Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kody błędów:

2A85 vanos aktywacja strony wylotowej , nieciągły

2A80 ............................ wlotowej , nieciągły

2D0F czujnik masy przepływającego powietrza , brak sygnału

2CF0 nieznany kod usterki

2CF8 ............

2CF9 potencjometr przepustnicy 1 , nieciagły

2CFA ........................2,.................

2D00 nieznany kod usterki

2A88..........................

2D70.........................

 

 

Takie błedy miałem .

Podejrzewam , że wiekszość błędów doszło z powodu wypiętych elektrozaworów i źle działających vanosów tzn potęgowały błedy silnika ,

  • Odpowiedzi 256
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wraca coś po zapłonie? Po przegonieniu auta co wraca? Równie dobrze wszystkie mogą być stare :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ostatnio po skasowaniu czek mignął pare razy i narazie cisza od paru dni. Mimo to dzisiaj zostawiłem sam. u mechanika i będzie robił vanosy i przy okazji olej i filtry i rzuci okiem na rozrząd.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poraża mnie ta "diagnostyka" większości mechaników :duh: podpiąć, skasować błędy oraz klienta i jakoś to będzie :o ale przejechać się, sprawdzić co się dzieje podczas jazdy i błędy po trasie to czarna magia :x

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Maniek ten mechanik to akurat mój kolega więc ja sobie sam podpialem kompa i skasowałem błędy za friko.

Może i masz rację ale on już jechał tym samochodem i stwierdził to co Wy chłopaki czyli brak mocy i trzask tych vanosów.

Nie chce tutaj nikogo bronić ani winić ale będę dobrej myśli a olej i filtry i tak bym robił a te stukanie no niestety wyszło po sprowadzeniu auta

Opublikowano
Mam problem z błędem 29F4. Byłem u mechanika w mojej okolicy zachęcony jego bardzo dobrymi opiniami na stronie dobry mechanik. Po sprawdzeniu sond kazał wypalać katalizator, poprzez jazdę na niskim biegu z wysokimi obrotami silnika. Nic nie pomogło, a raczej pogorszyło sytuację, bo teraz błąd wyskakuje ok 10 km wcześniej niż poprzednio. Diagnoza - katalizator do wymiany. Nowy w sklepie http://sklep.auto-voll.pl/18407570338-oryginal-bmw.html cena 4.060,43zł. Koledzy co sadzicie o zamienniku JMJ 1091524? Jakie opinie na temat katalizatorów JMJ? Pozdrawiam
Opublikowano

Cześć wszystkim,

wczoraj kolega podpiął komputer pod moją jedynkę i wyskoczyły następujące błędy :

 

1. Jednostka centralna 9314 - nieznany kod usterki

2. Poduszka powietrzna 93C2 - czujnik położenia fotela pasażera, usterka / nieciągły / zwarcie z masą

3. Immobilizer A10A - nieznany kod usterki

4. Instrument, zestaw przyrządów i wskaźników A669 - przekaźnik zasilania MPM

5. Instrument, zestaw przyrządów i wskaźników 931A - prawy czujnik poziomu paliwa / nieciągły / sygnał zbyt wysoki

6. 4CA0 - czujnik ciśnienia oleju / stały (i tu ciekawostka pojawia się informacja częstotliwość-2 , licznik zerowania-34 , licznik kilometrów-148600 CO TO ZNACZY? )

 

Czy ktoś jest w stanie rozszyfrować mi błędy które są nie opisane oraz pomóc w jaki sposób naprawić / sprawdzić pozostałe tak by więcej ich nie było? :cool2:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Cześć wszystkim,

6. 4CA0 - czujnik ciśnienia oleju / stały (i tu ciekawostka pojawia się informacja częstotliwość-2 , licznik zerowania-34 , licznik kilometrów-148600 CO TO ZNACZY? )

 

Czy ktoś jest w stanie rozszyfrować mi błędy które są nie opisane oraz pomóc w jaki sposób naprawić / sprawdzić pozostałe tak by więcej ich nie było? :cool2:

4CA0 podobno może być objawem kończącego się czujnika ciśnienia oleju (w podstawce filtra) lub związany jest z problemem w układzie paliwowym. Co do samych informacji odnośnie błędu to częstotliwość mówi ile razy taki błąd się pojawił, a licznik zerowania to liczba, która pozwala ocenić ile razy jeździłeś autem od wystąpienia błędu - jeśli błąd nie występuje to po 40 podróżach zniknie taka informacja w sterowniku.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnier są takie błedy i zapala sie check engine

2cf8 cdkdk dk poti sensor

2cfa throttle valve potentiometer 2

2cf9 throttle valve potentiometer 1

2ee0 temperature sensor engine coling

Prosze o rozkodowanie bmw e87 116i z góry dzięki

Opublikowano

e46 2.0D 150hp

 

poszarpuje do 2 tys RPM

turbina wstaje na dwa kroki od 1.9 do 2.5 i od 2.5 do 3.0

po odpaleniu swieci olej na żółto i gasnie po ok 30sec.

 

2x 3FB1

3x 4203

4212

4222

4232

43F1

4AB2

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Potrzebuję porady dopiero zaczynam przygodę z BMW.

Autko lekko dławi się po mocnym wciśnięciu gazu, ale dławienie jest tylko przy niskich obrotach.

Podłączyłem INPE pokazała dużo błędów, ale to jakieś stare musiały być, bo po wykasowaniu wraca tylko jeden.

Dobrze rozumiem, że to sonda lambda czy może być też coś innego np wtrysk ?

e87 120i

b4c619ea7f19f31c

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ab1c - do wymiany podgrzewacz na filtrze paliwa

A6d1 - do naprawy dodatkowa pompa wody. Trzeba wymienić szczotki. Poczytaj na forum, bo są instrukcje.

A6cc - to chyba tyczy się spryskieacza szyby. Działa ci?

Ab2d - działa ci START - STOP


adaptive sterring system to wygląda na jakieś błędy czujnika kąta skrętu. Wyświetlają ci się jakieś ikonki na liczniku? Robiłeś coś przy zawiezeniu bez robienia geometri?

Opublikowano

a6cc - cieknie mi spryskiwacz prawej lampy będę się za to zabierał

ab2d - działa ale ostatnio wyłączyłem to aplikacją carista


przy zawieszeniu nic nie robiłem jak kupiłem samochód tak jeszcze nic nie dotykałem. Nie wyświetla się nic na liczniku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozumiem że to śwueże błędy. Znaczy takie które kasujesz i wracają?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam. Po ostrym hamowaniu. Pojawiły się następujące błędy

DSC failure moderately , DBC failure moderately, run flat indicator. Czy ktoś coś może na ten temat mi wyjaśnić czy to tylko czujnik szwankuje czy coś poważnego z góry dziękuję..

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie, w rodzinnej 1er mam następujące błędy:


2A0F - adaptacja zaworu recyrkulacji spalin - możliwe, że zawór zawalony nagarem - obroty falują na wolnych obrotach, przenosi drgania na bude - lewarek - wyczyścić EGR?

29CD - cylinder 1 wypadanie zapłonu - cewka? czy świeca? Po przygazowaniu strzela z wydechu. Pierwszy cylinder to od strony zderzaka? czy kierowcy?

2AF4 - NOX

2AF2 - NOX

2AF6 - NOX

29E0 - dłuższa w czasie regulacja składu mieszanki, mieszanka za uboga

2F11 - tutaj sprawa jasna, brakuje żaluzji za grillem


ABD2 - nie mogę znaleźć co to jest



Do NOXa wjedzie nowa sonda.... a reszta? Jest wynikiem wadliwej sondy? Ktoś coś podpowie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapewne wtryskiwacz na 1 cylindrze jak to w n43 bywa często. Aby mieć pewność trzeba przeanalizować parametry podczas jazdy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.