompy to musze byc pewny ze to napewno to wiec kazda porada bedzie mile widziana .

Pzdr.

 

Jest tu ktos z dolnoslaskiego ? Polkowice?

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
Coś mi się poylilo ze pompe wyciagales. A pod sterwonikiem zalozyliscie nowe uszczelki ida tam dwie? Zrob live data i postaraj sie tez podczas jazdy i na jalowym na zimnym i na rozgrzanym wszystkie wartosci nagraj te z danymi przeplywki tez do nagrywania ekranu polecam hyperCam
Opublikowano

dzis odlaczylem przeplywke i auto odzylo jezdzi w miare normalnie nie kopci nie wiem co mam myslec zaraz nagram film moze cos poradzice

a i dolalem mixolu do ropy

czy to mozliwe? ze samochod odzyl?

 

z odlaczona przeplywka
wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
dzis odlaczylem przeplywke i auto odzylo jezdzi w miare normalnie nie kopci nie wiem co mam myslec zaraz nagram film moze cos poradzice

a i dolalem mixolu do ropy

czy to mozliwe? ze samochod odzyl?

 

z odlaczona przeplywka

 

Być może masz uszkodzoną przepływke , na konkurencyjnym forum jest poradnik jak zrobić dziurkę dzięki której przepływomierze odżywają .

 

Mi się wydaje , że pompa i tak u Ciebie siedzi , a sama naprawa sterownika owocuje tym , że auto chodzi jak chce , obym się mylił , ale awaria pompy i przepływki na raz to nie za duży zbieg okoliczności ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.