Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli mam fakturę wystawioną w niemczech na wymianę rozrządu to czy warto podjechać do ASO i żeby sprawdzili czy rozrząd został dobrze zrobiony

Tak patrze na ten dokument i niby czesci i ich numery sie zgadzaja ale mam pewne zastrzezenia co do samego dokumentu a wiesz ze POLAK potrafi...

grubym drukiem - przetlumacze od razu

Autohandel-spolka serwis BMW

 

Nizej w lewym rogu dane salonu SUZUKI a pod nim dane osoby prywatnej i nr klienta474629 a w prawym gornym rogu / i tu jest chyba ciemniejszy papier tylko z tymi danymi /

kunden nr czyli klient nr 0536387

nr rachunku

data wystawienia rachynku 29 01 15

kto wystawil

nr zlecenia

data przyjecia zlecenia 26 01 15

nastepnie LEISTUNGSDATUM czyli data wykonania 26 01 15

a na srodku kazdej strony masz pieczatke GEBUCHT czyli ZAMOWIENIE i data 31 01 15

Mysle ze z takim rachunkiem nie ma po co isc do BMW

jesli chodzi o lykanie oleju to jesli nie ma wycieku to sa dwie mozliwosci;

nieszczelnosc pomiedzy tlokiem a cylindrem ale na to troszke za maly przebieg / jesli jest prawdziwy /

nieszczelne uszczelniacze zaworow - 10 lat dla gumy pracujacej w ciezkich warunkach to duzo

mozesz zrobic tak;

jedz do mechanika i zrob OLEJOWA PRUBE KOMPRESJI polega to na tym ze najpierw robi sie normalnie pomiar sprezania a nastepnie wlewa sie troszke oleju do cylindra i powtarza pomiar - jesli wynik pomiaru nie ulegnie zmianie to strata oleju jest na uszczelniaczach

przy takim ubytku auto powinno troszke kopcic a nic o tym nie wspominasz...

Przy wymianie uszczelniaczy trzeba zdemontowac rozrzad to moze Ci mechanik luknac czy byl wymieniany / 2000 km to slizgi powinny jeszcze swiecic nowoscia /ale ja bym go i tak wymienil i mial pewnosc ze jest nowy lecz oczywiscie decyzja nalezy do CIEBIE

  • Odpowiedzi 256
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dla mnie to te rachunki wygladaja "legalnie". Wygląda to tak ze firma lub jakis "klub" Autohandelsgeselschaft wysyła swoje auta do tej firmy/dilera Suzuki Autohaus, która im naprawia auta i wystawia rachunki. Teraz pytanie ogólne: Czy serwis suzuki potrafi naprawiać BMW? Hmmm...

 

W najgorszym wypadku czeka cie ponowna wymiana rozrządu lub jego poprawienie. Możesz tez spróbować wymienić napinacz rozrządu, które były wadliwe w tych modelach. Tyle że z faktur wychodzi ze było wymieniane:) Kiepski przypadek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda to tak ze firma lub jakis "klub" Autohandelsgeselschaft wysyła swoje auta do tej firmy/dilera Suzuki Autohaus, która im naprawia auta i wystawia rachunk

To oddaj swoje BMW do salonu SUZUKI i powiedz za na fakturze ma widniec napis grubym drukiem serwis BMW a dane firmy wykonujacej naprawe SYZUKI...

To jest nierealne i smierdzi na odleglosc nie mowiac juz o konsekwencjach jakie wyciaga sie w niemczech za takie czyny

Czy serwis suzuki potrafi naprawiać BMW? Hmmm...

A gdzie jest problem?

czym ten silnik sie rozni od innych?

Taką fakturę posiadam

Jesli masz zyczenie moge tam zadzwonic w przyszlym tygodniu i sprawdzic ta fakture...

Opublikowano

Witam Panowie,

 

Bardzo proszę o pomoc

INPA pokazuje takie wartości air-mass flow:.

desired 1900 current 1900-przy obydwu palą się wykrzykniki.

Jakieś pomysły dlaczego wartości takie wysokie?. Diagnostyka na rozgrzanym silniku.

 

Dzięki za pomoc

Opublikowano
Na moje laickie oko nasuwa się sugestia o przepływomierzu, pomimo że current= desired. Moja Jedyneczka obecnie na spa silnika więc nie mam jak sprawdzić u siebie jaką wartość desired powinien utrzymywać, może Koledzy pomogą. Jakieś dodatkowe objawy, jak spalanie, szarpanie?
Opublikowano
Dalej moja wiedza już nie sięga. Warto podjechać do mechanika i sprawdzić filtr powietrza. Z jakiegoś powodu komputer chce więcej powietrza, jeśli dobrze rozumiem odczyt. Powodzenia w diagnozowaniu.
Opublikowano
Jeśli to dla Ciebie żaden kłopot to możesz zadzwonić, auto oddałem do mechanika jutro mi przedstawi diagnozę.
Opublikowano
Według mechanika problem jest na wałkach, według niego do ustawienia rozrządu musi być ściągana miska olejowa i po śrubach nie widać żeby było to robione, da się to zrobić bez otwierania tylko jak ktoś nie wie to te wałki tam przejadą, wibracja silnika może być od tych wałków, pojawił się także błąd vanosa(może być tak że jest źle założony) najgorzej jest z dymieniem silnika im więcej się nagrzeje, im więcej stoi w miejscu przy pierwszym przygazowaniu bo później nawet jak się trzyma na obrotach to widać, raczej pierścienie są powodem pobierania oleju i nie działa wentylator(wentylator do naprawy) falowanie obrotów raczej od nieszczelności w kolektorze. Tak mi powiedział, pełną diagnozę mówił, że postawi po rozebraniu silnika i wyjdzie co i jak , koszt do 2000zł, co o tym myślicie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zadzwonilem , pogadalem i wyglada to tak;

Salon SUZUKI sprzedal polskiemu handlarzowi auto BMW 116 /z tego co zrozumialem to koloru SREBRNEGO / z uszkodzonym rozrzadem i auto pojechalo do Polski na lawecie

Salon ten naprawia tylko i wylacznie samochody SUZUKI bo jest to objete umowa autoryzacyjna

Twoje auto tak jak wzieli w rozliczeniu tak sprzedali

Rachunki w tej firmie zaczynaja sie numerem 200 a twoj 725 / to sa numery przyznawane firmom /

Zostalem zapytany o pieczatke i podpis na dokumencie - nie masz czegos takiego

Czlowiek ktory jest odpowiedzialny za wystawienie twojego rachunku / P.PLOCHER / nigdy tam nie pracowal

Teraz jest chyba wszystko jasne - rozrzad masz nie wymieniany a handlarz od ktorego kupiles auto jest osoba kreatywna

Blod vanosa jest na pewno od przeskoczonego lancucha ale to jest drobiazg

Jesli chodzi o dymienie to raczej masz do wymiany uszczelniacze zaworow ale szczelnosc pierscieni mozna sprawdzic wykonujac olejowa prube kompresji

Co do ceny za usluge to popytaj w innych warsztatach - mnie sie wydaje zdecydowanie za wysoka

Opublikowano

A jak wytłumaczyć że w rejestrze BMW jest właśnie odnotowana ta naprawa? Byłem w serwisie BMW po zakupie sprawdzić historię auta i gość mówił samochód był wzorowo serwisowany i ostatni pobyt w serwisie to właśnie wymiana rozrządu. W historii auta jest jedna dziura, zaznaczona na czerwono.

pm4hgZ8wp

Opublikowano
Mówił ze błąd vanosa i błąd wentylatora który nie da się usunąć, szukam innego mechanika może ktoś zrobi taniej.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ten błąd oraz kontrolka ręcznego w tym samym momęcie wyskoczyły , tylko jak klocki lub czujnik nie powinien inny błąd wyskoczyć ? U mnie się świeci kontrolka ręcznego cały czas podczas jazdy, sprawdziłem hamulce niby wszystko ok jest.

A u Ciebie jak to wyglądało ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.