Skocz do zawartości

Bmw e61 530d 218km problem z autem po wymianie wtryskow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak w temacie, mam problem z moja bunia.

Po wymianie dwóch wtryskow 5 i 6 na regenerowane auto osłabło, zaczęło dużo palić. Wtryski wymienione ponieważ po teście przelewowym wyszło ze są wadliwe.

Wtryski wymieniłem sam, nie kodowalem bo były te same numery a niby wtedy nie trzeba.

Jak myślicie co może być przyczyną spadku mocy i dużego epetytu buni?

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
W kazdym dde5 trzeba kodowac wtryski.Jezeli regenerowales to powinny byc nowe kody ima,jezeli kupiłes uzywki to moze sa takie jak twoje plus niezakodowane
Opublikowano

Jakim programem koduje się wtryski?

Może jakaś instrukcja dla mnie i innych użytkowników?

I jeszcze pytanie, czy wtryska nic się nie stało jak jeździły bez kodowania przez dwa tyg?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakim programem koduje się wtryski?

Widziałem gdzieś na forach kodowanie wtrysków DISem ,nie chce Cie wprowadzić w błąd ale myśle źe jak zamontowałeś te same wtryski (tylko po regeneracji) to chyba nie trzeba ich powtórnie kodować ?,w INPIE wejdz w moduł silnika i w opcjach jest tam adaptacja.

Moźe ktoś potwierdzi te moje pomysły albo krytyka?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
W inpie i w disie mozna zakodowac wtryski.Jezeli wtryski byly w jakis sposob regenerowane to maszyna boscha na ktorej sie sprawdza powinna wypisac nowe kody ima.Wklepujesz i wszystko ladnie hula
Opublikowano
Dzięki dzisiaj ogarnę DISa do końca i spróbuje to ogarnac. Mam rozumieć ze Inspektion Selektion szukać opcji kodowania?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Odświeżam temat.

Worekty wtryskow sprawdzone wszystko w normie, dwa miały +1.5 i -1.5 a reszta kolo zera czyli w sumie wartości w porządku, wtryski zakodowane!!!

Auto dalej pali dużo i napewno nie ma swojej mocy, ospale przyspiesza, tak jakby dużą przyczepa kempingowa była podpięta.

Zaznaczę ze przed wymiana dwoch wtryskow, odmy, oleju i kol letnich 19 wszystko było dobrze, auto normalnie przyspieszalo i spalało dużo mniej trasa 7.5 miasto ok10.

Panowie pomocy!!!!

Teraz pali 12 trasa 18 miasto, czyli dużo za dużo i ten brak mocy, denerwujące jest to.

Opublikowano

Dodam też ze wymieniłem odme na te z separator em platikowym a wcześniej była odma z filterkiem.

Egr ograniczyłem DISem do 87mg wtedy bunia przestała kopcic.

Dpf jest wyrzucony tylko ze poprzedni właściciel zrobił to tylko fizycznie a nie robił tego programowo, jadę teraz do Polski zrobić to i program ale najpierw muszę wyprostować problem z mocą seryjna.

Może być też tak ze wtryski sprawdzane bez obciążenia czyli na postoju maja poprawne wartości a pod obciążeniem wartości odbiegają od normy?

Opublikowano
Jezeli mozesz ograniczyc egr do 87 to masz euro 3 tym samym sterownik mysli ze nie masz dpfa,jak bys mial stary program to do 40 mogłbys ograniczyc.Sprawdzales termostaty?Zrob reset przeplywki zobacz na wartosci zadane i aktualne co pokazuje turbo i przeplywka.Takie czynnosci jak filtr powietrza i paliwa masz ogarniete??
Opublikowano

esiam

 

Regeneruje wtryskiwacze Comon rail . Zregenerowałem już mase wtryskiwaczy do BMW 3.0d czy to e60 lub e46 . Jeżeli nadamy pomiar taki jak ma być to nie będzie problemu że samochód będzie słaby

 

Z twojego problemu wyglada na to jak by były zle ustawione . Masz wydruki do tych wtryskiwaczy ?

W jakiej firmie regenerowałeś ? .

 

Jeżeli ktoś nie ustawił tego wtryskiwacza na tzw. 3 fazie naprawie wtryskiwaczy to nie ma nawet o czym gadać że to będzie dobrze chodzić . może mu brakować dawki przy średnim obciążeniu i już będzie auto słabe .

 

Co do kodowania tych wtryskiwaczy to że nadamy nowy kod to nic nam nie wpłynie na moc silnika . Tylko na cichszą prace i równiejszą .

Opublikowano

Ale co 200km załącza się wypalanie dpf także myślę

Kurde wydaje mi się tak jakby te dane co zmieniłem w DIS wogole się nie zapisały w kompie auta. Po zmianie numerów wtryskow zero reakcji na to, na zmianę wartości w egr tez zero zmiany

Wartości na przepływce sprawdzane tydzień temu:

Ciśnienie zmierzone 1008

Ciśnienie zadane 982

Różnica 26

 

jaka różnica powinna być w maxie między wartością żądaną a fizyczna?

Termostaty sprawne:

Temp w trasie 86, w mieście ok 92 zależy ile korków także w normie.

Dziwi mnie to że tak ja muli w trasie, jakby 50 albo 100 koni uciekła

Opublikowano
esiam

 

Regeneruje wtryskiwacze Comon rail . Zregenerowałem już mase wtryskiwaczy do BMW 3.0d czy to e60 lub e46 . Jeżeli nadamy pomiar taki jak ma być to nie będzie problemu że samochód będzie słaby

 

Z twojego problemu wyglada na to jak by były zle ustawione . Masz wydruki do tych wtryskiwaczy ?

W jakiej firmie regenerowałeś ? .

 

Jeżeli ktoś nie ustawił tego wtryskiwacza na tzw. 3 fazie naprawie wtryskiwaczy to nie ma nawet o czym gadać że to będzie dobrze chodzić . może mu brakować dawki przy średnim obciążeniu i już będzie auto słabe .

 

Co do kodowania tych wtryskiwaczy to że nadamy nowy kod to nic nam nie wpłynie na moc silnika . Tylko na cichszą prace i równiejszą .

 

WojtekCR witam mojego imeinnika

 

Wtryski robiłem w wtryskinowak.pl u Andrzeja Nowak.

Polecał te firme i nie mieli złych opini.a mi zależało na czasie żeby dostać wtryski na podmianke a oni mieli takie wtryski.

Wydruków do wtryskow nie mam a swoje stare im odeslalem.

Czy jak w czasie jazdy będę miał włączonego DISa to pokaże mi ze przy np 2tys obrotów i prędkości np 80km/h są obcięte dawki? Albo przy innych wartościach 3 tys odr i 160km/h?

Opublikowano
esiam

 

Regeneruje wtryskiwacze Comon rail . Zregenerowałem już mase wtryskiwaczy do BMW 3.0d czy to e60 lub e46 . Jeżeli nadamy pomiar taki jak ma być to nie będzie problemu że samochód będzie słaby

 

Z twojego problemu wyglada na to jak by były zle ustawione . Masz wydruki do tych wtryskiwaczy ?

W jakiej firmie regenerowałeś ? .

 

Jeżeli ktoś nie ustawił tego wtryskiwacza na tzw. 3 fazie naprawie wtryskiwaczy to nie ma nawet o czym gadać że to będzie dobrze chodzić . może mu brakować dawki przy średnim obciążeniu i już będzie auto słabe .

 

Co do kodowania tych wtryskiwaczy to że nadamy nowy kod to nic nam nie wpłynie na moc silnika . Tylko na cichszą prace i równiejszą .

 

WojtekCR witam mojego imeinnika

 

Wtryski robiłem w wtryskinowak.pl u Andrzeja Nowak.

Polecali te firme i nie mieli złych opini.a mi zależało na czasie żeby dostać wtryski na podmianke a oni mieli takie wtryski.

Wydruków do wtryskow nie mam a swoje stare im odeslalem.

Czy jak w czasie jazdy będę miał włączonego DISa to pokaże mi ze przy np 2tys obrotów i prędkości np 80km/h są obcięte dawki? Albo przy innych wartościach 3 tys odr i 160km/h?

Opublikowano

Nie znam tego Pana . ale widząc pracuje na EPS 205 więc głupot mu nie pokazuje .

 

Co do tych wartości w Disie . to raczej Ci nie pokaże .

 

A jak tam wężyki podciśnieniowe ?

Opublikowano
Wężyki podciśnienie, łoptaki w kolektorze, uszczelki kolektora i oringi rur dolotowych, wyczyszczenie egr wszystko robione przy kupnie auta czyli rok temu, teraz przy wymianie wtryskow sprawdzalem wszystko jescze raz i wymieniłem wężyki przelewowe. Wszędzie sucho czysto. Przed wymiana auto naprawdę dobrze chodziło ale dwa wtryski przelewaly a ze Lubie mieć wszystko na tip top dlatego je wymieniłem. Myślałam że będzie fajny efekt a tu [BAD] aż miło. Może te wtryski które oni mi sprzedali były w bardzo słabej kondycji przed regeneracja i nie udało się ich ustawić idealnie, nie wiem już.
Opublikowano

A jak Ci dali na wymianę te 2 wtryskiwacze to ? ile dopłaciłeś ?.

 

Czy w tych wtryskiwaczach były zamontowane nowe części ? zaworek + końcówka wtrysku

Opublikowano

Tak niby wszystko było nowe. Wyglądały spoko jak nowki. Wtrysk zregenerowany kosztował 400zl plus 100 zł kaucji. Jak oddasz swój odeslą ci kaucję.

Opinie mieli pozytywne rozmowa tez była na poziomie także zdecydowałem się na nich.

Dużo robie przy swoim aucie i myślę że zrobiłem wszystko jak nalezy także zostaja tylko wadliwe wtryski.

Opublikowano

I tak będę musiał zrobić, ale najpierw zadzwonię do nich i zobaczę co powiedzą:)

Dzięki za pomoc.

A tak apropo to ile kosztuje u Ciebie WojtekCR regeneracja wtrysku?

Opublikowano

Za kompletną regeneracje to około 450zł /500 zł za szt.

 

Bo tak końcowka wtrysku kosztuje 150-170zł + zaworek 250 zł + robocizna . to tak wychodzi .

Opublikowano
Esiam niby jak rozpoznajesz ze Ci sie włacza wypalanie dpf co 200 km.Raczej to niemozliwe.Przeciez nie ma roznic cisnień,a z tego co wiem to w takiej opcji dpf włacza sie profilaktycznie cos kolo 2 tys km
Opublikowano

Jak wypalanie się włącza słychać jak tlumik buczy dość glosno jakby sportowy. I jak zgasze bunie podczas wypalania to później słychać jak strzela tlumik od temp.

 

Dpf usunął wcześniej poprzedni właściciel ale nie zrobił tego programowo dlatego w najbliższym czasie jak ogarnę te wtryski jakę na dpf off i chipa:))

 

Ciekawe jak Pan Nowak z firmy wtryskinowak.pl.pl zareaguje na info ze wtryski są nie sprawne?

 

Z tymi naszymi mechanikami

Opublikowano

Tak mogę ustawić 87mg i dis to przyjmie i zapisze.

Tez mnie to zdziwiło. Jak będę w Polsce musze podjechać do warsztatu strikte BMW i popytać co nie co bo dziwne rzeczy tu się dzieją.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.