Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie chcę Cię zniechęcać, ale jak dołożysz 10-15 tys. zł do pieniędzy ze sprzedaży swojego obecnego auta to będzie Cie w 50% stać na e90 330i 272KM (rozumiem, że chcesz N53B30). Zobacz ile takie egzemplarze kosztują w DE.
  • Odpowiedzi 251
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na taką wersję 60 szykuj minimum, do tego pakiet startowy etc, wiec pewnie 65 wyjdzie...
Opublikowano

Trzeba liczyć około 15 tys. EUR. (15 x 4,28 zł = 64,2 tys. zł). Ceny za autoscout.de

akcyza 18% = 11560 zł

razem = około 75000 zł

Za taką kwotę możesz kupić zdrowe e90 272KM N53 z przebiegiem do zaakceptowania tj. około 120 tys. km.

W Polsce owszem kupisz taniej takie wersje (których i tak jest jak na lekarstwo) ale należy sobie wtedy zadać pytanie skąd wzięła się niższa cena (a w cenie tej zawarty jest ponadto zysk sprzedawcy, więc cena samego auta jest jeszcze niższa). Powodzenia.

Opublikowano
Jeden egzemplarz widziałem na razie w Polsce, Vaporr podesłał mi link, koszt 35 tys. Benzyna, 240 tys przelotu, że szwajcarii. Ale z dystansem podchodzę do takich egzemplarzy ;) po nowym roku zacznę dokładniej wertować ogłoszenia :) ale każda opinie wezmę na pewno pod uwagę :)

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Opublikowano
N52 jest tańsze w utrzymaniu niż N53, tylko musi być z 2005 roku... Ale tak jak koledzy pisali, nie ma okazji. Jakbym miał wybierać auto po jakiejś drobnej stłuczce ale w dobrym stanie technicznym vs auto bez stłuczki, sprzedawane dlatego że właściciela przerosły koszty utrzymania i robił cebulę albo w ogóle nic, to brałbym auto po stłuczce bo raz że taniej a drugi raz że łatwiej, będzie je naprawić. Jak się zaczyna coś psuć w BMW to właściciel musi stawać się ekspertem od budowy samochodu :D
Opublikowano
Co mogło być spowodowane starym olejem bo jakoś po płukance i wymianie mniej więcej przeszło :)

 

A kompresja cylindrow? Nie ubywa Ci już płynów?

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Po wizycie u mechanika:

-Odma nie jest przytkana

-płyn chłodniczy na odpowiednim poziomie

-test na obecność spalin w układzie chłodzenia nie pokazał nic niepokojącego

-silnik suchy

-brak wycieków

-oleju po przejechaniu prawie 3000 od dolewki ubyło może z 0.5 litra więc jest tendencja spadkowa

-umówiliśmy się że za jakiś czas można termostaty wymienić

I chyba tyle :D tak więc nadal jest dobrze :)

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Opublikowano
No to nie jest źle, ale dobrze też nie jest :) Tak na prawdę to pobór oleju nie jest wyznacznikiem potrzeby wykonania remontu silnika. U mnie przed remontem było ok. 0.5L/1000km(może nawet więcej), a teraz po remoncie poziom stoi od 10tyś km :) Jeżeli tak bardzo nie chcesz robić remontu to odsyłam tu: https://www.youtube.com/watch?v=R90_VTz2mK4. Trzeba tylko pamiętać, że to nie jest rozwiązanie problemu tylko odsunięcie rozwiązania w czasie :) Ja wlałem to u siebie do dyfra i troche wyciszyło, ale szału nie ma :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

tylko nie kupuj proszę 330/335i za 30tyś. Jak dołożysz "10k" to sobie dołożysz kupę problemów :)

Myślę, że za taką kasę nie kupisz dobrego egzemplarza... To, że takie są to ja wiem, ale to zajeżdżone ulepy :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
No to nie jest źle, ale dobrze też nie jest :) Tak na prawdę to pobór oleju nie jest wyznacznikiem potrzeby wykonania remontu silnika. U mnie przed remontem było ok. 0.5L/1000km(może nawet więcej), a teraz po remoncie poziom stoi od 10tyś km :) Jeżeli tak bardzo nie chcesz robić remontu to odsyłam tu: https://www.youtube.com/watch?v=R90_VTz2mK4. Trzeba tylko pamiętać, że to nie jest rozwiązanie problemu tylko odsunięcie rozwiązania w czasie :) Ja wlałem to u siebie do dyfra i troche wyciszyło, ale szału nie ma :)

 

 

Haha. Serio?

Właśnie obejrzałem kilka odcinków. Przecież tak jest tragiczne? Manipulacja, cebula i jeszcze product placement. Robi test jakiegoś "gównianego" ceramizera, który pewnie na każdej stacji występuje (tym lepiej dla zwykłych kierowców) po czym wymienia go z marki, nazwy produktu i działania. Potem pokazuje jak cudownie wpłynął na 3 samochody (niby przypadkiem, bo to przecież rzetelny test) a na koniec poleca z czystym sumieniem (mimo, że jest sceptykiem!)

 

Hehe :) sorry za wylewność ale rozbawiły mnie te odcinki.

 

PS. Rozumiem, że EGR masz zaślepiony a DPF wywalony a najlepiej to i katalizatory wszystkie? :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
No to nie jest źle, ale dobrze też nie jest :) Tak na prawdę to pobór oleju nie jest wyznacznikiem potrzeby wykonania remontu silnika. U mnie przed remontem było ok. 0.5L/1000km(może nawet więcej), a teraz po remoncie poziom stoi od 10tyś km :) Jeżeli tak bardzo nie chcesz robić remontu to odsyłam tu: https://www.youtube.com/watch?v=R90_VTz2mK4. Trzeba tylko pamiętać, że to nie jest rozwiązanie problemu tylko odsunięcie rozwiązania w czasie :) Ja wlałem to u siebie do dyfra i troche wyciszyło, ale szału nie ma :)

 

 

Haha. Serio?

Właśnie obejrzałem kilka odcinków. Przecież tak jest tragiczne? Manipulacja, cebula i jeszcze product placement. Robi test jakiegoś "[bAD]" ceramizera, który pewnie na każdej stacji występuje (tym lepiej dla zwykłych kierowców) po czym wymienia go z marki, nazwy produktu i działania. Potem pokazuje jak cudownie wpłynął na 3 samochody (niby przypadkiem, bo to przecież rzetelny test) a na koniec poleca z czystym sumieniem (mimo, że jest sceptykiem!)

 

Hehe :) sorry za wylewność ale rozbawiły mnie te odcinki.

 

Przede wszystkim to troszkę pokory kolego. Żadna cebula... Może i nie jest to najlepszy test świata, ale nie rozumiem jakim prawem twierdzisz, że to manipulacja i product placement. Jak kolego chcesz wylewać swoje żale to odsyłam na inne strony. Wymienia dokładnie produkt bo jest ich kilka- do silników, skrzyń biegów i dyfrów itp... Nie jest to to samo co jakiś motodoktor i nie kupisz tego na każdej stacji- sam miałem problem, żeby to znaleźć. Ten filmik podesłałem tylko jako zobrazowanie działania ceramizera, bo widać że autor tematu nie chce robić remontu tylko przesiąść się na inne auto, więc może to by doraźnie "pomogło".

 

PS. Rozumiem, że EGR masz zaślepiony a DPF wywalony a najlepiej to i katalizatory wszystkie? :)

 

Nie rozumiem, chcesz mnie obrazić czy co? Specjalnie kupiłem benzynę, żeby jak większość cebuli w Polsce nie jeździć dieslem bez EGR i DPF, albo dziwić się, że filtry się zapchały od jazdy tylko po mieście. Sam bym tego nie wlał sobie do silnika, czego dowodem jest to, że ja u siebie remont zrobiłem i na niczym tam nie oszczędzałem. Natomiast zalałem ten specyfik do Dyfra, który wył i trochę to pomogło.

 

P.S. Pokaż nam swoje BMW skoro tak łatwo przychodzi Ci kogoś zje*ać po przeczytaniu jednej wypowiedzi. Pozdrawiam :wink:

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

 

P.S. Pokaż nam swoje BMW skoro tak łatwo przychodzi Ci kogoś zje*ać po przeczytaniu jednej wypowiedzi. Pozdrawiam :wink:

 

+ 1

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Ostatnio miałem chwilę wolnego czasu, tak więc zająłem się moim boczkiem..

Zamówiłem w ASO lakier zaprawkowy w celu pomalowania boczku.. niestety kolor okazał się ni chuja podobny :D

Samochód pomalował mi lakiernik, jak zobaczyłem jak to wykonał to pozostawiało wiele do życzenia.. ;)

Nie mniej jednak kolor różnił się znacznie..

http://i67.tinypic.com/abhtt4.jpg

 

Stąd też decyzja o oddaniu autka na szpachelkę i lakierowanie..

Po lekkiej szpachelce i lakierowaniu w końcu wygląda jakby nic się nie stało ;)

http://i65.tinypic.com/28v7v2w.jpg

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Opublikowano
No to nie jest źle, ale dobrze też nie jest :) Tak na prawdę to pobór oleju nie jest wyznacznikiem potrzeby wykonania remontu silnika. U mnie przed remontem było ok. 0.5L/1000km(może nawet więcej), a teraz po remoncie poziom stoi od 10tyś km :) Jeżeli tak bardzo nie chcesz robić remontu to odsyłam tu: https://www.youtube.com/watch?v=R90_VTz2mK4. Trzeba tylko pamiętać, że to nie jest rozwiązanie problemu tylko odsunięcie rozwiązania w czasie :) Ja wlałem to u siebie do dyfra i troche wyciszyło, ale szału nie ma :)

 

 

Haha. Serio?

Właśnie obejrzałem kilka odcinków. Przecież tak jest tragiczne? Manipulacja, cebula i jeszcze product placement. Robi test jakiegoś "[bAD]" ceramizera, który pewnie na każdej stacji występuje (tym lepiej dla zwykłych kierowców) po czym wymienia go z marki, nazwy produktu i działania. Potem pokazuje jak cudownie wpłynął na 3 samochody (niby przypadkiem, bo to przecież rzetelny test) a na koniec poleca z czystym sumieniem (mimo, że jest sceptykiem!)

 

Hehe :) sorry za wylewność ale rozbawiły mnie te odcinki.

 

Przede wszystkim to troszkę pokory kolego. Żadna cebula... Może i nie jest to najlepszy test świata, ale nie rozumiem jakim prawem twierdzisz, że to manipulacja i product placement. Jak kolego chcesz wylewać swoje żale to odsyłam na inne strony. Wymienia dokładnie produkt bo jest ich kilka- do silników, skrzyń biegów i dyfrów itp... Nie jest to to samo co jakiś motodoktor i nie kupisz tego na każdej stacji- sam miałem problem, żeby to znaleźć. Ten filmik podesłałem tylko jako zobrazowanie działania ceramizera, bo widać że autor tematu nie chce robić remontu tylko przesiąść się na inne auto, więc może to by doraźnie "pomogło".

 

PS. Rozumiem, że EGR masz zaślepiony a DPF wywalony a najlepiej to i katalizatory wszystkie? :)

 

Nie rozumiem, chcesz mnie obrazić czy co? Specjalnie kupiłem benzynę, żeby jak większość cebuli w Polsce nie jeździć dieslem bez EGR i DPF, albo dziwić się, że filtry się zapchały od jazdy tylko po mieście. Sam bym tego nie wlał sobie do silnika, czego dowodem jest to, że ja u siebie remont zrobiłem i na niczym tam nie oszczędzałem. Natomiast zalałem ten specyfik do Dyfra, który wył i trochę to pomogło.

 

P.S. Pokaż nam swoje BMW skoro tak łatwo przychodzi Ci kogoś zje*ać po przeczytaniu jednej wypowiedzi. Pozdrawiam :wink:

 

Spokojnie kolego.

Pokazywałem jak byłem mały. - żart. Nie mam na razie potrzeby robienia galerii i zdawania relacji z wizyty w warsztacie, tego co wymieniłem i ile doinwestowałem oraz dowartościowania się niejako w ten sposób. Oczywiście nie neguje tego, bo na forum jestem miedzy innymi dlatego, że sam lubię o tym poczytać. A najlepsze są wątki w działach e46, e60, bo koledzy wrzucają duzo fotek i jest to ciekawe. Tutaj co po niektórzy piszą "byłem w warsztacie wymieniłem to i to i to" a po roku auto sprzedane a komuś bedą wciskać, że samochod z forum od pasjonata, jest galeria, proszę sobie obejrzeć.

 

Widzę też, że żartu z tym, że DPF masz wywalony a EGR zaślepiony też nie załapałeś , no trudno. Fajnie, że jeździsz benzyną. Sam bym wolał.

Jak chcesz obejrzeć moje auto i pogadać o bmkach możemy się spotkać albo moge wysłać Ci fotki w pm. Rezyduje w Warszawie a w ten weekend będę w Mikołajkach ;)

 

Po prostu nie spodobał mi się ten test, uważam, że nie jest rzetelny ani obiektywny, i może być reklamą dokładnie tego produktu. Tyle. Jeśli się z tym nie zgadzasz w porządku.

 

Sam zresztą zastanawiam się czy nie zalać do siebie cerateca od liqui, bo wiele osób tu na forum pisze, że wycisza prace silnika. A wątpię, żeby tu ktoś robił reklamę.

 

Pozdrawiam,

Kuba

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Masz pewnie troche racji z tym robieniem galerii pod handel i nie bede sie wypowiadal za wszystkich, ale ja robie to glownie dla siebie- lubie ogladac sobie te zdjecia co jakis czas i wiem ze w jednym miejscu mam tez wszystko ladnie opisane. Zdjecia randomowe wole raczej wrzucac na instagram...

Po prostu nie spodobał mi się ten test, uważam, że nie jest rzetelny ani obiektywny, i może być reklamą dokładnie tego produktu. Tyle. Jeśli się z tym nie zgadzasz w porządku.

Jak wiec twoja opinia o ceramizerze ma sie do tego:

PS. Rozumiem, że EGR masz zaślepiony a DPF wywalony a najlepiej to i katalizatory wszystkie? :)

Ani żartu tu nie widze, ani analogii bo u siebie nie robie druciarni tylko naprawiam to co trzeba. Nie mowiac juz o tym, ze kilka razy radzilem remont autorowi tematu zanim wyskoczylem z ceramizerem czyli rozwiazaniem doraznym.

 

Nie ma sensu ciagnac tej dyskusji bo powinno to bylo wygladac tak:

-uwazam ze ten test nie jest rzetelny i jest product placementem. Nie polecalbym tego.

-sam u siebie to zalalem i troche pomoglo. Decyzja nalezy do autora.

Przyjmijmy ze o to chodzilo i bez spiny zamknijmy temat :). Sory mlody92 za syf w temacie :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Spoko, nabijacie mi posty pod tematem :D haha a tak na poważnie to luzik, wyszedł temat z rozmowy to wyjaśniliście sobie.

Odnośnie zakładania galerii to u mnie miało być inaczej, myślałem że więcej będę robił przy tym modelu, ale postanowiłem zbierać na coś mocniejszego, ale i tak galeria się przyda bo właśnie mam wszystko w jednym miejscu i wiem co kiedy było robione :)

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.